Joh, aan die gast moet je geen woorden meer vuil maken joh.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:34 schreef PIETR het volgende:
Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.
Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad.
"Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was.
"Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd."
Deze manPaar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbache te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
5-6 mil klinkt wel realistisch dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet of 10 miljoen haalbaar is maar 6-8 miljoen zeker. Feyenoord gaat Pellè echt niet wegdoen voor 4 miljoen.
De Fin is echt niet beter dan De Pel.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
5-6 mil klinkt wel realistisch dan.
Maar 10 ga er nooit voor krijgen. Finbogasson krijgen ze amper 8-9 voor en hij is toch wel beter dan Pelle.
En ik trapte er een aantal dagen geleden gewoon weer in he. Wat een mongool joh. Lekker weg laten rotten in Turkistan. De blonde Turk. Past daar perfect, tussen al die huichelaars en oplichters.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:34 schreef PIETR het volgende:
Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.
Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad.
"Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was.
"Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd."
Deze manPaar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbahce te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
quote:De contractonderhandelingen tussen Daryl Janmaat en Feyenoord zijn stopgezet. Feyenoord wacht op mogelijke interesse in de verdediger en zal daarna verder kijken. „Ik wil ooit naar het buitenland, maar ik heb het hier prima naar mijn zin”, verteld Daryl Janmaat tegenover Feyenoord TV.
"Ik heb een mooi huisje in Den Haag met mijn gezin en bij de club heb ik het ook naar mijn zin”, zegt de verdediger. "Het gaat natuurlijk wel kriebelen als er een grote club langskomt, maar dat is nu niet aan de orde. Als er deze zomer niks komt, blijf ik lekker bij Feyenoord.”
"Ik ben tevreden over mijn eigen spel op dit moment. Ik heb een mooie ontwikkeling meegemaakt sinds mijn komst naar de club. Ik denk dat ik constant speel, met af en toe een piek naar boven”, zo stelt de rechtsback. Janmaat ziet echter wel kansen tot verbetering: "Ik vind dat mijn rendement omhoog kan, dit seizoen heb ik één keer gescoord. Ook kan ik rustiger voor de goal worden, mijn positiespel kan ook beter evenals het koppen.”
De geboren Leidschendammer droomt ook over een mogelijk WK. "Ik maak een goede kans als ik goed in vorm blijf. Het spelen van een WK is natuurlijk mooi, zeker in Brazilië”, concludeert hij. "Mijn koffers zijn nog niet gepakt, maar als het moet zal dat snel gebeurt zijn.”
Beter dan Pellè?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar 10 ga er nooit voor krijgen. Finbogasson krijgen ze amper 8-9 voor en hij is toch wel beter dan Pelle.
quote:Louis van Gaal overweegt in de zomer een rookie mee te nemen naar het WK en dat zou zomaar Terence Kongolo kunnen zijn. De verdediger doet het goed bij Feyenoord en werd in de jeugdopleiding gevormd door de trainers Gaston Taument en Cor Adriaanse.
Zij gaven de nu twintigjarige stopper de bijnaam Het Been: “Omdat hij overal tussen zat met die lange staken van hem”, blikt Taument in gesprek met Voetbal International terug. “Hij had toen eigenlijk alles al wat een verdediger moet hebben, hij is vrij compleet. Het maakt Terence niet uit of hij straks tegen de spits van Spanje komt te spelen, daar wordt hij niet zenuwachtig van.”
Kongolo heeft dit seizoen veertien competitiewedstrijden achter zijn naam staan. De jeugdinternational, die in de winter nog dicht bij een overstap naar FC Utrecht was, maakte in het seizoen 2011/12 zijn debuut voor Feyenoord. Trainer Ronald Koeman zei in maart nog dat hij niet uitsluit dat Kongolo in de zomer meegaat naar Brazilië.
Verdedigers zitten allemaal dicht bij elkaar wat betreft kwaliteit. Ik zou de vorm van de laatste paar wedstrijden laten bepalen wie er mee gaan. Momenteel is De Vrij wel lekker bezig, dus zou ik die meenemen, Kongolo ook. BMI twijfel geval.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
Zou het eigenlijk heel logisch vinden om hem mee te nemen. Noem maar eens twee verdedigers die beter zijn.
Met BMI staat er natuurlijk wel wat. Toen tegen Ronaldoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verdedigers zitten allemaal dicht bij elkaar wat betreft kwaliteit. Ik zou de vorm van de laatste paar wedstrijden laten bepalen wie er mee gaan. Momenteel is De Vrij wel lekker bezig, dus zou ik die meenemen, Kongolo ook. BMI twijfel geval.
Welnee man, 8 tot 10 miljoen is zeer realistisch voor een spits als Pellè. Voor Finbogasson worden bedragen van 10 tot 13 miljoen genoemd zelfs, en Heerenveen nam afgelopen winterstop geen genoegen met een bod van 10 miljoen op Finbogasson.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik verwacht 40-45mln voor pellequote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee man, 8 tot 10 miljoen is zeer realistisch voor een spits als Pellè. Voor Finbogasson worden bedragen van 10 tot 13 miljoen genoemd zelfs.
Die 10 miljoen werd alleen geboden vanwege de aardige vorm en het feit dat het winterstop was.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee man, 8 tot 10 miljoen is zeer realistisch voor een spits als Pellè. Voor Finbogasson worden bedragen van 10 tot 13 miljoen genoemd zelfs, en Heerenveen nam afgelopen winterstop geen genoegen met een bod van 10 miljoen op Finbogasson.
Wat bij Kongolo nu al opvalt is dat hij veel agressiever verdedigt.. die gozer heeft meer pit dan De Vrij, BMI, Janmaat en Nelom bij elkaar.. Feyenoord heeft mede zoveel doelpunten tegen omdat die gasten niet agressief genoeg kunnen verdedigen.. niet meedogenloos genoeg. Daarom denk ik ook niet dat BMI het gaat redden bij een echte topclub.. maar we zullen het zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Kongolo is echt een baas. Van alle verdedigers die in Nederland zogenaamd talent zijn zie ik alleen hem en BMI het ver schoppen. BMI o.a. door uitstraling en fysiek. Als Indi straks 27/28 is, ervaring heeft, is het gewoon een hard beest. Geloof ik heilig in. Geld ook voor Kongolo, alleen is die net wat minder stevig en meer een lange slungel, maar kan alleen veel beter verdedigen als Indi.
En zijn snelheidquote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat bij Kongolo nu al opvalt is dat hij veel agressiever verdedigt.. die gozer heeft meer pit dan De Vrij, BMI, Janmaat en Nelom bij elkaar.. Feyenoord heeft mede zoveel doelpunten tegen omdat die gasten niet agressief genoeg kunnen verdedigen.. niet meedogenloos genoeg. Daarom denk ik ook niet dat BMI het gaat redden bij een echte topclub.. maar we zullen het zien.
Janmaat heeft het goed gedaan maar als je kritisch kijkt.. verdedigend vind ik hem veel te lief en het aantal assists valt ook een beetje tegen voor onze eigen Dani Alvis. Zijn opkomende kwaliteiten zijn zijn handelsmerk, dan mag je wel wat meer assists verwachten. Maar goed, liever hem in Oranje dan een ander.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janmaat verkopen eigenlijk is het ook wel zonde,
Is wel echt een baas en was vorig seizoen altijd een van de betere.
Die is ook echt talent af en vaste back van oranje.
Misschien wel net zo belangrijk als Pellé Boetius en Immers.
Zo belangrijk is Boetius nog niet hoor. Laatste 5 wedstrijden niets laten zien. Mag natuurlijk, is ook pas 19.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janmaat verkopen eigenlijk is het ook wel zonde,
Is wel echt een baas en was vorig seizoen altijd een van de betere.
Die is ook echt talent af en vaste back van oranje.
Misschien wel net zo belangrijk als Pellé Boetius en Immers.
Maar wel al een doelpunt of 9 en 9 assists.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo belangrijk is Boetius nog niet hoor. Laatste 5 wedstrijden niets laten zien. Mag natuurlijk, is ook pas 19.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |