abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138705876
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Happel het volgende:

[..]

De mannetjes die door het Maasgebouw voor het karretje zijn gespannen.
Nee, dat geloof ik niet.

Bovendien zijn al hun beweringen feitelijk te checken geweest op juistheid en onderbouwen ze hun meningen veelal heel wat zorgvuldiger dan de gemiddelde tegenstander tegen nieuwbouw. Dat spreekt toch wel in hun voordeel aangezien iedereen hiermee ook tot een eigen oordeel kan komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 21:37:52 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138706004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet.
Hoeft niet. Ik weet wel beter.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138706109
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij gelooft in complottheorieën en simpele waarheden?

Al de standpunten die ze hebben aangedragen zijn gewoon te checken op juistheid hoor. Echter nooit inhoudelijk door tegenstanders onderuit gehaald.

Maar goed, heb geen behoefte aan een zinloze welles / nietes discussie. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138706409
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze wijsheid dan?
  woensdag 9 april 2014 @ 21:59:07 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138707181
Ik lees nooit op FN. :')

Niet zo happen.

Het is op recht een aidsforum. Haast nog erger dan de reacties op FR12. Eng inteeltkliekje.
Elite
Tegen TTIP
pi_138707648
Klote dat Willem II vanavond gewonnen heeft btw.

Geen zin in die club in de Eredivisie komend seizoen, doe mij Dordrecht maar. ^O^
pi_138708448
Geen tilburg in de eredivisie liever. Staan nu 2 puntjes voor op Dordt met nog 3 wedstrijden toch? kan nog dus
pi_138708666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef bamibij het volgende:
Geen tilburg in de eredivisie liever. Staan nu 2 puntjes voor op Dordt met nog 3 wedstrijden toch? kan nog dus
4 wedstrijden.

De Graafschap - Willem II had voorrang boven Atletico Madrid - Barcelona vanavond. :')
  woensdag 9 april 2014 @ 23:09:17 #134
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138711681
quote:
‘Engelse topclubs komen direct in actie voor beschikbaar Feyenoord-duo’

Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.
Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.
In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 23:10:50 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138711745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Haha. Deze verhalen doen zich natuurlijk weer direct voor. Net als vorig jaar. Er zou ook van alles "klaar staan" om e.e.a. over te nemen. Uiteindelijk bleven we met de hele selectie zitten en ging er 0 weg.

Ik geloof er vooralsnog niet zo in :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138711758
Verkopen voor 15 miljoen samen.

Saneren a mattie.
pi_138711877
Engelse topclubs _O_
Dat word de centjes ophalen ~O>
  woensdag 9 april 2014 @ 23:14:05 #138
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138711890
quote:
Spaanse krant ziet Pellè als mogelijke aanwinst Barça

Het is ongetwijfeld lang geleden dat een speler van Feyenoord in verband werd gebracht met een transfer naar FC Barcelona, maar vandaag is het dan zover. Volgens de Spaanse sportkrant Sport is Graziano Pellè een van de kandidaten om de Blaugranas komende winter te komen versterken. De Italiaanse topschutter prijkt bovenaan de website van Sport, samen met een viertal andere spelers.

Volgens de krant in coach Tata Martino op zoek naar een breekijzer. Een sterke spits die goed kan koppen. Iemand die in de laatste tien minuten een doelpunt kan forceren als het tiqui-taca een keer geen soelaas biedt om een tegenstander te verslaan. Voor die rol zou Pellè in beeld zijn.

De Italiaan wordt omschreven als 'goede afmaker met het hoofd. Het spel van de 1.93 meter lange spits doet in sommige opzichten denken aan dat van zijn landgenoot Luca Toni. Vorig seizoen maakte hij 27 goals in de Eredivisie.'

Andere kandidaten
Naast Pellè zijn ook Artem Dzyuba, Aritz Aduriz en Oscar Cardozo in beeld Laatstgenoemde werkte bij de nationale ploeg van Paraguay al samen met Martino. Nadeel is dat hij met Benfica al in de Champions League speelde dit seizoen en daardoor niet meer voor Barcelona in dezelfde competitie mag uitkomen.

Dzuyba is een spits van Spartak Moskou, die op huurbasis bij Grozny speelt. Hij is nog drie centimeter langer dan Pellè. Dzuyba is niet alleen kopsterk, maar beschikt ook over een goed afstandsschot. Aduriz speelt bij het Athletic Bilbao. Zijn naam komt al langer voor op de scoutingslijst van Barça.

Verdediger
Tenslotte overweegt Barcelona in de winterstop een defensieve versterking te halen. De Colombiaan Éder Álvarez Balanta van het Argentijnse River Plate lijkt de belangrijkste gegadigde. Of zijn komst doorgang vindt, hangt voor een groot deel af van hoe de blessure van aanvoerder Carles Puyol zich ontwikkelt.
pi_138711968
9 oktober 2013..
pi_138712456
Kansloze mediaspeculaties die Van Geels persbericht gelezen hebben :z
Niet vanwege dit oude nieuwsbericht over Pallè hoor, maar als je vanavond de dwergen van Barça onderuit zag gaan zou een type Pellè niet misstaan hoor, beetje kaatsen op Messi en breedleggen op Neymar, ik zie hem er wel staan hoor, als breekijzer :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 10 april 2014 @ 00:51:39 #141
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138715172
Wanneer worden de tenue's voor het seizoen 2014-2015 bekend gemaakt? Kan me herinneren dat Puma heel erg vroeg was met het bekend maken van de tenue's van dit seizoen. Ben benieuwd wat Adidas voor ontwerp voor ogen heeft.
pi_138715378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef Steinerized het volgende:
Wanneer worden de tenue's voor het seizoen 2014-2015 bekend gemaakt? Kan me herinneren dat Puma heel erg vroeg was met het bekend maken van de tenue's van dit seizoen. Ben benieuwd wat Adidas voor ontwerp voor ogen heeft.
Zolang ze de roze kleur maar achterwege laten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138715416
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Kuyt of Havenaar zou ik lekker voor Kuytje gaan.
  donderdag 10 april 2014 @ 06:39:49 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138716254
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 01:12 schreef eight het volgende:

[..]

Zolang ze de roze kleur maar achterwege laten.
Boehoehoe. Er zou maar iets roze verwerkt in zitten zeg, misschien denkt de hele wereld dan wel dat je homo bent!11!!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_138716594
quote:
Update woensdag 9 april (mbt jeugdspelers Groningen) : Middenvelder Orkun Kokcü en topscorer Lion Kalentjev van C2 vertrekken definitief naar Feyenoord. Kalentjev gaf in een persoonlijke reactie afgelopen maandagavond op Boerenmacht al aan dat hij naar Feyenoord gaat. De begaafde spelverdeler Orkun Kokcü kwam via een talentendag naar FC. Hij verhuisde met zijn ouders vanuit Noord Holland naar het Noorden. Op het digitale huis van de Groninger Gezinsbode staat dat het gezin terugkeert naar het Westen (Haarlem). Deze verhuizing kan er toe leiden dat FC Groningen nog een derde speler kwijtraakt, het gaat om de 15 jarige broer van Orkun, genaamd Ozankan. Laatstgenoemde speelt als eerstejaars geregeld voor FC Groningen B1. bron
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:31:20 #147
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_138716914
Ik reed net langs de arena.
Het podium voor de huldiging wordt nu al opgebouwd. :')
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_138717027
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef Steinerized het volgende:
Ben ook benieuwd naar de nieuwe tenues. In de jaren 90 was ik altijd zeer tevreden over Adidas. ^O^

Het nieuwe seizoen begint voor Feyenoord trouwens al erg vroeg, tenminste als we 2e eindigen. Ik las dat de derde kwalificatieronde voor de Champions League al op 30 juli gepland staat.

Als je pakweg 3 weken vooraf met de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint dan zit er geen vakantie in voor veel oranje-internationals uit onze selectie. :D
  donderdag 10 april 2014 @ 08:42:49 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138717051
Alle oranje internationals vertrekken dit seizoen, dus daar hebben wij ook geen last meer van dan.
Elite
Tegen TTIP
pi_138717088
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
Alle oranje internationals vertrekken dit seizoen, dus daar hebben wij ook geen last meer van dan.
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.

Enerzijds verwacht ik niet dat ze dan al vertrokken zijn, anderzijds mogen ze dan niet meer voor een andere club in de Champions League uitkomen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')