Dat dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Jullie zijn de nieuwe deskundigen GotC!
Wij van de minibrigade kijken naar jullie voor tips en adviezen.
Vergeet de meelurkers nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef GotC het volgende:
Mijnes is bijna 0.5!![]()
!
Maar even he. Wat moeten we nou zonder jullie, de deskundigen met gouden tips en nieuwe inzichten?
Je bent een blauwe, dus ik ga het maar ff niet ontkennenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:49 schreef Kyara het volgende:
Moraal van het verhaal; Kyara heeft altijd gelijk
Huuuuu!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Jullie zijn de nieuwe deskundigen GotC!
Wij van de minibrigade kijken naar jullie voor tips en adviezen.
Behalve ik want ik ga al jaaaaaaaaren mee als moeder.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:50 schreef -mandy- het volgende:
En de ervaringsdeskundigen van nu worden in het dreumestopic weer de nieuwelingen ...
Haha. Dan word jij een van de ervaringsdeskundigen in het dreumestopicquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Behalve ik want ik ga al jaaaaaaaaren mee als moeder.
Ik heb een meisjesprototype, maar toch ben ik best wat dingen kwijt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Moppert het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar tips hoor. ik heb al een jongen en meisje prototype
Ik lees daar zelfs al een tijdje meequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef L-E het volgende:
Moet ik me vast gaan inlezen daar? Het voelt echt als een compleet andere wereld.
7a 8 maanden is nog geen dreumes. Maar die zullen vast een rammelaar leuk vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 03:11 schreef Sai het volgende:
Hey lieve papa's en mama's die nu hopelijk even rustig kunnen slapen. Voor een verhaal heb ik een vraagje. Een vader zit met z'n dochter van 7 a 8 maanden (heeft al een paar maanden geen borstvoeding meer) bij een tankstation, en wil iets te eten voor d'r halen. Ik las dat die Nutrilon verkopen, maar kon uit de productomschrijving niet echt halen wat het nou is, omdat er zoveel variaties zijn. Poeder in gekookt water en kant-en-klaar en voor nachtrust en pap en melk en weetikwat. Wat is
A. Het waarschijnlijkste product wat hij koopt? en
B. Zelfs al is het niet het waarschijnlijkste, is het enigszins realistisch als hij met kokend water uit de koffie- en theeautomaat aan de slag moet? Want dat vind ik wel een grappig beeld. (het is niet een heel goede papa)
Eventueel weet iemand misschien nog een speelgoedje wat hij bij een tankstation kan kopen dat die dreumes leuk vindt. Ik gok dat mijn vader vroeger een cassettebandje voor me had gekocht als ik niet stil te krijgen was op die leeftijd, maar ik heb een vaag vermoeden dat zelfs tankstations die niet meer aanbieden.
Ja zeker wel. Dat zou heel goed kunnen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 07:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat ik me ineens bedacht over de onrust en honger van T van de laatste tijd, hij is drie weken en een paar dagen. Zou hij aan regeldagen doen? Doen fleskindjes dat überhaupt?
Hier ook. Vanmorgen werd ik 8:15 vanzelf wakker terwijl Aiden nog lag te slapen. Die maakt mij meestal voor 7:30 wakker.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
die slapen lekker Nkkiwel fijn!
En regeldagen voor fleskindjes kan best volgens mij hoor..sowiezo is rond die leeftijd nogal wat onrust enzo.
Ben ik trouwens de enige die van die horror beelden in dr hoofd heeft als ze eerder wakker is als de baby s'morgens![]()
Het is voor F geen uitzondering dat ze een hele nacht doorslaapt en ook vaak dta ze pas wakker wordt als ik al aangekleed ben..en toch blijf ik dat houden, zo stom.
Ah jawel joh! En zo niet... dat zal hij je heus niet nadragenquote:Op woensdag 9 april 2014 09:20 schreef vencodark het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds geen cadeau voor Aiden omdat ik geen keus kan maken.![]()
Toch dat pianootje doen...of die tafel met bouwblokken...of een ander muziekding.
Blijft gokken of hij het leuk vindt.Ben zo bang dat hij er straks geen bal aan vindt.
Hoe oud is je baby dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou denk ik voor de bouwblokken gaan, dat is toch meestal wel een hit
Ah ben dus niet de enigestom is dat he, waarom is dat toch zo. Als ik s'avonds voordat ik naar bed ga nog even bij ze ga kijken check ik ook altijd of ze nog ademhalen..voelt altijd een beetje stom, maar als ik het niet doe heb ik geen rust.
Naja het zal er wel bijhoren
Maar dat is zo zonde van het geld.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah jawel joh! En zo niet... dat zal hij je heus niet nadragen
Ik heb een pop voor E gekocht, terwijl ze wel eens helemaal geen poppenmeisje zou kunnen zijnGokje, maar ik doe t met de beste bedoelingen omdat ik zelf zo van mijn pop hield
Maar dat is zo zonde van het geld.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah jawel joh! En zo niet... dat zal hij je heus niet nadragen
Ik heb een pop voor E gekocht, terwijl ze wel eens helemaal geen poppenmeisje zou kunnen zijnGokje, maar ik doe t met de beste bedoelingen omdat ik zelf zo van mijn pop hield
Als ie er echt niet naar omkijkt kun je m altijd nog weer verkopen toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is zo zonde van het geld.![]()
Kost 40 euro.
5 maanden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe oud is je baby dan?
Aiden is nu bijna een jaar (wauw) en ik check zelden meer of hij nog ademt. Ik ben nu gerust en wik hem niet eventueel wakker maken doordat ik bij hem ben gaan kijken.
Maar wat ik zei, als hij opvallend lang slaapt (ook 's middags ineens heel lang), dan denk ik er wel even aan. Dan ga ik wel kijken.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:35 schreef ymme het volgende:
Vandaag met Dex bij het cb geweest.
9 kilo en 70 cm. Mijn kleine grote vriendelijke reus.
En hij wordt met de dag leuker en leuker.......
Ik heb dat al wel een beetje gedaan, ook heel leuk om weer posts te lezen van de dames die hier al de grote baby's hadden toen ik binnenkwamquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef L-E het volgende:
Moet ik me vast gaan inlezen daar? Het voelt echt als een compleet andere wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Het verschilt qua tong uitsteken. Hij doet het vrijwel de gehele dag door, de ene keer lijkt het als kokhalzen en de andere keer gewoon echt zn tong uitsteken. Ook drinkt hij vrij weinig omdat hij te misselijk is. Hij trekt ook hele lieve gezichtjes als een vissenmondje maar dat doet ie niet om lief te zijn maar omdat het hem dwars zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:04 schreef Cwen het volgende:
Klap, reflux misschien? Maar kan ook heel erg kramp zijn ivm teveel melk. Dat hebben we hier ook gehad. Was niet tof. Warme kruik en tijd waren een beetje de oplossing, maar pas met 4 maanden was ze er vamaf.
Maar als hij z'n tong uitsteekt, hoe ziet dat er dan uit? Als kokhalzen?
Ahquote:Op woensdag 9 april 2014 11:09 schreef klaprooss het volgende:
Oke dan ga ik even rustig worden en bellen, anders zit ik jankend aan de telefoon
Oh precies wat jij zegt! Ik ben ook een beetje bang dat de huisarts niets wil doen. Ik heb zelf het 1 en ander al geprobeerd. JBPM op aanraden van het CB, werkt niet echt naar mijn idee. Hoofdeinde staat al omhoog maar het blijft hetzelfde voor mijn gevoel. Het half uur omhoog houden nou daar redden we het niet mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben het meiden eens, tijd om naar de huisarts te gaan. Dit klinkt heel erg als mijn dochter toen ze nog geen medicatie kreeg voor verborgen reflux: tong uitsteken, onrustig drinken, vaak drinken (door het zuur krijgen ze last van de keel en melk verzacht het), niet neer kunnen leggen, kreunen, moeite met boeren, 'herkauwen'.
Mijn huisarts schrijft geen medicatie voor voor baby's (iig niet als ze nog zo klein zijn en iig niks tegen reflux) en wilde eerst andere dingen uitsluiten voordat ze me een doorverwijzing wilde geven naar een kinderarts.
Uiteindelijk dan toch die doorverwijzing gekregen en een week nadat we met de medicatie waren gestart merkte ik al een heel verschil.
Echt gaan hoor! En laat je niet afschepen met de dooddoener dat jullie elkaar nog moeten leren kennenJe voelt heel goed aan dat er iets is, luister naar dat gevoel
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:09 schreef klaprooss het volgende:
Oke dan ga ik even rustig worden en bellen, anders zit ik jankend aan de telefoon
Goed dat je gebeld hebquote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef klaprooss het volgende:
Ah men! Ik kan om half 3 al terecht. Normaal is het een huisarts waar je minimaal 2 dagen moet wachten dus ben nu al een beetje blij!
Jullie horen zo hoe het gegaan is! En nogmaals bedankt! Jullie zijn lieverds
Met baby's en kleine kinderen, zijn ze meestal meegaander is mijn ervaring bij de huisarts.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef klaprooss het volgende:
Ah men! Ik kan om half 3 al terecht. Normaal is het een huisarts waar je minimaal 2 dagen moet wachten dus ben nu al een beetje blij!
Jullie horen zo hoe het gegaan is! En nogmaals bedankt! Jullie zijn lieverds
Werk er nu 4 jaar en pas vast contract gehad.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoelang werk je daar al venco, en eerder hielden ze daar dus wel rekening mee? wel lullig dan dat het ineens niet meer kan met een nieuwe leidinggevende.
Wel fijn dat hij makkelijk is met vreemden, dat scheelt wel
Isa krijgt Omeprazol tegen reflux. Dat is voorgeschreven door de huisarts zonder dat hij haar heeft gezien, puur op basis van ons verhaal. Het is een vloeistof en we moeten haar met een spuitje 5ml geven 1x per dag. Volgens mijn HA kan dat al bij heel jonge baby's. Isa doet het er prima op en heeft geen last van bijwerkingen (verstopping en hoofdpijn).quote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oh precies wat jij zegt! Ik ben ook een beetje bang dat de huisarts niets wil doen. Ik heb zelf het 1 en ander al geprobeerd. JBPM op aanraden van het CB, werkt niet echt naar mijn idee. Hoofdeinde staat al omhoog maar het blijft hetzelfde voor mijn gevoel. Het half uur omhoog houden nou daar redden we het niet mee.
Hoe lang heeft het geduurd voordat je toch de doorverwijzing kreeg? En kan ik medicatie eisen? of een doorverwijzing? Ik wil niet nog een week moeten wachten. Ik wacht al 3 weken tot het minder begint te worden en het lijkt alleen maar erger te worden
jammer dat ze er geen rekening meer mee houden. Zeker als het wel mogenlijk is.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werk er nu 4 jaar en pas vast contract gehad.
Voorheen werkten ze mee maar gaven ze aan dat het moeilijk was.
Nu komen zij mij nog wel deels tegemoet maar dus niet geheel terwijl dat volgens mij wel kan.
En dus moet ik iets anders bedenken.
Oh dat geeft de burger weer moed!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Isa krijgt Omeprazol tegen reflux. Dat is voorgeschreven door de huisarts zonder dat hij haar heeft gezien, puur op basis van ons verhaal. Het is een vloeistof en we moeten haar met een spuitje 5ml geven 1x per dag. Volgens mijn HA kan dat al bij heel jonge baby's. Isa doet het er prima op en heeft geen last van bijwerkingen (verstopping en hoofdpijn).
Maar als ik vragen mag, heb je wel eens een fles proberen te geven (ik neem aan van wel gezien JBPM), maar reageert hij daar ook zo heftig op?
En dat maar met 15 uur pw.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
jammer dat ze er geen rekening meer mee houden. Zeker als het wel mogenlijk is.
en zeker als het eerder wel kon...altijd vervelend als een nieuwe leidinggevende ineens anders gaat handelen
Ja Isa sliep ook heel erg slecht. Altijd korte slaapjes en snachts was het een goede nacht als we er maar 3x uit hoefden. Sinds de medicatie slaapt ze vele malen beter. En ja, het kon heel erg per dag verschillen. Achteraf heb ik wel spijt dat we niet eerder naar de huisarts zijn gegaan, vooral voor onszelfquote:Op woensdag 9 april 2014 13:32 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oh dat geeft de burger weer moed!
Ja bij een flesje gaat het ook nog niet goed. Ten eerste pakt hij de fles nog niet naar behoren waardoor hij ook weer veel lucht hapt en ook na een flesje is er misselijkheid en onrust. Hij drinkt ook niet onwijs veel uit het flesje rond de 40 cc en dat is het matje, meer wil hij niet (net als bij de borst, na 3 min aan de borst is het klaar).
Hij is nu redelijk rustig (thank god! zal je altijd zien als je naar de huisarts gaat), wel hazenslaapjes van een half uur en dan weer wakker, hij lijkt wat relaxter dan afgelopen dagen (mag ook wel na 3 nachten 2 uur slaap en overdag ook maar af en toe een slaapje)
Is dat ook een reflux dingetje? Dat het per dag verschilt?
Ook nergens in Den Haag? Ik kom het met liefde brengen..quote:Op woensdag 9 april 2014 17:18 schreef klaprooss het volgende:
We zijn terug! Diagnose: Reflux volgens het boekje!
Huisarts was heel lief! Zag echt dat ik er doorheen zit en al van alles heb geprobeerd, ze stelde direct voor om even telefonisch te overleggen met de dienstdoende kinderarts van het ziekenhuis.
Ik hoorde m zeggen, "Nee hoor geen onderzoek nodig, dit klinkt als reflux volgens het boekje.. geen twijfel mogelijk!"
Super blij dat we direct zo goed geholpen zijn, beetje jammer dat de apotheek ons laat zitten.
Medicijn is nergens op voorraad in R'dam. "oh u wilde het medicijn het liefst vandaag hebben?" nee domme doos ik laat graag mn baby een dag extra pijn lijden.
Morgen dus pas aan de slag, dit gaat nog een zware dag/nacht worden
Ik vroeg ook al kan je niet zoeken buiten rotterdam, al rij ik 2 uur het zal me een worst wezen.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook nergens in Den Haag? Ik kom het met liefde brengen..
Fijn van je duidelijke HA
Stomquote:Op woensdag 9 april 2014 17:20 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik vroeg ook al kan je niet zoeken buiten rotterdam, al rij ik 2 uur het zal me een worst wezen.
Maar dat konden ze niet zien, zal wel afgeschermd zijn ofzo? maar wel dikke baal!
Lief van je!
Morgen, maar ze wisten nog niet hoe laatquote:Op woensdag 9 april 2014 17:24 schreef Dot. het volgende:
Fijn dat je en oorzaak hebt klaproos! Succes voor vannachtWanneer kun je het medicijn ophalen?
Was er ook niks in een ziekenhuisapotheek?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:20 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik vroeg ook al kan je niet zoeken buiten rotterdam, al rij ik 2 uur het zal me een worst wezen.
Maar dat konden ze niet zien, zal wel afgeschermd zijn ofzo? maar wel dikke baal!
Lief van je!
Weet je nog welk medicijn het was?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:30 schreef klaprooss het volgende:
Apothekers assistente gaf aan dat ook de apotheek in het ziekenhuis niets had!
Grrr
Er zijn toch meerdere ziekenhuizen in rotterdam?...quote:Op woensdag 9 april 2014 17:30 schreef klaprooss het volgende:
Apothekers assistente gaf aan dat ook de apotheek in het ziekenhuis niets had!
Grrr
hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me stug dat het *nergens* in Rotterdam te krijgen is. Ik bedoel, je zit niet in schubbekutteveen ofzo.
Nee ik heb een hoofd van een zeef op dit moment! Ik weet wel dat het 10mg per dag is. Aanmaken met 15cc water. 1 maal daags. Maar hoe het heetquote:
Zeef-geheugen *boks*quote:Op woensdag 9 april 2014 17:59 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee ik heb een hoofd van een zeef op dit moment! Ik weet wel dat het 10mg per dag is. Aanmaken met 15cc water. 1 maal daags. Maar hoe het heet?
Ik gok ook op Nexiumquote:Op woensdag 9 april 2014 18:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeef-geheugen *boks*
Ik vermoed Nexium. Maar de dag dat dat niet overal verkrijgbaar is, is J. een meisje geworden.. Nu hoop ik dat het alles behalve Nexium is
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me stug dat het *nergens* in Rotterdam te krijgen is. Ik bedoel, je zit niet in schubbekutteveen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door klaprooss op 09-04-2014 19:04:36 (ik ben een meut met posts, moeten wel netjes zijn!) ]♥ J & S
Esomeprazol? De manier hoe te maken klinkt erg bekend, dat moesten we voor K ook doen namelijk!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:59 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee ik heb een hoofd van een zeef op dit moment! Ik weet wel dat het 10mg per dag is. Aanmaken met 15cc water. 1 maal daags. Maar hoe het heet?
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:50 schreef klaprooss het volgende:
Ik weet het echt niet meer!
Vannacht slaap ik waarschijnlijk bij mn zus. H neemt J even over, maar ik voel me nu al een ontaarde moeder dat ik er 'voor weg ren'. Maar ik zit er zo door heen maar ik kan toch ook niet mijn lieve J 'alleen' laten!
Pff mama perikelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Dank je! Die had ik nog niet gelezen. Ik voed idd al liggend en in een donkere kamer om hem zoveel mogelijk rust te bieden en dat gaat best goed. Hij heeft net namelijk na z'n half uurtje omhoog houden tot de volgende voeding in z'n bed gelegenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Sylver_ het volgende:
Dot, ik ben het helemaal met je eens hoor, ik geloof ook niet in laten huilen en zeker niet als ze nog maar 2 weken oud zijn. Huilen is hun enige manier om aan te geven dat er iets is. En al is dat iets 'mama-honger', ik denk dat ook dat heel erg belangrijk is.
Bij jou geeft Stipje toch duidelijk aan dat het iets is. Het is alleen altijd zo lastig om dat 'iets' te achterhalen.
Ik heb bij Nora ook een tijdje gedacht dat ze misschien last van haar darmen had. Ik vond dit artikel wel informatief. Weet niet of je het al kent of iets aan hebt ...
De maagzuurremmers bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:28 schreef Dot. het volgende:
Wanneer zouden we verbetering moeten merken als dit idd de oplossing is trouwens?
En hoe gaat het met klaproos?
De eerste keer niet. Toen moest ik ook 35 euro betalen of zo. Vanaf de tweede keer ophalen werd het bij mij wel vergoed.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:41 schreef klaprooss het volgende:
Dot wat fijn dat je direct wat hebt meegekregen! Zaten we toch niet fout met ons gevoel he!
Hier zei de apothekersassistente dat je binnen enkele uren al verschil zou kunnen opmerken, laten we het hopen
Nou hier weer thuis van een logeerpartijtje bij zus. Was wel even fijn en het ging best goed! Tot dat ik thuis kwam en J zag.
En jeej! de medicatie heb ik net opgehaald!
Alleen lees ik net de bijsluiter en staat er: "Dit middel wordt afgeraden bij kinderen jonger dan 1 jaar."
Uhhh wat betekend dat?! Ja dat het wordt afgeraden maar ik heb het voorgeschreven gekregen en J is pas 6 weken oud.. Het is trouwens Nexium 10 mg.
Oh! en het werd ook nog eens niet vergoed volgens de apothekersassistente. Stelletje stelletje
Inmiddels is het 41 euro! Gekkenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste keer niet. Toen moest ik ook 35 euro betalen of zo. Vanaf de tweede keer ophalen werd het bij mij wel vergoed.
Ja! Heel herkenbaar. Ik ging net even naar de AH, welgeteld 100 meter van m'n huis, met T. in de doek. We zijn wel 14x gestoptquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Limone het volgende:
Weetje wat ik zo leuk vind aan de baby? Sinds zij er is heb ik veel meer contact met de buren! En met vreemden (vaak bejaarden) in winkels! Mensen uit de straat geven mij zomaar cadeautjes voor de baby en als beloning voor alle aandacht krijgt iedereen een brede babyglimlach.![]()
Peace. One love!
Heel herkenbaar! Hoewel ik in een heel sociale straat woon en iedereen toch elkaar al veel aanspreekt, lijkt dat nu nog veel meer te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Limone het volgende:
Weetje wat ik zo leuk vind aan de baby? Sinds zij er is heb ik veel meer contact met de buren! En met vreemden (vaak bejaarden) in winkels! Mensen uit de straat geven mij zomaar cadeautjes voor de baby en als beloning voor alle aandacht krijgt iedereen een brede babyglimlach.![]()
Peace. One love!
Jaaa!! Of gewoon glimlachen naar de ouders die hun eerste rondje buiten lopen (ik meen ze altijd wel te kunnen herkennen). Of gewoon iets zeggen over random baby. Ik vind het zelf zo leuk!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Hoewel ik in een heel sociale straat woon en iedereen toch elkaar al veel aanspreekt, lijkt dat nu nog veel meer te zijn.
Ik voel me alleen wel een beetje stom dat ik dat andersom veel minder heb gedaan toen andere buren een kindje kregen. Wist ik veel![]()
.
Mijn vriend kreeg net bij de huisarts ongevraagd advies over hoe hij Stipje het beste kon vastpakken om hem te laten stoppen met huilen. Ja, dat doet hij niet, daarom zijn we ook bij de huisartsquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Limone het volgende:
Peace. One love!
De supermarkt lijkt me spannend genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 14:36 schreef Limone het volgende:
Ohja dat ongevraagd advies... Hier kreeg ik dat alleen wanneer ze huilde inderdaad. Echt van iedereen en zijn moeder. Ik mocht dan wel weer voor bij de kassa.![]()
![]()
Heb je al een uitje bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik ren me rot met peuter en kruipende baby hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef GotC het volgende:
Ellie is écht een snEllie zeg!
Zei net nog tegen Yur dat ik aan de ene kant wil dat T. gaat kruipen etc..maar aan de andere kant is hij nu perfect
Haha ja, snap ikquote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ren me rot met peuter en kruipende baby hoor
Pas op voor wat je wenst
Wat en leuke foto!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef Cwen het volgende:
En Ellie zat zojuist van haar kont op haar knieën op de bank . Ze gaat zo hard ineens!
+1quote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Moppert het volgende:
Het is ook regelmaat als je iedere 2 uur een voeding geeft![]()
Maar wij doen er niet aan we zijn van het voeden en slapen op verzoek.
+1! Al is het toevallig hier wel elke 2 uur een voedingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Moppert het volgende:
Het is ook regelmaat als je iedere 2 uur een voeding geeft![]()
Maar wij doen er niet aan we zijn van het voeden en slapen op verzoek.
Eten geven bij wakker worden had ik ook gelezen, maar dan had ik Nora ook 22 keer per dag moeten voedenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef ikke_84 het volgende:
vraagje wie van jullie houdt de 3 r'en aan en hoe doen jullie dat?
Ik vind het zo moeilijk dat je dan steeds na het wakker worden een fles zou moet geven want M slaapt maar 3kwartier als hij al slaapt
Draagdoek lukt niet bij M, he? Hoe gaat het met hem als je hem dan gewoon bij je houdt? Is hij dan ook onrustig?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:54 schreef ikke_84 het volgende:
Ik lees overal dat ze met regelmaat bedoelen dat een kind weet waar ze aan toe zijn dus slapen-voeden-knuffelen-spelen-slapen enz...
Ik twijfel zo erg of ik t wel goed doe. Ik geef nu rond 7-11-14.30-18.30 de fles en dat gaat goed. alleen dat slapenna zijn 2e ochtend slaapje slaapt hij niet meer maar is wel heel erg moe. hij was vandaag ook weer zo onrustig en verdrietig. Ik word er gewoon onzeker en verdrietig van.
tally wat een vrolijkerd en die tandjes![]()
Dit idd!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:59 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Overigens lukte dat 'slapen als ze moe is' (implicerend dat ze dan zelf in een bedje slaapt) pas nadat ze een maand of 4 (5? Ongelofelijk hoe snel je dingen vergeet) oud was. Daarvoor sliep ze overdag op mij en af en toe in de box in de kamer en heeeeeel af en toe in haar bedje. Komt allemaal goed
Yep! Dat doe ik nu ook nogquote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dit idd!
En ik ga wandelen als ze onrustig is, werkt vaak 't beste.
Ik heb heel veel met haar meegejankt iddquote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef ikke_84 het volgende:
Dank jullie voor de adviezen.
Gewoon zo doorgaan dus en heel veel knuffelen en troosten.
en af en toe samen janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er was gisteravond kraambezoek en die vinden J een erg slimme baby(duh
). Hun neefje die in januari is geboren keek lang niet zo goed rond als J. en J. Kan al heel goed in vergelijking met die baby een vinger vast grijpen. Haha
Wat goed Kim!!
Mabawa ik denk dat het ritme vanzelf wel komt, natuurlijk wel met wat hulp van jou kant maar ineens pakt hij dan wel dat wiegje. Denk ik hoorik heb er de ballen geen verstand van!
[ Bericht 5% gewijzigd door klaprooss op 11-04-2014 08:02:23 ]♥ J & S
Oh maar wegleggen om te slapen gebeurde hier bijna nooit de eerste maand ('s nachts) en overdag de eerste 2 maanden nauwelijks. Lekker op jullie laten slapen, dat wegleggen komt vanzelfquote:Op vrijdag 11 april 2014 03:19 schreef Dot. het volgende:
Hier weer eenzelfde nacht. Arm ventjeIk herken veel in je verhaal ikke! Misschien is mijn ventje dus ook gewoon wel zo, al slaapt hij s nachts ook niet. We gaan donderdag terug naar de huisarts en als de medicatie dan niet is aangeslagen weet ik iig dat het daar niet aan lag. Toch ook een prettig idee
Al kunnen het vannacht ook heel goed krampjes zijn met die mega luier van vanavond en de hoeveelheid scheetjes. Wij proberen de drie R-en in te voeren door te voeden in een rustige kamer, rond de 2.5-3 uur. Gapen en wegleggen is hier vaak toch huilen dus het slapen moet nog komen. Hij doet nu idd hazenslaapjes op ons.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:25 schreef klaprooss het volgende:
Dot, het kan ook zijn dat stipje oververmoeid is he. Dan slapen ze heel moeilijk in en doen vaak dan ook maar hazenslaapje, ik zie dat ook erg terug bij J. Sinds eergister leg ik hem wel op z'n buik te slapen als we er bij zijn, dan slaapt ie soms iets langer dan een half uur (om daarna wel weer minimaal 3uur wakker te zijn). Je denkt dan op een gegeven moment dat hij wegvalt en dan heeft hij 3 min z'n ogen dicht en *plop* daar komen die grote kijkers weer.
Hier ging het ook nog niet veel beter maar wat wil je na 1 keer medicijnen.
Wel lijkt z'n eetlust wat beter te worden. Voorheen dronk hij rond de 3 min aan de borst en was het klaar voor een uur ongeveer. Nu komt hij zelf weer om de ander half en drinkt soms al weer 10 minuten.
Ik heb ook een hele stellage gemaakt in z'n wiegje met het voedingskussen en handdoeken. Op die manier heeft hij zomaar 2uur geslapen! Hij zit dan ook wel bijna rechtopmaar het lijkt hem wel wat te helpen. De rest van de nacht wilde die alleen bij mij maar goed
.
stellageWij hebben z'n bed idd ook omhoog gezet met een plank, zoals in het ziekenhuis. Oververmoeid geloof ik goed idd! Drinken is hier af en aan beter. De ene keer is het alleen klokken, de andere keer maar weinig. Maar hij is vaak nog tevreden met een pink en hij heeft elke verschoonbeurt een volle plasluier, dus volgens mij zit dat wel ok, zelfs met ons voedingspatroon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er was gisteravond kraambezoek en die vinden J een erg slimme baby(duh
). Hun neefje die in januari is geboren keek lang niet zo goed rond als J. en J. Kan al heel goed in vergelijking met die baby een vinger vast grijpen. Haha
Wat goed Kim!!
Mabawa ik denk dat het ritme vanzelf wel komt, natuurlijk wel met wat hulp van jou kant maar ineens pakt hij dan wel dat wiegje. Denk ik hoorik heb er de ballen geen verstand van!
Dat slapen op me is ook fijn, maar dat is idd maximaal een half uurtje. Ik dut dan zelf maar heel even weg. En dan vaak idd op z'n buik![]()
Hier net zo, S. slaapt vanaf het begin in zijn eigen bedje. Ik trek gebroken nachten echt heel slecht, dus ben heel blij dat het zo kan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:44 schreef Suikertante het volgende:
Even inhakend op GotC, ik vind baby op je laten slapen echt super als het voor iedereen werkt, maar ik was echt uit het raam gesprongen als dat 24/7 had gemoetenhij sliep hier dus op dag 3 in z'n eigen bed en dat ging prima. Soms slaapt een baby daar ook rustiger. Soms ook niet natuurlijk!
Wij hadden bij zijn geboorte maar 1 slaapkamer dus hij lag, in zijn eigen bed, wel de eerste 6 mnd. bij ons. Toen gingen we verhuizen en toen is hij gewoon in zijn kamertje gelijk gaan slapen. Ging gelijk goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier net zo, S. slaapt vanaf het begin in zijn eigen bedje. Ik trek gebroken nachten echt heel slecht, dus ben heel blij dat het zo kan.
Binnenkort gaan we eens proberen of hij naast het middagslaapje ook zijn avondslaapje op zijn eigen kamertje wil doen.
Wanneer deden anderen dat, baby op zijn/haar eigen kamer laten slapen?
Bij ons is het wel open en alleen een trap af om bij het bedje te komen, maar ik had als het had gekund had ik na vier dagen de deur al dicht gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier net zo, S. slaapt vanaf het begin in zijn eigen bedje. Ik trek gebroken nachten echt heel slecht, dus ben heel blij dat het zo kan.
Binnenkort gaan we eens proberen of hij naast het middagslaapje ook zijn avondslaapje op zijn eigen kamertje wil doen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef ProjSkippy het volgende:
Hoi!
Ik zag baby's die wel eenkunnen gebruiken. En moeders die dat ook kunnen.
En sprongetjes. En ik zag mooooooie foto's! En nog veel meer.
En ik las laatst dat je Limone en GotC in je post moet noemen omdat ze ze anders niet lezen.![]()
--
Hier voor de derde keer in 2,5 week ziek. Jippie..
Tot 5 maanden 's nachts in de wieg op onze kamer, daarna eigen kamer, maar slaapjes overdag doet ze pas vanaf een maand of 10 in haar eigen bedquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Loop je dan heen en weer voor de nachtvoedingen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Limone het volgende:
M. sliep niet zonder mij (of mijn man). Ik was heel blij toen wij een co-sleeper kregen. Dat ik daar de eerste nachten ook met mijn hoofd - en de rest van mijn lichaam wat er nog bij kon- moest liggen laten we maar even buiten beschouwing.![]()
Nu slaapt ze in haar eigen kamer, met de deur dicht. Het kan heel snel gaan zo'n baby!
Dat!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef Limone het volgende:
En L0t! Gefeliciteerd! Het begin van jouw bevalling weet ik nog heel goed. Ik heb heel lang gewild dat mijn bevalling ook zo zou beginnen.
Ja ik weet ook niet hoe dat in een keer is gekomen.quote:
Goede toevoeging, ik begreep al niet waarom je je baby wakker zou makenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe dat in een keer is gekomen.![]()
Maar wat ik de ene week deed, toen ze wel nog 's nachts wilde drinken, was haar dan om 03:00u (als ze dan kwam he, ik ga niet midden in de nacht een baby uit bed plukken) meenemen naar ons bed en de co-sleeper. Dan sliep ze daar verder.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:28 schreef Limone het volgende:
[..]Beterschap!
En L0t! Gefeliciteerd! Het begin van jouw bevalling weet ik nog heel goed. Ik heb heel lang gewild dat mijn bevalling ook zo zou beginnen.
Deze buiktruc ontdekten wij met een dag of vijf, superillegaal hebben we hem toen eerst overdag op z'n buik laten slapen en al snel 's nachts ook. Het hielp volgens mij een beetje tegen de krampjes. En als ik hem nu op zijn rug weg leg, dan ligt hij binnen tien minuten op z'n buik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef Tally het volgende:
Overdag probeer ik dr nu op ons bed te leggen (in de buurt van mijn kussen want dat blijkt te helpen) dan slaapt ze wat langer en rustiger. Maar kan dr ook niet altijd weg leggen want dan word ze wakker.
Ook gister gemerkt dat ik dr gewoon op mn buik in slaap moet laten vallen en dr dan op ons bed leggen. Zo heb ik wel iets aan mijn avond zonder dat ik 1000x naar boven moet rennen voor dr speen of dr beneden houden (of extreem vroeg naar bed gaan). Als het de enige keer was gister ook best. Maar het is best lekker zo zonder baby op de bank een keer
Vanaf begin de meeste slaapjes boven. En na een maand of 2 overdag in haar grote bed ipv de wieg en toen ze 3 maanden was is ze ook s'nachts daar gaan slapen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gek als het advies vanuit cb etc is om dat absoluut niet te doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:03 schreef Moppert het volgende:
Agreed ik geef ook altijd als tip om het op de buik te leggen.
Maar veel willen het niet eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier liggen de jongens vanaf dag 1 in hun eigen bedje in eigen kamer(s). L hebben we destijds 2 weken bij ons op de kamer gehad en toen moest ze weg van mij. Mijn man wilde haar nog langer bij ons houden, maar ik werd van elk kreuntje en kikje wakker en daar werd ik echt moe van. L sliep na een week door, maar ik was alsnog gebroken doordat ik continue wakker was. Zeker omdat ze doorsliep zag ik er de toegevoegde waarde niet meer van om haar bij ons te houden. Wij gaven overigens beide keren FV, ik kan me voorstellen dat het bij BV kindjes lastiger is om ze op hun eigen kamer te leggen omdat je dan de eerste hongersignalen kan missen bijvoorbeeld.
Ik snap ook niet dat het Cb dat doet maar dat is een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gek als het advies vanuit cb etc is om dat absoluut niet te doen
Daar kunnen we een aantal topics wel mee vullen jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het Cb dat doet maar dat is een heel ander verhaal![]()
Hebben wij met Aiden overdag op een gegeven moment gedaan. En dan sliep hij veel beter. We keken wel elke 10 minuten (soms zelfs 5) maar we vertrouwden het. 's Nachts durfden we dan niet, dan sliep hij op zijn rug en dat ging dan ook weer goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef L-E het volgende:
Hier ook fan van buikslapen, maar dat is inmiddels wel bekend geloof ik. Eigenlijk vind ik dat alle slechte slapers eens op hun buik te slapen gelegd moeten worden. Kijken of het verschil maakt. Hier wordt er gewoon niet geslapen, tenzij op de buik.
Idee van wiegendood toch gewoon?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het Cb dat doet maar dat is een heel ander verhaal![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP wat fijn zo'n goede nacht.
Ikke, ik begrijp dat je even denkt dat het bij anderen slechter is dan bij jou en dat je daarom niet mag klagen (ik denk ook altijd zo), maar ook jouw gedoetje mag er zijn. En slechte nachten zijn gewoon ontzettend ruk, daar verkijken mensen zich echt nog wel eens op hoor.
Skips beterschap voor M.
Blabla hopelijk slaapt ze in een slaapzak weer beter. Maar met je voeten spelen is natuurlijk wel heel leuk.![]()
![]()
Klap die stellage.Ik hoop dat het je mannetje helpt. Wat ontzettend sneu dat de mannetjes van jou en Dot zich zo ellendig voelen. Fingers crossed dat de medicatie gewoon goed aan gaat slaan.
Moppert ieder uur een voeding? Respect hoor, ik vind het heel knap dat je dat trekt.
Onze twee mannen hebben afgelopen nacht van de voeding van 19:00 uur tot 3:30 geslapen.We hadden eigenlijk nog een voeding rond 22:00/23:00 uur verwacht maar die hebben ze gewoon overgeslagen. Nu hadden ze gistermiddag wel om 14:30-17:00-19:00 gegeten, lekker een soort van clusteren dus, maar daarna waren ze er beiden even klaar mee dus.
![]()
Wat denken jullie van het flimpje in de spoiler? Ik heb niet het idee dat het honger kan zijn, want net gegeten. T. slaapt dus vaak zo knorrend en half huilend. Ook in wakkere toestand knort en jammert hij veel. S maakt helemaal geen geluiden die hierop lijken. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken en of ik er iets mee moet.
J. doet hetzelfde! als hij eindelijk slaapt jammert en kreunt hij door.. Maakt hij als hij wakker is ook dit soort geluiden veel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier liggen de jongens vanaf dag 1 in hun eigen bedje in eigen kamer(s). L hebben we destijds 2 weken bij ons op de kamer gehad en toen moest ze weg van mij. Mijn man wilde haar nog langer bij ons houden, maar ik werd van elk kreuntje en kikje wakker en daar werd ik echt moe van. L sliep na een week door, maar ik was alsnog gebroken doordat ik continue wakker was. Zeker omdat ze doorsliep zag ik er de toegevoegde waarde niet meer van om haar bij ons te houden. Wij gaven overigens beide keren FV, ik kan me voorstellen dat het bij BV kindjes lastiger is om ze op hun eigen kamer te leggen omdat je dan de eerste hongersignalen kan missen bijvoorbeeld.♥ J & S
Weet ik, maar mijn schoonfamilie vraagt wekelijks of ik toevallig niet zwanger ben, mijn man wilt heel graag en omdat er dus allemaal mini's in de buurt komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef L-E het volgende:
venco, of er een tweede komt hoef je nu toch niet te beslissen? Bij twijfel niet doen, vind ik. Hij is bijna 1, je hebt nog alle tijd hoor
Ja hij knort eigenlijk de hele dag door een beetje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef klaprooss het volgende:
[..]
J. doet hetzelfde! als hij eindelijk slaapt jammert en kreunt hij door.. Maakt hij als hij wakker is ook dit soort geluiden veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dat was S.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Nikki, Ean deed dat ook en Sac ook wel iets. Had T. nu de lastige start?Geen idee of het grote handen zijn. Het is me eigenlijk nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef L-E het volgende:
Nikki, ten eerste: wat heeft T grote handen, of lijkt dat maar zo?Ik herken het wel, Stick deed het ook maar wij zagen het altijd als 'gewoon' prematuur gekreun.Het ziet er bij T. niet uit als honger, wel wat onrust ja.
Misschien is het een beetje mijn eigen onzekerheid omdat ik twee baby's heb. Ongewild ga je toch vergelijken en dan valt het op dat S helemaal niet van deze geluiden maakt. Die ligt ook altijd heel rustig te slapen en T is heel onrustig. Die onrust is de reden dat hij sowieso 's nachts ingebakerd in bed ligt en overdag ook als ik thuis ben. We nemen de inbakerdoek bijvoorbeeld niet mee als we gaan wandelen. Je ziet T ontspannen zodra hij die inbakerdoek in gaat, maar het kreunen blijft dan alsnog wel aanwezig. Maar of het gewoon onrust is of toch iets anders vind ik echt lastig te beoordelen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja hij knort eigenlijk de hele dag door een beetje.
Hij is nu wakker, dan doet hij zo:Zo was J 2 weken terug! heeft ie veel de hik en zn tong uitsteken? Hier werd dat erger en nu zitten we aan de maagzuurremmers.. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar herken wel zijn onrust en kreetjes zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Hou het ff in de gaten, hier heef J. na elke voeding de hik en dan nog spontaan. Hiksessies duren hier zeker een half uur.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja de hik heeft hij wel een paar keer per dag, maar S heeft dat ook. Dat was in mijn buik al (alleen wist ik toen niet of T of S de hik had). Drinken doet hij wel heel goed overigens. Elke fles is binnen een kwartier leeg. En slapen doet hij dus mopperend, maar hij doet het wel.
Ja dat hoop ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:57 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Hou het ff in de gaten, hier heef J. na elke voeding de hik en dan nog spontaan. Hiksessies duren hier zeker een half uur.
Laten we hopen dat hij gewoon wat onrustiger is en er verder niets aan de hand is
Ja maar er zijn genoeg andere risico's zoals het níet geven van borstvoeding waar niemand zich zorgen om maakt.quote:
Dat leerde ik door uitdeel cadeautjes op de opvang. Ineens halve boekje wegquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef vencodark het volgende:
Tip van de dag: koop géén kartonnen boekje voor je 1 jarige. Binnen een minuut is het kapot van het kauwen en sabbelen.Stupid mommy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegleggen doe ik ook nog niet echt. Heb deze week wel een experiment gedaan met overdag slapen in haar eigen kamertje maar ik geloof dat we het allebei niet zo gezellig vinden. Ze slaapt overdag sowieso heel weinig. En ze slaapt of in de draagdoek of op een kleed in de kamer, of in bed als we samen een dutje doen, op mij. In verband met het geven van borstvoeding en voeden op verzoek vind ik het 's nachts bij ons op de kamer in haar wiegje slapen heel fijn.
Dot, ben je nog met inbakeren begonnen?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Franny_G het volgende:
Nou, Nikki, mag je best even over klagen hoor! Het is inderdaad ook prachtig weer. Maar er komen vast nog een boel van deze dagen. En het vergelijken ligt inderdaad op de loer met twee van die jochies. Maar het is ook mooi dat ze nu al zo duidelijk verschillen van elkaar.
Ik was ook heel erg beducht op ieder kreuntje en geluidje van Ietje de eerste weken en interpreteerde het ook snel als: er is iets aan de hand. Maar op een gegeven moment bedacht ik me dat geluiden maken ook gewoon een manier van communiceren is zonder dat er dan echt iets hoeft te zijn en oefenen met het mondje e.d.
Ik heb vanmorgen Jip en Janneke alvast maar eens voorgelezen. Ietje vond het erg gezellig.Nee, nog niet, maar de Pacco komt onze kant op as we speakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegleggen doe ik ook nog niet echt. Heb deze week wel een experiment gedaan met overdag slapen in haar eigen kamertje maar ik geloof dat we het allebei niet zo gezellig vinden. Ze slaapt overdag sowieso heel weinig. En ze slaapt of in de draagdoek of op een kleed in de kamer, of in bed als we samen een dutje doen, op mij. In verband met het geven van borstvoeding en voeden op verzoek vind ik het 's nachts bij ons op de kamer in haar wiegje slapen heel fijn.
Dot, ben je nog met inbakeren begonnen?Daar had de fysio de beste ervaringen mee zei ze.
Wij hebben ook de Pacco. Voor T is het echt een uitkomst, want hij wordt er wel een stuk rustiger van en slaapt er goed in.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar de Pacco komt onze kant op as we speakDaar had de fysio de beste ervaringen mee zei ze.
Ze is echt prachtigquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb vanmorgen Jip en Janneke alvast maar eens voorgelezen. Ietje vond het erg gezellig.
Ik vond het wel klaagwaardig en ik vind het knap dat je het doet hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maargoed, einde geklaag er zijn veel ergere dingen dan dit. We mogen echt in onze handjes knijpen dat S het weer zo goed doet dus wat zeur ik ook.
Dat sowieso. Ik doe het handvat altijd omhoog. Ik heb sowieso ook altijd de zonnekap er op vanwege prikkels.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen bakfiets gehad maar wel een fietskar en dat vond ik ideaal. Vanaf een maand of drie gebruikte ik die. Ik zou denk ik wel het handvat van de MC omhoog zetten, want zo'n babyhoofdje wat op het asfalt kwakt is wel mijn grootste fietsnachtmerrie
OMGWTFBBQquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:17 schreef Moppert het volgende:
Ja maar het is wel even 3000 euro voor een fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |