Dat dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Jullie zijn de nieuwe deskundigen GotC!
Wij van de minibrigade kijken naar jullie voor tips en adviezen.
Vergeet de meelurkers nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef GotC het volgende:
Mijnes is bijna 0.5!![]()
!
Maar even he. Wat moeten we nou zonder jullie, de deskundigen met gouden tips en nieuwe inzichten?
Je bent een blauwe, dus ik ga het maar ff niet ontkennenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:49 schreef Kyara het volgende:
Moraal van het verhaal; Kyara heeft altijd gelijk
Huuuuu!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Jullie zijn de nieuwe deskundigen GotC!
Wij van de minibrigade kijken naar jullie voor tips en adviezen.
Behalve ik want ik ga al jaaaaaaaaren mee als moeder.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:50 schreef -mandy- het volgende:
En de ervaringsdeskundigen van nu worden in het dreumestopic weer de nieuwelingen ...
Haha. Dan word jij een van de ervaringsdeskundigen in het dreumestopicquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Behalve ik want ik ga al jaaaaaaaaren mee als moeder.
Ik heb een meisjesprototype, maar toch ben ik best wat dingen kwijt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Moppert het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar tips hoor. ik heb al een jongen en meisje prototype
Ik lees daar zelfs al een tijdje meequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef L-E het volgende:
Moet ik me vast gaan inlezen daar? Het voelt echt als een compleet andere wereld.
7a 8 maanden is nog geen dreumes. Maar die zullen vast een rammelaar leuk vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 03:11 schreef Sai het volgende:
Hey lieve papa's en mama's die nu hopelijk even rustig kunnen slapen. Voor een verhaal heb ik een vraagje. Een vader zit met z'n dochter van 7 a 8 maanden (heeft al een paar maanden geen borstvoeding meer) bij een tankstation, en wil iets te eten voor d'r halen. Ik las dat die Nutrilon verkopen, maar kon uit de productomschrijving niet echt halen wat het nou is, omdat er zoveel variaties zijn. Poeder in gekookt water en kant-en-klaar en voor nachtrust en pap en melk en weetikwat. Wat is
A. Het waarschijnlijkste product wat hij koopt? en
B. Zelfs al is het niet het waarschijnlijkste, is het enigszins realistisch als hij met kokend water uit de koffie- en theeautomaat aan de slag moet? Want dat vind ik wel een grappig beeld. (het is niet een heel goede papa)
Eventueel weet iemand misschien nog een speelgoedje wat hij bij een tankstation kan kopen dat die dreumes leuk vindt. Ik gok dat mijn vader vroeger een cassettebandje voor me had gekocht als ik niet stil te krijgen was op die leeftijd, maar ik heb een vaag vermoeden dat zelfs tankstations die niet meer aanbieden.
Ja zeker wel. Dat zou heel goed kunnen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 07:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat ik me ineens bedacht over de onrust en honger van T van de laatste tijd, hij is drie weken en een paar dagen. Zou hij aan regeldagen doen? Doen fleskindjes dat überhaupt?
Hier ook. Vanmorgen werd ik 8:15 vanzelf wakker terwijl Aiden nog lag te slapen. Die maakt mij meestal voor 7:30 wakker.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
die slapen lekker Nkkiwel fijn!
En regeldagen voor fleskindjes kan best volgens mij hoor..sowiezo is rond die leeftijd nogal wat onrust enzo.
Ben ik trouwens de enige die van die horror beelden in dr hoofd heeft als ze eerder wakker is als de baby s'morgens![]()
Het is voor F geen uitzondering dat ze een hele nacht doorslaapt en ook vaak dta ze pas wakker wordt als ik al aangekleed ben..en toch blijf ik dat houden, zo stom.
Ah jawel joh! En zo niet... dat zal hij je heus niet nadragenquote:Op woensdag 9 april 2014 09:20 schreef vencodark het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds geen cadeau voor Aiden omdat ik geen keus kan maken.![]()
Toch dat pianootje doen...of die tafel met bouwblokken...of een ander muziekding.
Blijft gokken of hij het leuk vindt.Ben zo bang dat hij er straks geen bal aan vindt.
Hoe oud is je baby dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou denk ik voor de bouwblokken gaan, dat is toch meestal wel een hit
Ah ben dus niet de enigestom is dat he, waarom is dat toch zo. Als ik s'avonds voordat ik naar bed ga nog even bij ze ga kijken check ik ook altijd of ze nog ademhalen..voelt altijd een beetje stom, maar als ik het niet doe heb ik geen rust.
Naja het zal er wel bijhoren
Maar dat is zo zonde van het geld.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah jawel joh! En zo niet... dat zal hij je heus niet nadragen
Ik heb een pop voor E gekocht, terwijl ze wel eens helemaal geen poppenmeisje zou kunnen zijnGokje, maar ik doe t met de beste bedoelingen omdat ik zelf zo van mijn pop hield
Maar dat is zo zonde van het geld.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah jawel joh! En zo niet... dat zal hij je heus niet nadragen
Ik heb een pop voor E gekocht, terwijl ze wel eens helemaal geen poppenmeisje zou kunnen zijnGokje, maar ik doe t met de beste bedoelingen omdat ik zelf zo van mijn pop hield
Als ie er echt niet naar omkijkt kun je m altijd nog weer verkopen toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is zo zonde van het geld.![]()
Kost 40 euro.
5 maanden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe oud is je baby dan?
Aiden is nu bijna een jaar (wauw) en ik check zelden meer of hij nog ademt. Ik ben nu gerust en wik hem niet eventueel wakker maken doordat ik bij hem ben gaan kijken.
Maar wat ik zei, als hij opvallend lang slaapt (ook 's middags ineens heel lang), dan denk ik er wel even aan. Dan ga ik wel kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |