quote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef kwakz0r het volgende:
op mijn 9w echo zie je niks denk ikheb ik die toen gepost? t is een blob met een uitsteeksel en dat zijn de beentjes...
ik kan echt niks met die vroege echo's
[ afbeelding ]
nee, geen nub... uberhaupt een foetus/embryo...quote:Op woensdag 9 april 2014 13:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Als ik door mijn wimpers kijk herken ik wel een foetus (of is het nog embryo). Of bedoel je of iemand de nub ziet? Want da's op die termijn helaas nog niet mogelijk.
Wow Soesa zo snel al! Spannend hoor
Mijn eerste echo bij E was met 8w 4d en die was net zo onduidelijk als deze, ook inwendig. Vanaf 12 weken werden ze toen pas echt duidelijk, uitwendig gaf met die apparatuur betere resultaten bij mij dan inwendig. Hier trouwens ook een goede speklaagquote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, geen nub... uberhaupt een foetus/embryo...
dit is t beste plaatje dat ik hebik ben bang dat ze bij mij nooit erg mooi gaan worden met die dikke buik van mij... overigens ben ik al 7,5 kilo afgevallen sinds t begin...
dit was nog wel een inwendige echo ook!
spannend!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Nog 3,5 dag en ik weet het
, maar toch. Ik ben zo nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over opvolgens mij praat ik al weken nergens anders meer over
![]()
Hier vond m'n man het de eerste x ook een beetje onzin maar toen kostte de pretecho ook ¤50.-. Mijn huidige echobureau biedt een pretecho aan voor ¤20,-! Toen was ie snel overstagquote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
spannend!
Ik moet nog 6! Weken wachten. ik probeer steeds mijn man over te halen voor een pretecho met 16 weken. Maar hij hapt nog niet echt toe
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef krijgerrtje het volgende:
Met mijn tien weken ook nog niets nubbigs te zien, maar laat ik mijn plaatjes hier dan ook even spammen!
Je foto's staan goed volgens mij? Wat een duidelijk echo! Ik heb trouwens nog nooit een echo gezien waarbij het kindje zo rechtop staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over opvolgens mij praat ik al weken nergens anders meer over
![]()
Oh, en hier mag je er ongegeneerd over praten hoor![]()
ook niet als je er naar vraagt expliciet?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier vond m'n man het de eerste x ook een beetje onzin maar toen kostte de pretecho ook ¤50.-. Mijn huidige echobureau biedt een pretecho aan voor ¤20,-! Toen was ie snel overstag
Helpt het als je zegt dat men bij de 20-weken echo niet actief op zoek gaat naar het geslacht (dat was hier nl zo in het ziekenhuis, bij mijn 20-weken echo hebben we dan ook niet het geslacht gehoord)?
Nopequote:Op woensdag 9 april 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook niet als je er naar vraagt expliciet?
Mooi plaatje hoor krijgertje!
Wat een verschil dan he. Ik zit me nu ook nog te bedenken dat het wellicht nog te maken kan hebben met mijn voorgeschiedenis vorige x. Misschien dat ze daarom extra gefocust waren op mogelijke afwijkingen dat er gewoon geen tijd was om tussen de benen te spieken ofzoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij ons was het bij de 20wk echo bijna het eerste wat de gyn liet zien. Hij zei ook meteen dat we onze ogen dicht moesten doen als hij de echokop op mijn buik zou zetten, mochten we het niet willen weten (we wisten het toen wel al). Maar hij was er dus wel actief zelf mee bezig.
Hoe noordelijk is noorden? Ik woon in Noord-Hollandquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef Hilmo het volgende:
Wow 20 euro voor een echo is wel goed te doen. Alle bureau's hier in het noorden, rekenen 45 euro of 55 euroDus mijn man wil het ook niet en ik vind het ook wel zonde moet ik zeggen... Voor 20 euro had ik het wel gedaan.
Friesland (en dan ook flink bovenin)quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hoe noordelijk is noorden? Ik woon in Noord-Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |