ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
Bel RTL boulevard even want dit is me toch een partij interessant
Albert vind dit heuze showbizz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
quote:
Volgens mij zijn hun internetpersona's dan ook interessanter dan dat ze in het echt zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Komt niks van terecht, jullie vinden het veel leuker om zo te aandachtsgigolo'en zonder te meeten.
Nounou, niet zo bekrompen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Komt niks van terecht, jullie vinden het veel leuker om zo te aandachtsgigolo'en zonder te meeten.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Rezania moet gewoon niet zo moeilijk doen.
Spreek voor TS ja. Ik wil wel een keer echt meeten, ben me gvd toch nieuwsgierig nu.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Even lief doen, dan gaat zaterdag door, anders blijf ik lekker in m'n bed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spreek voor TS ja. Ik wil wel een keer echt meeten, ben me gvd toch nieuwsgierig nu.
Oehh, wordt het dan neuken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even lief doen, dan gaat zaterdag door, anders blijf ik lekker in m'n bed.
Als jij niet komt opdagen kom ik je halen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even lief doen, dan gaat zaterdag door, anders blijf ik lekker in m'n bed.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Rezania moet gewoon niet zo moeilijk doen.
Alsof jij durft om naar Groningen te gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij niet komt opdagen kom ik je halen, zo simpel is het.
Jezus, ga jij 200 km reizen voor een fokker?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? We gaan niet neuken hoor, onze meetplaats ligt 200+ km van m'n bed vandaan.
Ja, ik heb volgende week vrij hè, genoeg tijd en gratis OV.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij durft om naar Groningen te gaan.
`Wanneer gaan wij eens meetten dan? Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgende week vrij hè, genoeg tijd en gratis OV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |