Batul heeft een vaste lengte maat.quote:
Waar eventueel te bezichtigen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef rn076 het volgende:
[..]
150 is toch echt het minimale wat ik voor de batul wil hebben.
Lijkt me verstandig. Zonder aankoopbewijs zijn ze niets waard. Er is zoveel namaak in omloop.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:12 schreef rn076 het volgende:
Aankoopbewijs zou ik even moeten zoeken, misschien dat ik ze nog wel ergens heb.
Door op de bar te slaan op de beat op harddance event.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe krijg je er een deuk in?
Geen interesse, maar wel benieuwd aangezien ik ook op zoek ben naar zo'n armband.
Wat is dat precies?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef Yskoud het volgende:
ga naar Hogd-vught/Heuvelkwartier daar ben je die zo kwijt.
wat heb je aan de bon? Ik wil met je naar een BTB dealer/juwelier gaan om hem te laten checken op echtheid, 100% echt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef Sunri5e het volgende:
130 voor Edwin. Mits in perfecte staat zoals gezegd wordt. Jammer van de bon.
Dat ik dan niet helemaal naar een juwelier hoef te gaan om het te checken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef rn076 het volgende:
[..]
wat heb je aan de bon? Ik wil met je naar een BTB dealer/juwelier gaan om hem te laten checken op echtheid, 100% echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |