Herkenbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik ga altijd opeens bijna elke dag hardlopenom maar niet te hoeven studeren
Is slecht voor je, ergonomisch onverantwoord, hele dag achter je computer zittenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:14 schreef MrStalin het volgende:
Hardlopen
Sport
Niet achter je computer zitten
Wat heb je voor vak?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
Morgen moeilijkste tentamen van het jaar blijkbaar, en waar ben ik mee bezig? De Borg proberen te verslaan.En nog falen ook.
Maar goed, morgen nog even drie uurtjes lang presteren en dan een week vrij.
Brrrrrquote:
Ach, gelukkig hoef ik maar een 5 te halen.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
Morgen moeilijkste tentamen van het jaar blijkbaar, en waar ben ik mee bezig? De Borg proberen te verslaan.En nog falen ook.
Maar goed, morgen nog even drie uurtjes lang presteren en dan een week vrij.
Natuurlijk faal je als je het tegen de Borg opneemt. Resistance is futile. Know how to pick your battles.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
Leuk toch?quote:
Bij mij is het probleem meer van dat ik niet lang genoeg blijf zitten tijdens tentamens, meestal ben ik na anderhalf uur al weg. Wel 3 uur blijven zitten voor calculus C laatst, en toen dik gehaald. Dus morgen ben ik ook van plan om minstens 2,5 uur te blijven zitten en goed na te denken. Meeste kan ik makkelijk maken, maar ik had vorige keer gewoon niet het geduld om even na te denken en inzicht in de opgave te verkrijgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk faal je als je het tegen de Borg opneemt. Resistance is futile. Know how to pick your battles.
[..]
Leuk toch?
Ik was voor geen enkel examen zo ontspannen als voor calculus, als je die stof beheerst dan kan er gewoon niets verkeerd gaan, je hoeft immers alleen maar regeltjes te volgen.
Goede keuze. Heb je er al eens aan gedacht om in België wiskunde te studeren? De studenten daar hebben op een hoger niveau wiskunde gehad op de middelbare school en het niveau van wiskunde is daar sowieso hoog. Een van de Belgische wiskundigen werkt nu zelfs voor dat instituut van Princeton waar Robert Dijkgraaf nu de manager van mag zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Aardappeltaart het volgende:
Aankomende-bèta-student meldt zich! Morgen matching in Utrecht voor wiskunde! Ik ben erg benieuwd.
Niet tentamens uitzitten, adhdkindquote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij is het probleem meer van dat ik niet lang genoeg blijf zitten tijdens tentamens, meestal ben ik na anderhalf uur al weg. Wel 3 uur blijven zitten voor calculus C laatst, en toen dik gehaald. Dus morgen ben ik ook van plan om minstens 2,5 uur te blijven zitten en goed na te denken. Meeste kan ik makkelijk maken, maar ik had vorige keer gewoon niet het geduld om even na te denken en inzicht in de opgave te verkrijgen.
Ik heb ADHD ja, kutleven en zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet tentamens uitzitten, adhdkind
Liever dat dan die aanstellers die hun natje en droogje moeten hebben tijdens een examen en hiermee ondertussen anderen lastig vallen met hun herrie.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet tentamens uitzitten, adhdkind
7 maar? Valt me tegen van je Rez.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
Anyway, ik sta wel een zeven gemiddeld en dit is mijn eerste herkansing dit jaar. Dus ik doe het beter dan jou, Ollie.
Zelfde als op het vwo en de havo, iets lager dan op het vmbo.quote:
Ah, dus bij jou zet die trent zich ook voort?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfde als op het vwo en de havo, iets lager dan op het vmbo.
7,5quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
Anyway, wat sta jij dan gemiddeld, Silk? En hoe gaat het met je haai? Harry of Henk of zo?
Inderdaad, merk er vrij weinig van, alleen bij calculus B dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, dus bij jou zet die trent zich ook voort?
Ik sta ook precies hetzelfde tot nu toe als gemiddeld na m'n examens.
Altijd die mensen die zeiken dat de overstap naar uni zo groot is
Netjes hoor.quote:[..]
7,5
quote:Van Sir Jasper Ferdinand is niet veel meer over. Morgen z'n hersenen ontleden, en dan is het gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |