Wat vetquote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef Novermars het volgende:
[..]is het domein van de functie
. Stel je hebt een punt
dat in
ligt. Dan kan je dat punt ook schrijven als
. De functie
heeft als 'input' een vector met
'getallen' (entries in het Engels) en poept er één getal uit. Als voorbeeld:
Zijgedefinieerd door
. In dit geval is
een getal groter dan
en
een willekeurig (reëel) getal, en de functie
heeft weer als output een reëel getal!
Stel, dan is
Mjaaaaa, true that hahaha. Receptietje crashenquote:
Kan je nagaan dat dit eigenlijk hele saaie wiskunde isquote:Op woensdag 9 april 2014 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat vetIk had toch meer wiskundevakken moeten doen merk ik al
Wat een papuperactie.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zijn regelmatig recepties enzo :p zeker eens per maand
Kontje verkopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wat, die laatste week voor de stufi binnen is
Mjaaa, ik ben een soort halve hbo-er, ik moet ook dingen met m'n handen doen, dus wiskunde en ik was geen goede combiquote:Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef Novermars het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat dit eigenlijk hele saaie wiskunde isDingen zoals open/gesloten/compacte verzamelingen zijn véél leuker.
Daarom een studie met veel labwerk.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mjaaa, ik ben een soort halve hbo-er, ik moet ook dingen met m'n handen doen, dus wiskunde en ik was geen goede combi
Heb het nog nooit geprobeerd, maar het is wel een populaire tip op FOK!, dus laat het me maar weten hoe goed het werkt.quote:
hahaha nice onequote:Op donderdag 10 april 2014 13:48 schreef MrStalin het volgende:
Ik kan me herinneren dat eerder hier iemand zei dat 'ie op de middelbare variabelen steeds een ander symbool gaf, ik kwam net dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Awesome.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:48 schreef MrStalin het volgende:
Ik kan me herinneren dat eerder hier iemand zei dat 'ie op de middelbare variabelen steeds een ander symbool gaf, ik kwam net dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Laatste dagje leren voor schijnbaar het moeilijkste tentamen van het jaar, dus ik probeer zoveel mogelijk tijd nuttig te gebruikenquote:
ik ga altijd opeens bijna elke dag hardlopenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef Mitsu het volgende:
Zo typisch dit, tentamenperiode en ik vind het nodig om om negen uur al in bed te liggen want rust is belangrijk terwijl ik nooit vroeg in bed lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |