Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te vermelden dat zo'n beestje wordt opgesloten in een boterhamzakje gevuld met propaangas.
Ja ik ken mn games welquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rules.ini, hahaha. Dat is waar ook.
quote:
Beestjes raken bewusteloos. Vuurtje erbij: BOEM!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
[..]
Ja ik ken mn games wel
Godlikequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef habitue het volgende:
Ik speel red alert 2 al 10 jaar ofzo.![]()
One way trip!
Compleet met rondvliegende stukjes enzo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beestjes raken bewusteloos. Vuurtje erbij: BOEM!
Ik was nummer 1 van NL in de ladderrankingquote:
Mag ik uw handtekening ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik was nummer 1 van NL in de ladderranking
Als het beestje groot genoeg is...quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Compleet met rondvliegende stukjes enzo?
Jij kent dat spel zeker door en door dan he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik was nummer 1 van NL in de ladderranking
Unreal Tournamentquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
MEGAKILL!
ULTRAKILL
MON-STERKILL!
GODLIKE!
ROCKET SCIENTIST!
Ik ken het vooral van UT3
Ken alleen Instagib.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Unreal Tournament
Instakill (zo heette dat mooie wapen toch?)
Zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je even op youtube wat filmpjes erover kijken, dat spel was wel superschrikken vaak
Maar wel heel gaaf
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |