Dus jouw gaydar is ook niet al te best lees ik hier tussen de regels door.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe gaat dat tot nu toe?
Sowieso, voor homo's is dat al wat anders he. Dan is zo'n app wel handig. Aangezien je aan de buitenkant niet altijd ziet of de ander ook homo is en NL nog niet zover is dat het geen belediging noch volkomen ongevaarlijk is als je t vraagt.
Wat doe jij daar dan? Das een minuut of 10 hiervandaanquote:
Elke dag werken!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat doe jij daar dan? Das een minuut of 10 hiervandaan.
I have weapons of mass deletionquote:
Ik sta er om bekend om op hetero's te vallenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dus jouw gaydar is ook niet al te best lees ik hier tussen de regels door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wat een kutbuurt verder he?quote:
App met hem ff erover joh, dat soort praat hoort niet op een forum thuis.quote:
Machtsmisbruik!quote:
Maakt het jou nou uit, je bent het straks toch weer vergetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
App met hem ff erover joh, dat soort praat hoort niet op een forum thuis.
Ondanks t feit dat we samen naar Japan gaan, heb ik zijn nummer niet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
App met hem ff erover joh, dat soort praat hoort niet op een forum thuis.
Kloptquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Machtsmisbruik!
Discriminatie!
Noem je me nu dik?!
Ik tinderneuk me suf!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Er zitten inderdaad weinig vrouwen op tinder
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta er om bekend om op hetero's te vallenDie skill wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Veel mannen in pakquote:
Oeh, stick it to me, big boy!quote:
Ik kan t je wel uitleggen/leren hoorquote:
Wat gaan jullie doen in Japan? Ladyboy's uitzoeken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ondanks t feit dat we samen naar Japan gaan, heb ik zijn nummer niet!
Ja van die krijtstreep net niet advocaatjes voornamelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mannen in pak
Genoeg plek om in de zon te zitten
Wat winkeltjes
Och vind het hier nog niet zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |