Dus jouw gaydar is ook niet al te best lees ik hier tussen de regels door.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe gaat dat tot nu toe?
Sowieso, voor homo's is dat al wat anders he. Dan is zo'n app wel handig. Aangezien je aan de buitenkant niet altijd ziet of de ander ook homo is en NL nog niet zover is dat het geen belediging noch volkomen ongevaarlijk is als je t vraagt.
Wat doe jij daar dan? Das een minuut of 10 hiervandaanquote:
Elke dag werken!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat doe jij daar dan? Das een minuut of 10 hiervandaan.
I have weapons of mass deletionquote:
Ik sta er om bekend om op hetero's te vallenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dus jouw gaydar is ook niet al te best lees ik hier tussen de regels door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wat een kutbuurt verder he?quote:
App met hem ff erover joh, dat soort praat hoort niet op een forum thuis.quote:
Machtsmisbruik!quote:
Maakt het jou nou uit, je bent het straks toch weer vergetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
App met hem ff erover joh, dat soort praat hoort niet op een forum thuis.
Ondanks t feit dat we samen naar Japan gaan, heb ik zijn nummer niet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
App met hem ff erover joh, dat soort praat hoort niet op een forum thuis.
Kloptquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Machtsmisbruik!
Discriminatie!
Noem je me nu dik?!
Ik tinderneuk me suf!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Er zitten inderdaad weinig vrouwen op tinder
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta er om bekend om op hetero's te vallenDie skill wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Veel mannen in pakquote:
Oeh, stick it to me, big boy!quote:
Ik kan t je wel uitleggen/leren hoorquote:
Wat gaan jullie doen in Japan? Ladyboy's uitzoeken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ondanks t feit dat we samen naar Japan gaan, heb ik zijn nummer niet!
Ja van die krijtstreep net niet advocaatjes voornamelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mannen in pak
Genoeg plek om in de zon te zitten
Wat winkeltjes
Och vind het hier nog niet zo slecht
Naar t jouwe of t mijne, schatje?quote:
Ja, doe!quote:
Heul kei haske zen worden. En kersenbloesem zien en zo!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen in Japan? Ladyboy's uitzoeken?
Die heb jij ook wel denk ik. Genoeg twijfelmeisjes lijkt me, je moet alleen wel je huis eens uitquote:
Daar waar de wodka is!quote:
Natuurlijk, maar het is beter dan waar ik eerder zat (oldenzaal, industrieterein, enkel een mcdonalds)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja van die krijtstreep net niet advocaatjes voornamelijk.
Das wel te doen idd, maar ik prefereer dan toch het vondelpark
Maar we komen jouw kant op over 2+ jaar als het goed is. Pand is al gekocht.
Dat is juist een ding waar ik niet naar uit kijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Easy, alle vrouwen zijn bi als het over alleen seks gaat. Ze willen allemaal puni likken
Ik heb 2 flessen Absolut in m;n drankkast staan. Telt dat?quote:
ik nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen Absolut in m;n drankkast staan. Telt dat?
We faxen?quote:
Expres dat merk, want sponsor van Rupaul's Dragrace en heel veel gay events en goede doelenquote:
ja, dat lijkt me ook wel dan ja, ik vind het alleen best een beetje erg zakelijk qua omgeving.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is beter dan waar ik eerder zat (oldenzaal, industrieterein, enkel een mcdonalds)
Als het goed is ben ik hier dan alweer weg
Kom je eens lunchen/drankje doen?
Hoe oud denken ze dat we zijn?quote:
Oh ja, dat wist ik welquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Expres dat merk, want sponsor van Rupaul's Dragrace en heel veel gay events en goede doelen
Je weet dat je in zo'n boeddhistisch klooster geen Grindr mag gebruiken hé?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul kei haske zen worden. En kersenbloesem zien en zo!
Ach, gewoon naar girl-only feesten gaan helpt ook genoeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb jij ook wel denk ik. Genoeg twijfelmeisjes lijkt me, je moet alleen wel je huis eens uit.
Klopt ja, maar de hippies vallen dan sneller opquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat lijkt me ook wel dan ja, ik vind het alleen best een beetje erg zakelijk qua omgeving.
Ach, het zal ook nog wel langer duren dan dat ook. Ben er niet zo heel blij mee, maar goed. We groeien er gewoon uit hier.
Dat is best een keer een plan ja.
Daar kom ik dus niet in he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, gewoon naar girl-only feesten gaan helpt ook genoeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
WAT?! Nou ja, gign er al niet vanuit dat ik wifi had daarquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je weet dat je in zo'n boeddhistisch klooster geen Grindr mag gebruiken hé?
Dat mag in NL al HEUL langquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]?? Oh ja, dat mag tegenwoordig he. Vriendinnen gisteren in ondertrouw gegaan
Of dan heb je even een uurtje leuk gesprek.. en dan ga jij/hij wat doen.. en dan vergeet ik altijd het gesprek opnieuw te starten.. fo als hij wat zegt heb ik er geen zin meer inquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook wel geprobeerd dat Tinder, maar dan heb ik een match en dan ga ik maar niet praten.
Ik vind het allemaal zo klinisch.
Komt goed een keerquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja, maar de hippies vallen dan sneller op
Vandaar ook je 2+ jaar he. Kan zo 5 jaar duren. In 2012 zou een Defensiegedeelte verhuist moeten zijn.. ze zitten er nu nog
Cool![]()
Nu hoef je zelfs geen inentingen te halen!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook wel geprobeerd dat Tinder, maar dan heb ik een match en dan ga ik maar niet praten.
Ik vind het allemaal zo klinisch.
Zijn we mee bezig! Wordt aan gewerkt! Eindhoven dan hequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, gewoon naar girl-only feesten gaan helpt ook genoeg.
Nou ja, dat is gewoon mijn ding niet (meer) denk ik. natuurlijk heb ik ook weer geen problemen met een ONS ofzo, maar ik wil liever gewoon iemand echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of dan heb je even een uurtje leuk gesprek.. en dan ga jij/hij wat doen.. en dan vergeet ik altijd het gesprek opnieuw te starten.. fo als hij wat zegt heb ik er geen zin meer in![]()
Of tewel als ik het ga doen, moet ik binnen een uur een date regelen
Zeker met die baard niet nee.quote:
Nee, niet triest, weet je wel niet wat er allemaal kan gebeuren als jij als eerste wat zegtquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik wacht dan ook altijd tot de ander wat zegt, want ik durf dan niet. Te triest voor woorden
A bridge too faaaaaaaar!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moest toch een bruggetje maken *handjes in de zij*
Eerste match had ik wel wat op teruggezegd, was obviously fake, 2 zinnen en meteen was "mevrouw" botergeil etc blablabla....quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik wacht dan ook altijd tot de ander wat zegt, want ik durf dan niet. Te triest voor woorden
Ja! Zoals... uuuh... ja nou dat dus!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet triest, weet je wel niet wat er allemaal kan gebeuren als jij als eerste wat zegt!!!
Je zal net die ene boeddhistische homoseksuele monnik tegen het lijf lopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WAT?! Nou ja, gign er al niet vanuit dat ik wifi had daar
Zeg je nou dat ik een vrouwengezicht heb zonder baard?quote:
Er zijn ook vast vrouwen die ECHT zo zijn hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerste match had ik wel wat op teruggezegd, was obviously fake, 2 zinnen en meteen was "mevrouw" botergeil etc blablabla....
Midlife crisisquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor iemand die dat zo vaak zegt.. doe je het wel vaak
Ja, daar zijn ze dan ook heel blij mee, want het plan is nu om omstebeurt zwanger te worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A bridge too faaaaaaaar!
Maar wat leuk voor ze!
Er is wel wat veranderd in lesboland laatst, met ouderschap geloof ik.
Zelfs ik heb een baard. Het is hip.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW ook een baard nu? Cool
Best(FOK!)buddies
Oh, dat gebeurt je niet standaard bij iedere vrouw die je aanspreekt dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerste match had ik wel wat op teruggezegd, was obviously fake, 2 zinnen en meteen was "mevrouw" botergeil etc blablabla....
*sopsop*quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn ook vast vrouwen die ECHT zo zijn hoor.
MissB? Care to help me?
En dat ik die dan niet herken. Alhoewel, z'n pij schiet tomhoog natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je zal net die ene boeddhistische homoseksuele monnik tegen het lijf lopen.
Alsof er hetero monniken zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je zal net die ene boeddhistische homoseksuele monnik tegen het lijf lopen.
Oh vast, maar dit ging echt nergens over.1: goed weekend gehad 2: hebben we elkaar vaker gesproken (nee) 3: ik ben zo hitsig, jij ook?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn ook vast vrouwen die ECHT zo zijn hoor.
MissB? Care to help me?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze dan ook heel blij mee, want het plan is nu om omstebeurt zwanger te worden.
IRL wel, das andersquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt je niet standaard bij iedere vrouw die je aanspreekt dan?
Maar wacht even, als jij, HW en ik, een stel thirty-somethings een baard hebben... is het niet echt hip meer he...quote:
* Barbusse rent naar kapperquote:
Imago schade, gezichtsverlies.... een SBN'er als ik moet overal rekening mee houdenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor je het weet zegt die andere toch nee, en dan stort de wereld, letterlijk, in elkaar!
SBN?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Imago schade, gezichtsverlies.... een SBN'er als ik moet overal rekening mee houden
We pesten de hipsters uit de baardenclubquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wacht even, als jij, HW en ik, een stel thirty-somethings een baard hebben... is het niet echt hip meer he...
Want je weet niet hoe een scheerapparaat werkt?quote:
Semi Bekende Nederlanderquote:
Woehaaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We pesten de hipsters uit de baardenclub
Semi bekende brabander dan, hooguitquote:
Eindhoven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we mee bezig! Wordt aan gewerkt! Eindhoven dan he
Ik stond in A'dam met tout le monde du musical Neerlandais hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Semi bekende brabander dan, hooguit.
Jawel, maar ik scheer nooit electrisch. Dat resultaart in een gevilde huid bij mij. Dus mes FTW, scheerapparaat alleen om te trimmen. En scheren bij de kapper is fijn. Zeker als het een schone Italiaanse isquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want je weet niet hoe een scheerapparaat werkt?
Ik organiseer gayfeesten en we zijn bezig met een Girls Only feestquote:
Nja, in sommige Aziatische landen is het min of meer verplicht een gedeelte van je adolescentie als monnik door te brengen.quote:
Oh ja, musicals, dan kent nog niemand je dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stond in A'dam met tout le monde du musical Neerlandais hoorAmsterdam ligt nog niet in Brabant
Ik heb ook wel eens in één ruimte gestaan met echte BN-ers, dat maakt mij nog geen BN-er.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stond in A'dam met tout le monde du musical Neerlandais hoorAmsterdam ligt nog niet in Brabant
Dan zou ik dus echt om de dag naar de kapper moetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar ik scheer nooit electrisch. Dat resultaart in een gevilde huid bij mij. Dus mes FTW, scheerapparaat alleen om te trimmen. En scheren bij de kapper is fijn. Zeker als het een schone Italiaanse is
Tell me more about that last one!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik organiseer gayfeesten en we zijn bezig met een Girls Only feest
Ik zit er dus wel serieus over te denken om elke week naar de kapper te gaan om mijn baard net te makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik dus echt om de dag naar de kapper moeten
Pia Douwes twitterde over me,. Ik ga t maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in één ruimte gestaan met echte BN-ers, dat maakt mij nog geen BN-er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |