SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
pen0rOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik dacht dat jij ook een kruikie was.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ho ho ho!quote:
Ik dacht dat je een Prednison baas was, Sjon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mag je dan geen rotterdam zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ho ho ho!
Ik dacht dat je een Prednison baas was, Sjon.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
thnx homie, je bent de aardigste neger die ik ken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom noem heet jij dan PrideoftheSouth?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkt eens te meer dat het daar al fout gaat.
Iedereen weet dat Tilburg dat is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pride_of_the_Southquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom noem heet jij dan PrideoftheSouth?
Iedereen weet dat Tilburg dat is.![]()
Marching Bandquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pride_of_the_South![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je begint nu al voor iedereen te praten? Gaat lekker met jouquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom noem heet jij dan PrideoftheSouth?
Iedereen weet dat Tilburg dat is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wist niet of je Lurling nog lief vindt dus ik heb Jelle ook maar toegevoegd.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De blinde adoratie is een beetje weg, dat geef ik gelijk toe. Maar hij blijft een held.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wist niet of je Lurling nog lief vindt dus ik heb Jelle ook maar toegevoegd.
Jelle is een waardig vervanger
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nice editquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De blinde adoratie is een beetje weg, dat geef ik gelijk toe. Maar hij blijft een held.
Jelle is een waardig vervanger![]()
Dat zeker, al had ik het Vanmarcke ook wel echt gegund. Maar Cancellara heeft die gasten echt fietsles gegevenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd. Heerlijk ook dat Cancellara al die Vlaampjes klop geeft
Hoop eigenlijk dat Quick-Step bij Parijs - Roubaix eens vol voor Terpstra gaat. Dat verdient hij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is toch balverlies of niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
wat liepen jullie net te haten op ingooien trouwens?![]()
Ik zie dat er in die wedstrijd een snelle, rode verdedigende middenvelder mist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
dit soort momenten
wat doet die keeper met die verdediger trouwens bij het 2e moment :sRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Scholes is te oud.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie dat er in die wedstrijd een snelle, rode verdedigende middenvelder mist.![]()
Die plaatjes heb ik nog verzameld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moest gelijk aan Colin Hendry denken
[ afbeelding ]![]()
Hier was ik al afgehaakt. Ik heb Panniniplaatjes verzameld van seizoen 88/89 tot 94/95 ofzo. Inclusief EK's en WK's.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die plaatjes heb ik nog verzameld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iedereen heeft die verzameldquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die plaatjes heb ik nog verzameld.met de witte neger
alleen al om zijn uiterlijk hadden ze hem een legend moeten maken
#FreeTrapz![]()
......quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen heeft die verzameldmet de witte neger
alleen al om zijn uiterlijk hadden ze hem een legend moeten maken
Ik kan je nu al vertellen dat het echt verpauperd gaat spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit staan, ziet er wel leuk, nu kijken of het goed speeltRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja want het leven bestond toen alleen uit plakplaatjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zoop je zakgeld toen al op![]()
heb jij nooit panini plaatjes verzameldquote:![]()
arme knul, nu valt het allemaal op zijn plaats
#FreeTrapz![]()
En waarom danquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat het echt verpauperd gaat spelen.![]()
Haha wat een kutjeugd heb jij gehadquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In '88 was ik 6. Iedereen spaarde die dingen op school, in de pauze stond iedereen te ruilen. Ik mocht kiezen van mijn ouders: 1 gulden zakgeld per week, of 2 pakjes Pannini per week. Zo'n pakje kostte 60 cent destijds. 1,20 in totaal dus: dat was een makkelijke keuzequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want het leven bestond toen alleen uit plakplaatjes.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook mijn twijfels over Cavaniquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cavani is kut
Middenveld is te aanvallend
FUT op Nederlands![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In '88 was ik 6. Iedereen spaarde die dingen op school, in de pauze stond iedereen te ruilen. Ik mocht kiezen van mijn ouders: 1 gulden zakgeld per week, of 2 pakjes Pannini per week. Die dingen kostten 60 cent destijds. 1,20 in totaal dus: dat was een makkelijke keuze![]()
![]()
Flippo's jongen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
was ik 6. Iedereen spaarde die dingen op school, in de pauze stond iedereen te ruilen. Ik mocht kiezen van mijn ouders: 1 gulden zakgeld per week, of 2 pakjes Pannini per week. Zo'n pakje kostte 60 cent destijds. 1,20 in totaal dus: dat was een makkelijke keuzeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhhhh daar had ik er echt altijd beestachtig veel vanquote:![]()
koning van het schoolplein
#FreeTrapz![]()
Die heb ik ook nog even gespaard. En topshots. In die tijd werden er bij ons op school geregeld kinderen afgeperst/bedreigd dat ze hun flippo's af moesten gevenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhhhh daar had ik er echt altijd beestachtig veel van![]()
koning van het schoolplein
Dubbelzijdig plakband onder je schoenen en dan snel langs de muur lopen waar de kinderen aan het spelen waren.
![]()
En natuurlijk deze bazen dingen.
Kogellagers uit je vaders schuur halen , je vrienden wijsmaken dat het de nieuwste knikkers waren en meer dan 4 bonke bonkes waard zijn of 2 reuze reuze.
smith's fabriek is hier in de buurt, kon iemand die daar afval ophaalde. flippo's er uit zoeken en 1e week het boek vol daarna gewoon koning zijn op het schoolplein.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Dubbelzijdig plakband onder je schoenen en dan snel langs de muur lopen waar de kinderen aan het spelen waren.
Flipposstrooien.gifPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lol.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog even gespaard. En topshots. In die tijd werden er bij ons op school geregeld kinderen afgeperst/bedreigd dat ze hun flippo's af moesten geven
Bij ons wel iemand die een doosje vol had dat gejat werd, moest iedereen de tas omkeren van de juf maar het werd nooit teruggevonden.
"Iedereen" wist wie het gedaan had though (Timmy van D.), maar niemand die er iets van zei omdat ze een hekel hadden aan het slachtoffertje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol.
Bij ons wel iemand die een doosje vol had dat gejat werd, moest iedereen de tas omkeren van de juf maar het werd nooit teruggevonden.
"Iedereen" wist wie het gedaan had though (Timmy van D T.), maar niemand die er iets van zei omdat ze een hekel hadden aan het slachtoffertje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jongen, we hebben het over oud speelgoed. ksst ksstquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mijn vriendin heeft bijna alle flippo's wel gespaard met zo'n map erbij, alles helemaal compleet, ik heb ze hier nog liggen. BAAS![]()
Jouw vriendin is de baas thuis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
mijn vriendin heeft bijna alle flippo's wel gespaard met zo'n map erbij, alles helemaal compleet, ik heb ze hier nog liggen. BAAS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
mijn vriendin heeft bijna alle flippo's wel gespaard met zo'n map erbij, alles helemaal compleet, ik heb ze hier nog liggen. BAAS
Maver heeft het rokje aan thuis. ha ha ha
Garpje, ik denk dat Maver wel een baas is thuis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zegt het over een meisje als ze blijkbaar zoveel zakken chips kocht dat ze alle flippo's kon hebben ?![]()
Rijke ouders?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
Wat zegt het over een meisje als ze blijkbaar zoveel zakken chips kocht dat ze alle flippo's kon hebben ?🍆![]()
miss heeft ze wel bepaalde handelingen gedaan om er aan te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
Wat zegt het over een meisje als ze blijkbaar zoveel zakken chips kocht dat ze alle flippo's kon hebben ?
#FreeTrapz![]()
Dikke spektieten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
Wat zegt het over een meisje als ze blijkbaar zoveel zakken chips kocht dat ze alle flippo's kon hebben ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik weet het al, maver is met bobbie eden. daarom kan hij ook zoveel FIFA points kopen.
geldstrooien.gifPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
well now the monkey comes out of the sleevequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
ik weet het al, maver is met bobbie eden. daarom kan hij ook zoveel FIFA points kopen.
geldstrooien.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die flippo's kon je op een gegeven moment gewoon kopen. Kon je makkelijk je collectie compleet maken![]()
Ah net als jij met de Fifa points.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
Die flippo's kon je op een gegeven moment gewoon kopen. Kon je makkelijk je collectie compleet maken![]()
verkapte kijk mij eens een dunne vriendin hebben postquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
Die flippo's kon je op een gegeven moment gewoon kopen. Kon je makkelijk je collectie compleet makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
Die flippo's kon je op een gegeven moment gewoon kopen. Kon je makkelijk je collectie compleet makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is echt de kortste TT ooit of niet?
Dit is gedeeld kortste (tenzij de nummers ook meetellen)
GAM / [FIFA 14: FUT] #482![]()
Ik mis Timmy ook. Zelfs zijn naam is mooi. Alleen niet mooier dan die van iedereen due dezelfde naam heeft.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, ik mis Timmy om zijn deskundige inbreng. En inmiddels is wel bewezen dat dat los staat van iemands nickname.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis Timmy ook. Zelfs zijn naam is mooi. Alleen niet mooier dan die van iedereen due dezelfde naam heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon even iets negatiefs over PSV zeggen en hij komt terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis Timmy ook. Zelfs zijn naam is mooi. Alleen niet mooier dan die van iedereen due dezelfde naam heeft.![]()
Nee, die taken heeft hij netjes overgedragen aan lampies als Dutenk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon even iets negatiefs over PSV zeggen en hij komt terug.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zijn volhardendheid siert hem, zo kunnen alleen de echt grote dat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik mis Timmy om zijn deskundige inbreng. En inmiddels is wel bewezen dat dat los staat van iemands nickname.
zoals litmanen overtuigd is dat alleen turken PS's kopen zo geloofde hij is alles met de letters PSV.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Timmy stond toch iets hoger in mijn achting. Litmanen doet soms gewoon te veel zijn best om niet serieus genomen te worden. Daar heb ik Timmy nooit op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn volhardendheid siert hem, zo kunnen alleen de echt grote dat.
zoals litmanen overtuigd is dat alleen turken PS's kopen zo geloofde hij is alles met de letters PSV.
En Timmy had soms best ook wat positiefs te melden. Dat doet Litmanen dan weer niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteravond trouwens 1e aflevering van Suits gezien. Denk dat ik maar blijf kijken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ben aan het eind van season 2, maar netflix gaat niet verderquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteravond trouwens 1e aflevering van Suits gezien. Denk dat ik maar blijf kijken
geen idee in welk seizoen ze nu in Amerika zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan worden het dus vermoedelijk illegale downloadsquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben aan het eind van season 2, maar netflix gaat niet verder
geen idee in welk seizoen ze nu in Amerika zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bijna aan het einde van seizoen 3.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee in welk seizoen ze nu in Amerika zijn.![]()
4.1 staat al op imdb dus moet even seizoen 3 downloaden denk ikquote:
#FreeTrapz![]()
hummels in een pack. 85 rated CB en die is verdomme gewoon maar 3K
#FreeTrapz![]()
En aan de P's kan het ook niet liggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
hummels in een pack. 85 rated CB en die is verdomme gewoon maar 3KNAC Breda
Rèsbaarge![]()
denk gewoon een van de betere bundesliga CB'squote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En aan de P's kan het ook niet liggen.
#FreeTrapz![]()
Hummels is gewoon te sloom voor z'n workrates. één H/M CB kan best, maar niet als ie zo langzaam is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
hummels in een pack. 85 rated CB en die is verdomme gewoon maar 3K![]()
Ik heb met hem in mijn team die themacup van vorige week gewonnen. Niks op die gast aan te merkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk gewoon een van de betere bundesliga CB's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
onze antihero denk daar blijkbaar anders overquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb met hem in mijn team die themacup van vorige week gewonnen. Niks op die gast aan te merken![]()
persoonlijk merk ik ook niet zoveel van workrates. Ramos speelde echt fijn, Vertonghen idem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Merk ook niets mbt workrates van CB's dit jaar idd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij stond bij mij gewoon te vaak op het middenveld ineens, maar dat zal wel komen doordat ik non-stop RB ingedrukt houdtquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
onze antihero denk daar blijkbaar anders over![]()
persoonlijk merk ik ook niet zoveel van workrates. Ramos speelde echt fijn, Vertonghen idem.![]()
![]()
Voortaan eerst even de fout bij jezelf zoeken jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hij stond bij mij gewoon te vaak op het middenveld ineens, maar dat zal wel komen doordat ik non-stop RB ingedrukt houdt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
RB+vierkantje en met zijn 5en achter de bal aan rennen maar zekerquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hij stond bij mij gewoon te vaak op het middenveld ineens, maar dat zal wel komen doordat ik non-stop RB ingedrukt houdt![]()
had eerder verwacht dat je dan met Luiz dante en ramires speelde
#FreeTrapz![]()
Nouja, andere CB's hebben dat minder terwijl ik elke wedstrijd bij wijze van spreken met ductape op m'n RB speel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voortaan eerst even de fout bij jezelf zoeken jij![]()
Dat doet hij sindsdien ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
RB+vierkantje en met zijn 5en achter de bal aan rennen maar zeker![]()
had eerder verwacht dat je dan met Luiz dante en ramires speelde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gebruik RB ook veelvuldig, maar ik switch ook vaak tussen spelers, zodat ze niet allemaal veel te ver uit positie lopen (en zeker niet te aanvallend staan).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
één-tweetjes doen met een CB is vaak niet erg handig in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb de een tweetjes knop deze FIFA nog zelden gebruiktquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
één-tweetjes doen met een CB is vaak niet erg handig in ieder gevalmoet zelf nadenken welke het is.
probeer van mijn te snel instap tik af te komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Potje USA - België?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
één-tweetjes doen met een CB is vaak niet erg handig in ieder geval![]()
Maar weer proberen om Depay in TOTS te krijgen![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3800/2811371.page#31224953Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, is goed. Mits ik geen lag heb. Zit nog een paar dagen met kut internet en dan willen mijn huisgenoten het vanaf een uur of 4 (of iets eerder) weleens aardig leegtrekken. Start nu de console opquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke voeg me toe: svvthomasquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, is goed. Mits ik geen lag heb. Zit nog een paar dagen met kut internet en dan willen mijn huisgenoten het vanaf een uur of 4 (of iets eerder) weleens aardig leegtrekken. Start nu de console op![]()
latency is groen, dus moet lukken. Host jij maar voor de zekerheidquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Have fun. Aardig verschil in kwaliteit wel, al heb jij veel OP silvers die zo meekunnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hou de eer van de belgen hoog hequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Have fun. Aardig verschil in kwaliteit wel, al heb jij veel OP silvers die zo meekunnen,
de mijne hebben gister gefaald.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Brooks, Chandler en vooral Eddie Johnson.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Have fun. Aardig verschil in kwaliteit wel, al heb jij veel OP silvers die zo meekunnen![]()
Duit in het zakje gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Maar weer proberen om Depay in TOTS te krijgen![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3800/2811371.page#31224953
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje achter mijn rug om pratenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Timmy stond toch iets hoger in mijn achting. Litmanen doet soms gewoon te veel zijn best om niet serieus genomen te worden. Daar heb ik Timmy nooit op kunnen betrappen.
En Timmy had soms best ook wat positiefs te melden. Dat doet Litmanen dan weer niet.![]()
![]()
Seizoen drie, part two is inmiddels bijna afgelopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee in welk seizoen ze nu in Amerika zijn.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja want die is al bezet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:49 schreef Johnbon het volgende:
Iemand er probleem mee al me wk team brazilie is? Engeland is echt alleen rennen wat ze kunnen.
Argentinie ofzo kan nog wel.![]()
Dit is nog maar het topje van de ijsberg, je moest eens weten wat ik allemaal per DM bespreekquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje achter mijn rug om praten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind David Luiz echt verschrikkelijk slecht, ook Mangala viel erg tegen.. de enige h/m CB die ik acceptabel vond was TOTY Ramos (maar niet voor die prijs..).![]()
Jeetje wat heffyquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is nog maar het topje van de ijsberg, je moest eens weten wat ik allemaal per DM bespreek![]()
Ik werd gisteren volledig geraped door de Young, Welbeck en vooral Carroll van x1.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met Engelsen kan je toch wel meerdere kanten op? Er zijn wel wat 4* skillers en goede passers.
Ze hebben sowieso een erg goede verdediging, inclusief goede backs en keeper.![]()
Verdediging was best, had cambell en die sif caulikher o.i.d. Middenveld if gerard lamperd en rooney aanval walcott en en young. Maar kon er echt helemaal niks mee. van de 7 2 keer gewonnen ofzo dus t is net in een aanval op de trade pile gegaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik werd gisteren volledig geraped door de Young, Welbeck en vooral Carroll van x1.
Ze hebben sowieso een erg goede verdediging, inclusief goede backs en keeper.🍆![]()
Jij gaat alsnog door wees maar gerust.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik werd gisteren volledig geraped door de Young, Welbeck en vooral Carroll van x1.
Ze hebben sowieso een erg goede verdediging, inclusief goede backs en keeper.
Damn, dat was een zware bevalling. Hele gelijkwaardige wedstrijd. Courtois was wel geniaal in de scrimmages bij mij..dat maakte net het verschil. GG
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meteen nog potje tegen mij ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Damn, dat was een zware bevalling. Hele gelijkwaardige wedstrijd. Courtois was wel geniaal in de scrimmages bij mij..dat maakte net het verschil. GG🍆![]()
Daar ging het niet om, ging er om dat je met Engeland wel een goede ploeg kan makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij gaat alsnog door wees maar gerust.![]()
![]()
vond het zeer heftig, hoe is je moeder er nu onder ?quote:
mochten we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En bijn verdediger had een gat in zijn hoofd toen IF Benteke de 2-1 binnen koptequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Damn, dat was een zware bevalling. Hele gelijkwaardige wedstrijd. Courtois was wel geniaal in de scrimmages bij mij..dat maakte net het verschil. GG![]()
Was idd een leuke wedstrijd![]()
![]()
Valt me wel tegen hoor, dacht dat je ver boven de rest verheven zou zijn met jouw winstreak van 666 wedstrijden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Damn, dat was een zware bevalling. Hele gelijkwaardige wedstrijd. Courtois was wel geniaal in de scrimmages bij mij..dat maakte net het verschil. GG![]()
Het werd best wel laggy na rust bij vlagen. Kunnen het wel proberen, maar weet niet of het ideaal is.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maar benteke kan dat, dat had je moeten wetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:01 schreef Freire het volgende:
[..]
En bijn verdediger had een gat in zijn hoofd toen IF Benteke de 2-1 binnen kopte![]()
Was idd een leuke wedstrijd
#FreeTrapz![]()
Ja prima we zien wel of t werkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het werd best wel laggy na rust bij vlagen. Kunnen het wel proberen, maar weet niet of het ideaal is.🍆![]()
Ontzettende hoerengoal ja. Tot de 75e minuut ofzo had ik wel het gevoel dat ik controle had over de tweede helft, maar dat draaide echt compleet om tot ik ineens scoorde. Ik heb echt moeite met dat agressieve spel van jou op het middenveld. Veel druk op de bal. Voor rust ook veel overtredingen en daar zijn mijn Hazard en Mirallas niet zo tegen bestandquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:01 schreef Freire het volgende:
[..]
En bijn verdediger had een gat in zijn hoofd toen IF Benteke de 2-1 binnen kopte![]()
Was idd een leuke wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inv maarquote:
Beter als jij host denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Natale is echt (weer) een beest trouwens.In vorige FIFA's ook al een van mijn favoriete spitsen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb hem altijd als wide CAM gehad, vond hem dit jaar daar niet zo goed als andere jaren..quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Di Natale is echt (weer) een beest trouwens.In vorige FIFA's ook al een van mijn favoriete spitsen.
![]()
Nope. Misschien vanavondquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:04 schreef OmniRocket het volgende:
Gerrit of Pots al iets af kunnen spreken met Reemi?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was wel een risico die overtedingen, Chandler (directe tegenstander Hazard) had al na 10 minuten geelquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontzettende hoerengoal ja. Tot de 75e minuut ofzo had ik wel het gevoel dat ik controle had over de tweede helft, maar dat draaide echt compleet om tot ik ineens scoorde. Ik heb echt moeite met dat agressieve spel van jou op het middenveld. Veel druk op de bal. Voor rust ook veel overtredingen en daar zijn mijn Hazard en Mirallas niet zo tegen bestand![]()
![]()
Kalm kalm.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond het zeer heftig, hoe is je moeder er nu onder ?
mochten we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen he.![]()
mooi dat je moeder er kalm onder is gebleven.quote:
#FreeTrapz![]()
Ik heb een serieuze vraag voor jullie.
Kunnen jullie voor mij een leuke squad maken voor ongeveer 500k. Mogen ook IF's in voor komen en beetje een hoge rating kan geen kwaad. Dus spelers van 88+ mogen er bijvoorbeeld ook in. Ik weet het even niet meer wat ik moet maken![]()
![]()
Danny Koevermans, de rest MLSquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie voor mij een leuke squad maken voor ongeveer 500k. Mogen ook IF's in voor komen en beetje een hoge rating kan geen kwaad. Dus spelers van 88+ mogen er bijvoorbeeld ook in. Ik weet het even niet meer wat ik moet maken
gr grFeyenoord Rotterdam![]()
Wat dacht je van even niets maken, en wachten op het TOTS?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie voor mij een leuke squad maken voor ongeveer 500k. Mogen ook IF's in voor komen en beetje een hoge rating kan geen kwaad. Dus spelers van 88+ mogen er bijvoorbeeld ook in. Ik weet het even niet meer wat ik moet makenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Koevermans - MOTM van Persiequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie voor mij een leuke squad maken voor ongeveer 500k. Mogen ook IF's in voor komen en beetje een hoge rating kan geen kwaad. Dus spelers van 88+ mogen er bijvoorbeeld ook in. Ik weet het even niet meer wat ik moet maken
rest mlsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baasje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Danny Koevermans, de rest MLS
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Koevermans - MOTM van Persie
rest mls
Feyenoord Rotterdam![]()
ik speel met een hybrid echt aanraderquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie voor mij een leuke squad maken voor ongeveer 500k. Mogen ook IF's in voor komen en beetje een hoge rating kan geen kwaad. Dus spelers van 88+ mogen er bijvoorbeeld ook in. Ik weet het even niet meer wat ik moet maken![]()
El sha IF benteke mirallas
Marchisio De Bruyne Fellaini
Constant IF Chiellini TIF Caulker Walker
IF hart.
zou ongeveer moeten lukken voor 500K (ken de xdoos prijzen niet zo goed)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Benteke lijkt me wel een baas. 81 versie die ik heb ik wel erg goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik speel met een hybrid echt aanrader![]()
El sha IF benteke mirallas
Marchisio De Bruyne Fellaini
Constant IF Chiellini TIF Caulker Walker
IF hart.
zou ongeveer moeten lukken voor 500K (ken de xdoos prijzen niet zo goed)![]()
GG Johnbon. 2-2 FT, 3-2 voor mij na extra tijd (maar dat laatste boeit niet voor het toernooi).
Beetje lag + veel regen maakte het wel een kutwedstrijd
En die goal van jou met Filipe Luis..dafuq. 25/30 meter met rechts en die wordt aangeraakt waardoor hij rustig binnenrolt
Volgende potje spelen we wel als het echt lagvrij isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vond aguero in clubs echt een baas, FUT daar in tegen bleek het niet de spits waar ik iets mee kon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Wil eigenlijk Aguero nog wel een kans geven samen met Tevez ofzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat vinden jullie nou de beste keeper in het spelletje. Ik heb nu Neuer op goal staan en die is wel erg goed. heel erg goed.![]()
Ja die goal sloeg nerges op inderdaad. Lastig spelen met lag zo.. Binnekort nog maar keer rematch! Hazard is lastig om tegen te spelen man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
GG Johnbon. 2-2 FT, 3-2 voor mij na extra tijd (maar dat laatste boeit niet voor het toernooi).
Beetje lag + veel regen maakte het wel een kutwedstrijd
En die goal van jou met Filipe Luis..dafuq. 25/30 meter met rechts en die wordt aangeraakt waardoor hij rustig binnenrolt🍆![]()
Cech by far van de keepers die ik heb gehad (maar heb Neuer niet gehad). En van de keepers die ik tegenkom vind ik Cech ook veel beter dan de rest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste keeper in het spelletje. Ik heb nu Neuer op goal staan en die is wel erg goed. heel erg goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar ik totaal niks mee kan dat is Van Persie. wat een verschrikking. 88 Suarez is ook wel aardig maar niet bijzonder ofzo vind ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond aguero in clubs echt een baas, FUT daar in tegen bleek het niet de spits waar ik iets mee kon.![]()
Courtois.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste keeper in het spelletje. Ik heb nu Neuer op goal staan en die is wel erg goed. heel erg goed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Santana had Benteke wel helemaal in de tang..won echt ieder duel van hem. Die voorhoede van jou is ook lastig te verdedigen..allemaal skills, wendbaar en 90+ pace. Kostte me in de verlenging ook nog bijna de gelijkmaker tegen 10 manquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja die goal sloeg nerges op inderdaad. Lastig spelen met lag zo.. Binnekort nog maar keer rematch! Hazard is lastig om tegen te spelen man.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cech is ook heel erg goed. Als ik moest kiezen tussen Cech of Neuer dan is het een lastige keuze maar ik ben wel fan van Neuer die heeft bij mij de voorkeurquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech by far van de keepers die ik heb gehad (maar heb Neuer niet gehad). En van de keepers die ik tegenkom vind ik Cech ook veel beter dan de rest.![]()
Cech en MOTM Neuer vielen bij mij enorm tegenNIF Neuer niet gehad.
Courtois vind ik de beste, gevolgd door Hart en de keeper waar ik het meest mee heb gespeeld Marchetti.
Ik had een Portugal team met Courtois vroeger, nu staat Rui Patricio daar voor deze cup.. wat een wereld van verschil. Rui P is egt slegt.![]()
Ja joh, Cech en neuer tegenvallend voor jou. Toch wel apart dat bij een ieder ander een andere keeper de betere is. ligt het dan niet gewoon aan totale team plaatje ipv aan de keeperquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Cech en MOTM Neuer vielen bij mij enorm tegenNIF Neuer niet gehad.
Courtois vind ik de beste, gevolgd door Hart en de keeper waar ik het meest mee heb gespeeld Marchetti.
Ik had een Portugal team met Courtois vroeger, nu staat Rui Patricio daar voor deze cup.. wat een wereld van verschil. Rui P is egt slegt.![]()
Lloris was in ieder geval de grootste flop.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet als ik in het precies hetzelfde team de keeper vervang.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja joh, Cech en neuer tegenvallend voor jou. Toch wel apart dat bij een ieder ander een andere keeper de betere is. ligt het dan niet gewoon aan totale team plaatje ipv aan de keeper
Adler presteerde veel beter voor mij dan MOTM Neuer, dat vind iedereen waarschijnlijk![]()
Maar Marchetti presteerde ook veel beter dan Buffon, dat vind bijna iedereen weer wel logisch.
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken.![]()
Even wat aanpassingen gemaakt:quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet als ik in het precies hetzelfde team de keeper vervang.
Adler presteerde veel beter voor mij dan MOTM Neuer, dat vind iedereen waarschijnlijk![]()
Maar Marchetti presteerde ook veel beter dan Buffon, dat vind bijna iedereen weer wel logisch.
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken.
Ik zie nu pas waarom ik verloren heb, geen handschoen op mijn keeper.
Dat Marchetti beter is dan Buffon vind ik ook zo maar Adler beter dan Neuer ben ik het niet mee eens. Zal toch wel een rede zijn waarom Neuer 60k is en Adler maar 1.5k. Zowiezo als je kijkt naar het prijs verschil tussen Casillias en Neuer dan vind ik dat best wel erg groot en zeker als je kijkt naar Buffonquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet als ik in het precies hetzelfde team de keeper vervang.
Keepers valt gewoon geen peil op te trekken.![]()
Prijs zegt niks, mattie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat Marchetti beter is dan Buffon vind ik ook zo maar Adler beter dan Neuer ben ik het niet mee eens. Zal toch wel een rede zijn waarom Neuer 60k is en Adler maar 1.5k. Zowiezo als je kijkt naar het prijs verschil tussen Casillias en Neuer dan vind ik dat best wel erg groot en zeker als je kijkt naar BuffonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#HIGSquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja joh, Cech en neuer tegenvallend voor jou. Toch wel apart dat bij een ieder ander een andere keeper de betere is. ligt het dan niet gewoon aan totale team plaatje ipv aan de keeper
tot nu toe heel tevreden over courtois hart en cech waarbij cech nog wel de beste isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je argument over de prijs is natuurlijk dikke onzin. Je doet het zelf al teniet door Marchetti wel beter dan Buffon te vinden, terwijl Buffon ook veel duurder is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat Marchetti beter is dan Buffon vind ik ook zo maar Adler beter dan Neuer ben ik het niet mee eens. Zal toch wel een rede zijn waarom Neuer 60k is en Adler maar 1.5k. Zowiezo als je kijkt naar het prijs verschil tussen Casillias en Neuer dan vind ik dat best wel erg groot en zeker als je kijkt naar Buffon
Lloris ben ik ook niet de enige die hem slecht vind, terwijl hij ook duurder is en geniale stats heeft (Buffon heeft nog wel kut reflexes als mogelijke verklaring voor zijn matigheid).
Ik baseer mijn mening gewoon op mijn eigen ervaringen. MOTM Neuer deed net als TOTY Lahm helemaal niks bijzonders voor mij, i.t.t. ze maakten cruciale fouten. Ik presteerde in dat team beter met Adler (en dat vind ik ook niet veel!) en Pispool (beste RB van het spel imo) op hun plaats.
Het kan zomaar dat ik NIF Neuer wel goed zou vinden, die heb ik niet gehad. In FUT 12 was die wel heel goed voor mij in elk geval.
Er zitten gewoon dingen in het spel geprogrammeerd door EA die ervoor zorgen dat spelers soms niet uit de verf komen. Heb ik zelf ook ondervonden met veldspelers die ik in het ene team niet goed vond, terwijl ze in een ander team weer wel goed waren (o.a. IF Moutinho, Gundogan).
Ook een speler als Kompany, altijd goed gevonden, maar in het ene team scoorde hij in 50 wedstrijde nmisschien 2 corners en in mijn huidige team heeft hij al 6 corners gescoord in een stuk of 15 wedstrijden. EA logic.![]()
Adlerquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je argument over de prijs is natuurlijk dikke onzin. Je doet het zelf al teniet door Marchetti wel beter dan Buffon te vinden, terwijl Buffon ook veel duurder is.
Lloris ben ik ook niet de enige die hem slecht vind, terwijl hij ook duurder is en geniale stats heeft (Buffon heeft nog wel kut reflexes als mogelijke verklaring voor zijn matigheid).
Ik baseer mijn mening gewoon op mijn eigen ervaringen. MOTM Neuer deed net als TOTY Lahm helemaal niks bijzonders voor mij, i.t.t. ze maakten cruciale fouten. Ik presteerde in dat team beter met Adler (en dat vind ik ook niet veel!) en Pispool (beste RB van het spel imo) op hun plaats.
Het kan zomaar dat ik NIF Neuer wel goed zou vinden, die heb ik niet gehad. In FUT 12 was die wel heel goed voor mij in elk geval.die kon er echt weinig van bij mij
#FreeTrapz![]()
Ik had eerst Adler, die maakte wel wat fouten dus toen kocht ik Neuer. Die heb ik echter weer verkocht vlak voor de crash en toen kocht ik SIF Leno. Die heb ik inmiddels ook alweer verkocht en nu heb ik geen keeper voor mijn team.![]()
shirt binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
that's correct you're a Weaselquote:
#FreeTrapz![]()
424quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Wat is trouwens de beste opstelling voor Aguero, met 1 of 2 spitsen ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van achter leek het je buurvrouw.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
2quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Wat is trouwens de beste opstelling voor Aguero, met 1 of 2 spitsen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Topics gaan toch weer sneller de laatste tijd he?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
FOK toernooien maken FUT leuk blijkbaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef DuTank het volgende:
Topics gaan toch weer sneller de laatste tijd he?
#FreeTrapz![]()
Klopt ja. Sinds het 2happy4u relletje is het veel drukker volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef DuTank het volgende:
Topics gaan toch weer sneller de laatste tijd he?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FOK toernooien maken FUT leuk blijkbaarNja, er zijn een paar stamgasten weer wat actiever geworden en een paar nieuwe leden toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. Sinds het 2happy4u relletje is het veel drukker volgens mijHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als we blijven posten over hoe er meer gepost wordt, dan wordt er nog meer gepost dan er al gepost werd.![]()
Postceptionquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Als we blijven posten over hoe er meer gepost wordt, dan wordt er nog meer gepost dan er al gepost werd.![]()
Verkeerde account en je vergeet gr gr.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Als we blijven posten over hoe er meer gepost wordt, dan wordt er nog meer gepost dan er al gepost werd.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Beste bpl spits om naast sturridge te zetten voor zo'n 15K? Iemand ideeën?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Op basis van ieder BPL team dat ik tegenkom zal het wle Jovetic of Eto'o zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:52 schreef Revontulet het volgende:
Beste bpl spits om naast sturridge te zetten voor zo'n 15K? Iemand ideeën?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is UP Bentiekie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van ieder BPL team dat ik tegenkom zal het wle Jovetic of Eto'o zijn.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vond hem niet beter dan de NUP, maar de NUP was al erg goed. Voor de prijs boeit het nu ook niet meer veel dus zou ik gewoon de UP nemen. Toen ik hem kocht was hij nog 20k+quote:
Wel een stuk beter geschikt in een variant met een LW en RW ernaast imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jovetic imoquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:52 schreef Revontulet het volgende:
Beste bpl spits om naast sturridge te zetten voor zo'n 15K? Iemand ideeën?
Al heb ik niet veel BPL spitsen gehad..![]()
http://www.bcc.nl/motorol(...)tm_source=kieskeurig
Als Smartphone n00b, zien jullie problemen met dit ding?
Of betere alternatieven in deze prijsklasse?![]()
je had waarschijnlijk zelf al op tweakers gekeken..quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:07 schreef DutchSL het volgende:
http://www.bcc.nl/motorol(...)tm_source=kieskeurig
Als Smartphone n00b, zien jullie problemen met dit ding?
Of betere alternatieven in deze prijsklasse?
http://tweakers.net/price(...)g-8gb-zwart/reviews/
ziet er allemaal goed uit dus
camera valt denk ik wel wat tegen maar kan je voor die prijs ook niet heel veel van verwachtenmijn mobiel zelfde prijsklasse en same problem
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik had op tweakers een artikel over een Samsung ding gelezen en daar zeiden meerdere mensen dat Motorola G beter was, dus vandaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk zelf al op tweakers gekeken..
http://tweakers.net/price(...)g-8gb-zwart/reviews/
ziet er allemaal goed uit dus
camera valt denk ik wel wat tegen maar kan je voor die prijs ook niet heel veel van verwachtenmijn mobiel zelfde prijsklasse en same problem
![]()
![]()
Een beetje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:57 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of je de lijst nog bijwerkt DS2?![]()
Misschien naar 12kquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
Eerste IF ooit
[ afbeelding ]
Verkopen voor 11k? Of gaat deze ooit nog stijgenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zie hem niet echt stijgen. Normaal zijn zulke discard IF's na een paar weken wel iets meer waard, maar dit is gewoon een vrij matige IF. En TOTS komt er ook aan met pricecrashes etcquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
Eerste IF ooit
[ afbeelding ]
Verkopen voor 11k? Of gaat deze ooit nog stijgen
Is hij over een maand wellicht 1 of 2k meer waard ..tjaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ewa.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Misschien maak ik wel een team met hem idd, ideale stats voor op 'false 9', in welk team heb jij hem?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hem in mijn team, vind hem wel goed, maar die gaat nooit duur worden.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien maak ik wel een team met hem idd, ideale stats voor op 'false 9', in welk team heb jij hem?
Als false 9 zou ik hem niet gebruiken![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)anen_terug_naar.html
Geen zin om terug te lezen dus repost kans is hoog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef Zhano het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik postte deze gisteravond al toen ik Pownews zat te kijken, maar toen reageerde niemandquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef Zhano het volgende:
Geen zin om terug te lezen dus repost kans is hoog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen waren we aan het clubsen denk ik. Wanneer doe jij eens mee?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik postte deze gisteravond al toen ik Pownews zat te kijken, maar toen reageerde niemand![]()
![]()
Niet helaasquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen waren we aan het clubsen denk ik. Wanneer doe jij eens mee?
Ik vind clubben heel tof (in 11 en 12 veel gedaan), maar ik heb 's avonds zelden tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tijd maken kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helaas
Ik vind clubben heel tof (in 11 en 12 veel gedaan), maar ik heb 's avonds zelden tijdWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Reputatie van Oss was al niet zo goed, maar met dit soort programma's...quote:
Tim en Tim uit Oss
Dude van From Russia with Love met enge moeder uit Oss
Plausibel uit Oss
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel leuk zijn, Trapz en ik beesten hem hard op CDMquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht dat onverhoopt een keer gebeuren, dan laat ik het weten.
Kut.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Boh die enge moeder jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reputatie van Oss was al niet zo goed, maar met dit soort programma's...
Tim en Tim uit Oss
Dude van From Russia with Love met enge moeder uit Oss
Plausibel uit Oss![]()
![]()
Maar hoe die zoon ook die chick zoent
![]()
![]()
Hij heeft zo'n zelfde motoriek als deze manquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boh die enge moeder ja![]()
![]()
Maar hoe die zoon ook die chick zoent
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, Trapz en ik beesten hem hard op CDM![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vaag gelul ook over arrogante vrouwen in Oss met rijke vaders en dat hij dan maar naar Amsterdam gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef Johnbon het volgende:
En die vriend maar jaloers zijn op wat voor een playboy die andere wel niet is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee want in amsterdam zijn vrouwen niet arrogantquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag gelul ook over arrogante vrouwen in Oss met rijke vaders en dat hij dan maar naar Amsterdam gaat![]()
gewoon naar nijmegen gaan wat een stad
#FreeTrapz![]()
halve topic jaloers...quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n zelfde motoriek als deze man![]()
Was net ook bij DWDDquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef Zhano het volgende:
![]()
was dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Net From Russia With Love teruggeken..wtf zeg![]()
[ afbeelding ]![]()
een gremlinquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Dat dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga het vannacht eens terugkijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat is het dan?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nee anders zou ik het intikken bij google. Ik vraag het hier.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb geen zin om het hele format uit te gaan tikkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee anders zou ik het intikken bij google. Ik vraag het hier.![]()
![]()
slecht geacteerd programma op RTL5quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hazard moet Jallet toch wel kunnem hebben..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
Eto'odoet hij toch goed, heel het seizoen al
Luiz godver man
Ok jammer Hazard eraf, game over
Di Maria mist een pingel. Wel een dubieus gegeven pingel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een voor een vallen alle Belgische bazen uit elkaar zo in de laatste maanden voor het WK. 2 zekerheidjes in de selectie al zwaar geblesseerd deze week, nu Hazard ook weer iets..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reus einzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: