SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
pen0rOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik dacht dat jij ook een kruikie was.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ho ho ho!quote:
Ik dacht dat je een Prednison baas was, Sjon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mag je dan geen rotterdam zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ho ho ho!
Ik dacht dat je een Prednison baas was, Sjon.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
thnx homie, je bent de aardigste neger die ik ken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom noem heet jij dan PrideoftheSouth?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkt eens te meer dat het daar al fout gaat.
Iedereen weet dat Tilburg dat is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pride_of_the_Southquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom noem heet jij dan PrideoftheSouth?
Iedereen weet dat Tilburg dat is.![]()
Marching Bandquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pride_of_the_South![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je begint nu al voor iedereen te praten? Gaat lekker met jouquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom noem heet jij dan PrideoftheSouth?
Iedereen weet dat Tilburg dat is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wist niet of je Lurling nog lief vindt dus ik heb Jelle ook maar toegevoegd.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De blinde adoratie is een beetje weg, dat geef ik gelijk toe. Maar hij blijft een held.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wist niet of je Lurling nog lief vindt dus ik heb Jelle ook maar toegevoegd.
Jelle is een waardig vervanger
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nice editquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De blinde adoratie is een beetje weg, dat geef ik gelijk toe. Maar hij blijft een held.
Jelle is een waardig vervanger![]()
Dat zeker, al had ik het Vanmarcke ook wel echt gegund. Maar Cancellara heeft die gasten echt fietsles gegevenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd. Heerlijk ook dat Cancellara al die Vlaampjes klop geeft
Hoop eigenlijk dat Quick-Step bij Parijs - Roubaix eens vol voor Terpstra gaat. Dat verdient hij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is toch balverlies of niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
wat liepen jullie net te haten op ingooien trouwens?![]()
Ik zie dat er in die wedstrijd een snelle, rode verdedigende middenvelder mist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
dit soort momenten
wat doet die keeper met die verdediger trouwens bij het 2e moment :sRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Scholes is te oud.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie dat er in die wedstrijd een snelle, rode verdedigende middenvelder mist.![]()
Die plaatjes heb ik nog verzameld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moest gelijk aan Colin Hendry denken
[ afbeelding ]![]()
Hier was ik al afgehaakt. Ik heb Panniniplaatjes verzameld van seizoen 88/89 tot 94/95 ofzo. Inclusief EK's en WK's.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die plaatjes heb ik nog verzameld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iedereen heeft die verzameldquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die plaatjes heb ik nog verzameld.met de witte neger
alleen al om zijn uiterlijk hadden ze hem een legend moeten maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
......quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen heeft die verzameldmet de witte neger
alleen al om zijn uiterlijk hadden ze hem een legend moeten maken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|