SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nergens een winkel te bekennen of mensjes waarvan je een vlammetje mag gebruiken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Dit is niet te doen met een mini vlammetje!
RUSTIG BLIJVEN!quote:
Die vlammetjes (snacks) zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nergens een winkel te bekennen of mensjes waarvan je een vlammetje mag gebruiken?
heb je een gasfornuis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Dit is niet te doen met een mini vlammetje!
Ik zag dat die hervulbaar isquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nergens een winkel te bekennen of mensjes waarvan je een vlammetje mag gebruiken?
Joah.. nomnomnom.. alleen kan ik die niet meer etenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die vlammetjes (snacks) zijn wel lekker
Waarom nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Joah.. nomnomnom.. alleen kan ik die niet meer eten![]()
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag dat die hervulbaar isGevuld met aanstekergas
Zijn ex sloeg hem regelmatig omdat ze dacht dat hij vreemdging (hij was gewoon naar zijn moeder na werktijd, op visite). Stomme trutquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nice!
God, is het dan geen ex van mij?
Niet dat ik mn exen sloeg hoor hahaha..
niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nice!
God, is het dan geen ex van mij?
Niet dat ik mn exen sloeg hoor hahaha..
Da's niet lievquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ex sloeg hem regelmatig omdat ze dacht dat hij vreemdging (hij was gewoon naar zijn moeder na werktijd, op visite). Stomme trut
ach, over 10 minuten is het pauzequote:
Dan krijg ik auw in mn buikje.. Moeehoeeeh.. Ze zijn zo lekkerrr..quote:
Wauw, ik ken zulken ja. Niet best.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ex sloeg hem regelmatig omdat ze dacht dat hij vreemdging (hij was gewoon naar zijn moeder na werktijd, op visite). Stomme trut
Neuh, ik sluit ze naakt op in de kelder. Zonder eten en drinken. Koud, nat.quote:
enigszins hard gewordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dan krijg ik auw in mn buikje.. Moeehoeeeh.. Ze zijn zo lekkerrr..
[..]
Wauw, ik ken zulken ja. Niet best.
[..]
Neuh, ik sluit ze naakt op in de kelder. Zonder eten en drinken. Koud, nat.
En als ze dan weer lief zijn mogen ze een onderbroek aan en af en toe een slokje water.
Ja, je moet ze onder de duim houden he..![]()
Goh, volgens mij bestaan zulke mensen ook nog echt!
Goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hé cutehoe gaat het met je deze regenachtige dag?
Nou goed bezig hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed![]()
Lekker in het huis rondscharrelen. Spulletjes opruimen en inpakken.
Nu even pauze. Zoontje ligt te koesen, of nouja, hij doet een poging.
kreeg een MI van cutie als een soort van dominatrixquote:
WHAHAHAquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kreeg een MI van cutie als een soort van dominatrix
beetje tegenstrijdig wel, maar tochquote:
Klopt. Maar hoorde net dat die lui pas Vrijdag klaar zijn. Dan pas kunnen wij zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou goed bezig hoorhet kan niet snel genoeg gaan voor je zeker
ik ook niet, daar staat mn bier en allesquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:29 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik kan best dominant zijn, maar ik sluit geen mensen naakt op in een kelder haha..
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, daar staat mn bier en alles
godver, ik krijg dat beeld nu niet meer uit mn hoofdquote:
Denk aan oude omaatjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
godver, ik krijg dat beeld nu niet meer uit mn hoofd
Klinkt echt ranzigquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoorde net dat die lui pas Vrijdag klaar zijn. Dan pas kunnen wij zelf aan de slag.
Grom grom! De voorganger (je weet wel wie ik bedoel) was echt TE smerig.
harde leef.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet zo ook nog naar school om wat te presenteren en dan weer naar huis
quote:Het Belgische Instituut voor de verkeersveiligheid heeft een filmpje gemaakt waarin zes mensen getuige zijn van hun eigen begrafenis. Bij de plechtigheid nemen familie en vrienden afscheid van de personen, die onverbeterlijke hardrijders zijn.
Tijdens de uitvaart wordt net gedaan alsof de hardrijders zijn omgekomen tijdens een ongeluk. Familie en vrienden doen tijdens de dienst een emotionele oproep om niet meer te snel te rijden. De hardrijders zelf waren tevoren niet op de hoogte van de 'begrafenis'. Ze waren onder valse voorwendselen naar de plechtigheid gelokt.
wtf is dat voor borderliner dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben jullie mijn foto al op posterformaat aan de muur hangen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Hey! Ja internet doet het eindelijk op de nieuwe stek
Langzamerhand begint het wel een paleisje te worden
Moira gaat dat regelen. Mooi plekje gereserveerd iig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hebben jullie mijn foto al op posterformaat aan de muur hangen?
een foto van jou, of door jou genomen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hebben jullie mijn foto al op posterformaat aan de muur hangen?
Op het toilet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira gaat dat regelen. Mooi plekje gereserveerd iig.
Van mij natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een foto van jou, of door jou genomen?
Nee, prime locatie in de woonkamer. Op het toilet heeft geen zin want ik kijk altijd op mijn telefoon bij het poepen.quote:
Jouw lichaam staat dan ook wel gelijk aan moderne kunst in al zijn complexiteit en ongewone vormen. Haar ouders staan dat heus wel toe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Monopoly het volgende:
Snowbells gaat mij binnenkort ook naschilderen. Dan ga ik naakt op het bed liggen met een appel in mijn mond. Dan maakt ze een mooi portret en hangt zij die op in haar woonkamer. Wat een eer
zou toch eerder voor moira kiezen, maar geef snowy geen ongelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Monopoly het volgende:
Snowbells gaat mij binnenkort ook naschilderen. Dan ga ik naakt op het bed liggen met een appel in mijn mond. Dan maakt ze een mooi portret en hangt zij die op in haar woonkamer. Wat een eer
Precies. Surrealisme, artistieke shit dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw lichaam staat dan ook wel gelijk aan moderne kunst in al zijn complexiteit en ongewone vormen. Haar ouders staan dat heus wel toe.
Je bent en blijft een levende Picasso. Een uniek individu van een vaak onbegrepen schoonheid. Niks mis met een neus die onder de mond hangt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Surrealisme, artistieke shit dit.
wat voor koekjes zijn het?quote:
gewoon van die harde koffie koekjes, of zijn dat andere?quote:
Heel iets andersquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon van die harde koffie koekjes, of zijn dat andere?
daarop ga ik niet googlen op het werkquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan niks vinden op google. Heten Mokka Ladies
Schijterd. Je komt niets geks tegenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarop ga ik niet googlen op het werk
oh die dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd. Je komt niets geks tegen
[ afbeelding ]
Geen dank.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarop ga ik niet googlen op het werk
het hele album?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen dank.
Wat ik eigenlijk in dit topic wilde melden is dat ik flippo's van vroeger heb gevonden.
Einde bericht.
ik had er nooit zo veel. want we aten thuis nauwelijks chipsquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ben bang dat mijn moeder die ooit weggedaan heeft.
Wat een hype allemaal kan bereiken. En mensen overhalen om meer chips te eten/ te kopen en hele ruiluren op bijv. school als gevolg. Wat een marketingquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er nooit zo veel. want we aten thuis nauwelijks chips
was vrij vervelend tijdens het wekelijkse flippo ruil uur op school
de hele pokemonkaarten rage is wel langs mij heen gegaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een hype allemaal kan bereiken. En mensen overhalen om meer chips te eten/ te kopen en hele ruiluren op bijv. school als gevolg. Wat een marketing
Hetzelfde gold voor pokemonkaarten of knikkers.Al kreeg je die natuurlijk niet bij een zakje chips.
Vroegahh. Ik heb alleen ooit de stickers van de AH paar jaar terug gespaard omdat de medewerkers een gratis boek kregenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele pokemonkaarten rage is wel langs mij heen gegaan.
wel natuurlijk de sticker albums met voetbal stickers enzo vroegah
Doeiiquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroegahh. Ik heb alleen ooit de stickers van de AH paar jaar terug gespaard omdat de medewerkers een gratis boek kregen
Tevens ben ik weer weg
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroegahh. Ik heb alleen ooit de stickers van de AH paar jaar terug gespaard omdat de medewerkers een gratis boek kregen
Tevens ben ik weer weg
Mijn vader regelde ze voor mij. Albums vol in die mooie cheetos flippo mapquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er nooit zo veel. want we aten thuis nauwelijks chips
was vrij vervelend tijdens het wekelijkse flippo ruil uur op school
vond wel laatst nog een paar van die 8 hoekige voetbal flippos die er na kwamenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader regelde ze voor mij. Albums vol in die mooie cheetos flippo map
Bewegende of stilstaande?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond wel laatst nog een paar van die 8 hoekige voetbal flippos die er na kwamen
watwat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef Flippiee het volgende:
Wowowowow.
Zijn er nog vrouwen in dit topic aanwezig? Ik zoek een oplossing om mijn make up en nagellak fatsoenlijk op te ruimen.
nou, als iemand moet kunnen helpen met nagellak ..quote:
Ik wil dat ladenkastje voor hobby spulletjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb deze voor make up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En afhankelijk van hoeveel nagellak en make up je hebt kan je dat allebei daar in kwijt
Ik heb deze voor mn nagellak maar dat is wellicht wat overdreven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En afhankelijk van hoeveel nagellak en make up je hebt kan je dat allebei daar in kwijt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dat ladenkastje voor hobby spulletjes
Dat bakje voor je make up ziet er super handig uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een rekje aan de muur voor al mijn nagellak. Ik doe er alleen niks meer mee sinds ik een rekje heb!
Bij de actionquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bakje voor je make up ziet er super handig uitWaar is dat te koop?
Hahaha zoveel nagellak heb ik ook niet, maar de afmetingen vallen volgens mij wel mee als ik het op ikea bekijk.Thanks Unf
Tof. Dan ga ik zo even langs de actionquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij de action2,50 ofzo.
Ja hij is 50cm hoog denk ik? Ook handig voor andere spulletjes
Ik net ook tijdens het opruimen. Echt soms nauwelijks gebruiktquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel make-up en nagellak weg gedaan
tja, soms koop je dingen gewoon omdat je het leuk vind om te kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof. Dan ga ik zo even langs de action![]()
True, zeker als de lades beetje diep zijn dan kun je er mooi veel in kwijt.
[..]
Ik net ook tijdens het opruimen. Echt soms nauwelijks gebruikt. Dat is wel een klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagellak rekje (gemaakt door een vriend) met amper nog nagellak erin
Your beauty never ever scared me.
Ik moet eigenlijk ook alles uitzoekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel make-up en nagellak weg gedaan
ik hou het wel bij mij whisky rekjequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nagellakrekken![]()
Omg ik wil ditvolgens mij zijn die gewoon van de ikea ofzo?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Die kleancolors meuren zo hard heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagellak rekje (gemaakt door een vriend) met amper nog nagellak erin
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, soms koop je dingen gewoon omdat je het leuk vind om te kopen
Ja die zijn van de ikea.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nagellakrekken![]()
Omg ik wil ditvolgens mij zijn die gewoon van de ikea ofzo?
[ afbeelding ]
Die zijn wel mooiquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die kleancolors meuren zo hard he
Stiekem houd je gewoon van nagellakquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
nagellakrekjes![]()
mensen die overal door het huis nagellak laten slingeren inclusief op mijn kamer
Catricequote:
stiekem heb ik 50 tinten roze nagellakjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem houd je gewoon van nagellak
[..]
Catrice
nee, das snowy, geen catricequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem houd je gewoon van nagellak
[..]
Catrice
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stiekem heb ik 50 tinten roze nagellakjes
stiekem lak ik ook mijn teennagelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Roze ja? Nee ik houd het stereotype in stand en ga blind voor zwart daar waar ik mijn mascara vaak wel blauw neem.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roze is correct hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roze ja? Nee ik houd het stereotype in stand en ga blind voor zwart daar waar ik mijn mascara vaak wel blauw neem.
Herkenbaar. Dat doet me denken dat ik mijn nagels nog even roze ga lakken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik draag bijna alleen nog maar roze nagellak en soms rood
ja, ik ben bang dat ik niet geaacepteerd wordtquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo je teennagels? wat is er mis met je vingernagels schaam je je ofzo?
picsquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat doet me denken dat ik mijn nagels nog even roze ga lakken.
Ik bedoelde helemaal niks. Ik zie dat Flippiee je al flink onzeker heeft gekregenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roze is correct hoor![]()
als je dat bedoelt tenminste
wij accepteren je tochquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben bang dat ik niet geaacepteerd wordt
ja flips is echt een trut zo nu en danquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
pics
[..]
Ik bedoelde helemaal niks. Ik zie dat Flippiee je al flink onzeker heeft gekregen
Als ik klaar ben, en ik het aandurf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
pics
[..]
Ik bedoelde helemaal niks. Ik zie dat Flippiee je al flink onzeker heeft gekregen
Nietes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja flips is echt een trut zo nu en dan
lijkt me wel apart als ik bij klanten in de fabriek kom.quote:
50 tinten flipsquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik klaar ben, en ik het aandurf.
[..]
Nietes.![]()
yeauleauquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel apart als ik bij klanten in de fabriek kom.
blauwe overal, helm op, veiligheidsschoenen aan en roze gelakte nagels![]()
dat durf je toch nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal jouw oog eens 50 tinten blauw laten kleuren.
heb je zoveel oogschaduw?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het regent hier hard, nu is mijn colbert nat
Die zijn niet kortquote:
geen mini skirt?quote:
Je hebt zelfs je door kou aangetaste handen gestuurd. Hoe erg kan nagellak dan nog zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik klaar ben, en ik het aandurf.
Door deze post zocht ik overigens een eigen schaamtevolle foto terugquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
inmakenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Of een maxi jurk maar ik ben zo bang dat ze te lang zijn, hoewel ik ze wel kan laten inmaken door iemand
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al allemaal 'korte' rokjes
Dit.quote:
Net als in South Parkquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik was al vergeten wat ik besteld had bij de H&M een tijd terugSchijnbaar heb ik ook een broek besteld
Krijg het pas 9 Mei
![]()
! Dikke maand geleden al besteld
H&M duurt vaak verschrikkelijk lang met levering. Ook omdat alles al binnen no time uitverkocht is, alleen dat krijg je pas later te horen als je al besteld hebtquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik was al vergeten wat ik besteld had bij de H&M een tijd terugSchijnbaar heb ik ook een broek besteld
Krijg het pas 9 Mei
![]()
nog nooit iets bij H&M besteld of gekochtquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Krijg het pas 9 Mei
![]()
quote:
Mannen kleding vind ik daar vaak maar eeeh, een beetje apartquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit iets bij H&M besteld of gekocht
mijn dx.com zonnebril is wel binnen gekomen
grtdvbl was niet meer zo boeiend.quote:
Oké dan en dan zeg je dan niet even in onze MIR SCquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
maar d4v1d is een lutser
En als je dit sherlocked , hoi d41vd
Ja, ik ben heull lang afwezig geweest..quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtdvbl was niet meer zo boeiend.
cutie is pas sinds een paar dagen
Klopt GRTD is een beetje veel onzin gewordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtdvbl was niet meer zo boeiend.
cutie is pas sinds een paar dagen
Maar maar het was toch al bekend dat ik hier posttequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oké dan en dan zeg je dan niet even in onze MIR SC
Niet bij mij heur.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar maar het was toch al bekend dat ik hier postte
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt GRTD is een beetje veel onzin geworden
jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik ben heull lang afwezig geweest..
het erge is dat die mensen ook gewoon echt bestaanquote:
Je zusjequote:
lijkt me wel ja. dan is die wel koudquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:27 schreef d4v1d het volgende:
Als ik dit 'n uur van te voren alvast maak: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R487576/spaanse-tomatentaart
Kan ik het dan gewoon in de koelkast zetten toch?
Ik bedoel voordat ik hem in de oven gooiquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel ja. dan is die wel koud
Kadquote:
Waarom gaan die kutsteentjes van jou elke keer weer staanquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo eet je een pizza.
Ik denk niet dat deze dame een kloon isquote:
Eerder: dat kan je toch niet.quote:
Ik doelde op meppen, maar oogschaduw is mooie vervanger.quote:
Dan zie je mijn korte nagels beterquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zelfs je door kou aangetaste handen gestuurd. Hoe erg kan nagellak dan nog zijn
[..]
Door deze post zocht ik overigens een eigen schaamtevolle foto terug![]()
Het gaat bij deze cliffhanger blijven.
Wat de fuck is een kloon nou weer. Rustig aan met al die FOK!-termen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze dame een kloon is
Ze moeten een echt een introductie progamma maken voor nieuwe FOK! kersquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wat de fuck is een kloon nou weer. Rustig aan met al die FOK!-termen.
In PUB was er volgens mij ooit een voorsteltopicquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ze moeten een echt een introductie progamma maken voor nieuwe FOK! kers
Een kloon is een tweede of derde account etc. van eenzelfde persoonMaar dat ben jij dus niet
Zo dus, ik snap het. Nee, klopt, ik ben nog steeds een newbie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een kloon is een tweede of derde account etc. van eenzelfde persoonMaar dat ben jij dus niet
Ach komt wel goed, juffrouw fluorescent raakt vanzelf wel ingeburgerd, ik moest ook wennen aan alle termen in het beginquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In PUB was er volgens mij ooit een voorsteltopic
Er is ook wel een topic met allemaal FOK! termen maar daar moet je niet aan beginnen, die is namelijk harstikke langquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:04 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zo dus, ik snap het. Nee, klopt, ik ben nog steeds een newbie.![]()
Maak een topic met alle FOK!-termen en hoop op een sticky.
Nou enquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zie je mijn korte nagels beter
Bedankt voor je cliffhanger. De nieuwsgierigheid blijft nu tot in de lengte van dagen aanwezig.
De meeste kloons zijn wel te herkennen als ze hun eerste posts in een SC plaatsen. Hier niet het geval dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meeste kloons zijn wel te herkennen als ze hun eerste posts in een SC plaatsen. Hier niet het geval dus.
Dat weet jij?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou en
[..]
De meeste kloons zijn wel te herkennen als ze hun eerste posts in een SC plaatsen. Hier niet het geval dus.
Ik zie toch waar jij gepost hebt. Het sluit verder niks uit maar mij maakt het ook bijster weinig uit als je wel een kloon zou zijnquote:
Modjes weten allesquote:
quote:
FOK! is nou eenmaal een dictatuur in een bepaalde zinquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Best creepy dat mods over elke bericht die je verzendt, toezicht houdt
Vergelijk het met Noord Korea en je hebt een ban.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
FOK! is nou eenmaal een dictatuur in een bepaalde zin![]()
Dat geloven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Yup, ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vergelijk het met Noord Korea en je hebt een ban.
Enkel die van vrouwelijke users toch.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ben blond, hé.quote:
Ik vermoed dat als het niet voor de verificatiepic was geweest, dat er wel anders werd geroepen.quote:
Ik had bij de eerste pics ook van, hmm. Maar je hebt zo'n Amerikaanse look, vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ben blond, hé.
[..]
Ik vermoed dat als het niet voor de verificatiepic was geweest, dat er wel anders werd geroepen.
nou dat valt wel meequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerder: dat kan je toch niet.
[..]
Ik doelde op meppen, maar oogschaduw is mooie vervanger.
[..]
Dan zie je mijn korte nagels beter
Bedankt voor je cliffhanger. De nieuwsgierigheid blijft nu tot in de lengte van dagen aanwezig.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Rezania zijn stelling bij deze weten te weerleggen.
Amerikaanse look?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had bij de eerste pics ook van, hmm. Maar je hebt zo'n Amerikaanse look, vandaar.
snow is duitsquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Amerikaanse look?![]()
Dankje! Jij vast ook, hoewel ik geen idee heb hoe jij eruit ziet.
Ja, niet über hollands ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Amerikaanse look?![]()
Dankje! Jij vast ook, hoewel ik geen idee heb hoe jij eruit ziet.
quote:
Wel leuk dat je voor über koos in deze postquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow is duits
maar amerikaanse look is meestal pornoblond ofzo
he ik ook niet, daten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben ook niet puur Nederlands.
Dat maakt het juist spannender :$ :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Even aan m'n vriend vragen.
Hmm.... oké dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat maakt het juist spannender :$ :$
Nee? 2 dagen geregistreerd, heeft gelijk een fobo en weet de SC's te vindenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze dame een kloon is
Schat, je doet alsof dat allemaal raketwetenschap is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee? 2 dagen geregistreerd, heeft gelijk een fobo en weet de SC's te vinden
Dat is het godverdomme ook, ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Schat, je doet alsof dat allemaal raketwetenschap is.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:40 schreef d4v1d het volgende:
Nouja.. Eigenlijk ook weer niet.
Ik bedoel, porkbeans snapt t ook enzo
d4v1d heeft geen moeder, goden worden nou eenmaal niet geborenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:41 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je moeder?
Wat lief!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Juffrouw Fluorescent ziet er leuk uit
Dankjequote:
Is geen hossel jaquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is geen hossel ja
Is gewoon een compliment
quote:
Ohhh, had jij nou preischotel?quote:
quote:
Preitaart is lekkerderquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, dus als je wil, kom maar halen
Ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik heb er like een kilo kaas over gestrooidquote:
Okquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
quote:
Staat al in de vaatwasserquote:
Ik wil je wel een foto sturen voor bewijsquote:
Ik zal al van meerdere FOK!kers eten krijgen maar nog nooit iets van gezienquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto sturen voor bewijs
Ik maak nog wel een x preischotel voor je
Awwh arme Amaquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal al van meerdere FOK!kers eten krijgen maar nog nooit iets van gezien
Vorige week al 2x gehadquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
straks maar ff een pizza in de oven pleuren
minder wiri kopen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |