SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nergens een winkel te bekennen of mensjes waarvan je een vlammetje mag gebruiken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Dit is niet te doen met een mini vlammetje!
RUSTIG BLIJVEN!quote:
Die vlammetjes (snacks) zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nergens een winkel te bekennen of mensjes waarvan je een vlammetje mag gebruiken?
heb je een gasfornuis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Dit is niet te doen met een mini vlammetje!
Ik zag dat die hervulbaar isquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nergens een winkel te bekennen of mensjes waarvan je een vlammetje mag gebruiken?
Joah.. nomnomnom.. alleen kan ik die niet meer etenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die vlammetjes (snacks) zijn wel lekker
Waarom nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Joah.. nomnomnom.. alleen kan ik die niet meer eten![]()
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag dat die hervulbaar isGevuld met aanstekergas
Zijn ex sloeg hem regelmatig omdat ze dacht dat hij vreemdging (hij was gewoon naar zijn moeder na werktijd, op visite). Stomme trutquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nice!
God, is het dan geen ex van mij?
Niet dat ik mn exen sloeg hoor hahaha..
niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nice!
God, is het dan geen ex van mij?
Niet dat ik mn exen sloeg hoor hahaha..
Da's niet lievquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ex sloeg hem regelmatig omdat ze dacht dat hij vreemdging (hij was gewoon naar zijn moeder na werktijd, op visite). Stomme trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |