De Tao is altijd, maar waar over de Tao gesproken wordt is geen Tao.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is altijd de Tao. Helemaal geen pad ... dan ben je al dood.
Mooi, dan zijn we het eens geloof ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Gray het volgende:
[..]
De Tao is altijd, maar waar over de Tao gesproken wordt is geen Tao.
Denk het ook. denk ik?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we het eens geloof ik.
Duidelijk een variant op:quote:Op maandag 21 april 2014 00:56 schreef OneOummah het volgende:
Islaam is de waarheid.. doe zelf jullie research.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:56 schreef OneOummah het volgende:
Het lijkt mij dat een religie die de (foute gebleken) conclusies heeft overgekopieerd van de Griekse filosofie nooit de waarheid kan zijn. Een echte almachtige god zou nooit willens en wetens fouten als waarheid aandragen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:56 schreef OneOummah het volgende:
Er staat geen enkele fout in de koran, en als jij denkt dat die er wel in staan. Dan vraag ik je hierbij om die te plaatsen.quote:Op maandag 21 april 2014 04:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een religie die de (foute gebleken) conclusies heeft overgekopieerd van de Griekse filosofie nooit de waarheid kan zijn. Een echte almachtige god zou nooit willens en wetens fouten als waarheid aandragen.
23:14.quote:Op maandag 21 april 2014 11:57 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Er staat geen enkele fout in de koran, en als jij denkt dat die er wel in staan. Dan vraag ik je hierbij om die te plaatsen.
dat baby isa/jezus kon spreken en een boek uit de hemel in ontvangst kreegquote:Op maandag 21 april 2014 11:57 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Er staat geen enkele fout in de koran, en als jij denkt dat die er wel in staan. Dan vraag ik je hierbij om die te plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |