SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'Swooblabalurg
Met d'r 'Ik hou van jou' .. Weet dat wijf wel wat houden van is?quote:
hihaaaaaa.....put oil in my lampquote:
Ondanks hun strubbelingen, toch mooi dat hij het heeft gemaakt voor haarquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
EEEEUHHHHHHH, LALALALALALA, EEUUUHHH, PALALALABAMBA, EUUUUUUHHHH!![]()
[ afbeelding ]
whoehahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent continue op zoek hè? Hoeveel tabbladen heb je openstaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Dre fan ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef Straatverlichting het volgende:
Put the oil in her ass and burn it..
Praat ff lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
Gefeliciteerd namens de hele COS lieve DRE!!![]()
![]()
![]()
Gaat vrij makkelijk, kost maar één tabblad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent continue op zoek hè? Hoeveel tabbladen heb je openstaan?
hahahaa.... ja enorme fan !!quote:
De zoveelste zwarte dag..quote:
Liefde, aandacht, alles.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:08 schreef Jibba het volgende:
Wat een Feest.![]()
Dré helemaal in d'r element, ze is het middelpunt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
Anton wil ook nog wat zeggen...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
anton ouwe pik jij ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen DJ in da house die hier een mooie beat onder kan zetten?quote:
Met Ruud zeker? ADHD hè..quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:11 schreef sjampoeh het volgende:
bill meende het echt he... gelijk weer verder met kaarten
Het was de mooiste COS ooit, dat we dat mee mocht maken. We waren samen 1, het ontroerd me nog steeds!quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:11 schreef Jibba het volgende:
Ik kijk naar Utopia op tv en Gerard is er op.
Dat was pas een Feestje.
Zit gewoon weer mee te deinen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Ygritte het volgende:
EUHHHHH EUHHHHHHHH HEUUUUUUUUHUUUUUU
(ze gaan verstoppertje spelen)
ZE ZIJN GEKKKKK
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen DJ in da house die hier een mooie beat onder kan zetten?
jawel...het is mijn verjaardagquote:
+1quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
anton ouwe pik jij ook gefeliciteerd![]()
Hmz.. Ik was toen weggegaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het was de mooiste COS ooit, dat we dat mee mocht maken. We waren samen 1, het ontroerd me nog steeds!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het was de mooiste COS ooit, dat we dat mee mocht maken. We waren samen 1, het ontroerd me nog steeds!
vanessa gaat vast onder de deken bij joeyquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Ygritte het volgende:
EUHHHHH EUHHHHHHHH HEUUUUUUUUHUUUUUU
(ze gaan verstoppertje spelen)
ZE ZIJN GEKKKKK
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Crybabyquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk! (op zijn Emil's)quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef Marenda het volgende:
[..]
Doet Emil ook mee,op deze zeer zware dag voor hem.
Zei ze dat echt? Ze zakt per dag dieper.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
bill: ik moet zeggen als ik ooit kids van je krijg, krijgen ze hele lange wimpers..*hint hint hint*
ruud: ja ik heb hele lange wimpers
Je zal het maar te horen krijgt als vent, na 3 maanden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Ze zakt per dag dieper.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Ze zakt per dag dieper.
Ik doe het zelf ook, omdat ze fucking hinderlijk zijn, ik MOET het kwijt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik ga haar domme kutopmerkingen lekker quoten.. te achterlijk
jupquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
In de OP staat
30 april live in de loods met de 3 J'S
op een woensdag?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
In de OP staat
30 april live in de loods met de 3 J'S
op een woensdag?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef Ygritte het volgende:
Billy wil 1 blokhut om te rouleren... (neukhok dus)
bill: oh echt ??? vetttquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
Ron heeft een schutting van 2,6 kilometer hout gemaakt
Ron stak winkelcentra in brand toen hij zo oud was als Joey/ Gio.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
Ron heeft een schutting van 2,6 kilometer hout gemaakt
'ik hou van hout'quote:
ik stem voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef Marenda het volgende:
Billy en Ruud uit elkaar dat is pas mooi script huubje.
Die scripts van nu zijn zo saai,deze word een klapper.
alleen maar tegen Ruud zeggen dat hij weer popi jopie word zonder haar.
Echte liefde kun je niet scriptenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef Marenda het volgende:
de ex van ruud erin lijkt me ook leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef Marenda het volgende:
Alles is best als ze maar weer uit elkaar zijn,dit is zo saai.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
de ex van ruud erin lijkt me ook leuk
Ja bizar, waarom moet ze daar nou weer sorry voor zeggen tegen Ruudquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy begint over d'r ex man.. uh ex vriend en gaat sorry zeggen, net alsof Ruud niet weet alsof ze een ex heeft.
Plus Medicatie en dwangbuisquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Andrea krijgt van mij een cabana
[ afbeelding ]
Aandacht. Boeit Ruud geen ruk, die heeft ondertussen al die verhalen van haar neukrelaties al gehoord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja bizar, waarom moet ze daar nou weer sorry voor zeggen tegen Ruud
lief van je.. ook leuk voor bill en ruudquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Andrea krijgt van mij een cabana
[ afbeelding ]
ruud denkt nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe denkt Ruud trouwens de trekker te kunnen verkopen? Alle verkoop moet via hun site.
Precies dat! Ruud denkt nu dat het publiek denkt dat hij en billy leuk zijn samen en dat het publiek hem een lul vindt als ie kapt met haar. Hij moet JUIST weten dat ie met billy stemmen verliest en zonder haar wint. DAn laat ie haar als een baksteen vallen. HUUBKE DOENNN!quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef Marenda het volgende:
hoho.. het is utopia he, dus geen HD cameras met 4K, IR mode, night mode, HDR en meer van die fratsenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
Slechte camerahoeken, extreem weinig licht. Het script is op.
Je hebt gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
Slechte camerahoeken, extreem weinig licht. Het script is op.
via boer sjonquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hoe denkt de redactie het te kunnen verkopen dat Ruud een trekker kan slijten?
Juisttttttt!Precies dat! Ruud denkt nu dat het publiek denkt dat hij en billy leuk zijn samen en dat het publiek hem een lul vindt als ie kapt met haar. Hij moet JUIST weten dat ie met billy stemmen verliest en zonder haar wint. DAn laat ie haar als een baksteen vallen. HUUBKE DOENNN!quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef Marenda het volgende:
Deed hij die Hans Teeuwen na?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Kwakwak kan niet veel, maar imiteren kan-ie wel
en dree en rienkquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:27 schreef loekf het volgende:
ik wil trouwens een verhaallijn tussen Ron en Lau. Ron die Lau ff in het andere team overhaalt. kan dat geregeld worden ? Gewoon omdat het kan !,
Ik wil een verhaallijn dat Ruud vreemd gaat met Robin en Billy helemaal over de rooie gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:27 schreef loekf het volgende:
ik wil trouwens een verhaallijn tussen Ron en Lau. Ron die Lau ff in het andere team overhaalt. kan dat geregeld worden ? Gewoon omdat het kan !,
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:27 schreef Poolhond39 het volgende:
Roerbak ei, Roerbak ei.... Heroine dealen op een kinderboerderij
Tv maken hoeft niet zo moeilijk te zijn,Joey en Lot in bad was niks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies dat! Ruud denkt nu dat het publiek denkt dat hij en billy leuk zijn samen en dat het publiek hem een lul vindt als ie kapt met haar. Hij moet JUIST weten dat ie met billy stemmen verliest en zonder haar wint. DAn laat ie haar als een baksteen vallen. HUUBKE DOENNN!
ik ga maar afsluiten...tis mooi geweestquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
beeld is te donker zie er niks van hoor alleen die leipo
ruud wil dat ook maar dat mag niet van z'n aanstaande exquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil een verhaallijn dat Ruud vreemd gaat met Robin en Billy helemaal over de rooie gaat
Yepquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was Gio het die de hele tijd die geestige boeren-stem op had?
kijk ideeen zat hierquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:27 schreef loekf het volgende:
Ohh ja gister weer begonnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
Ik ga GoT kijken, want in deze herberg gaat niks meer gebeuren. Auf wiederschnitzel.![]()
[ afbeelding ]
Op de 360 nog volle bak licht, we worden gewoon genaaidquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
Aangezien het zo donker is er wel niets van op TV komen
jep!quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op de 360 nog volle bak licht, we worden gewoon genaaid
[ afbeelding ]
Ja.. streams zijn bijna altijd heel donkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja dat wel, maar heeft geen hoge muren ofzo, op tv lijkt alles ook altijd veel lichter
Beetje laat, maar toch : Star Trekquote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En uit welke tv serie komen die personages?
Baseball bat baseball bat after a tsunami all the furniture is wet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:27 schreef Poolhond39 het volgende:
Roerbak ei, Roerbak ei.... Heroine dealen op een kinderboerderij
Ja. en goed ook!quote:
Dat boeit me dus niet, streampje 1 is de shit ouwe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:51 schreef Joezi het volgende:
Schroefjes sorteren met Ron, prachtige beelden
Ron is wel gedreven hè, wat kan die man klussen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat er zo wat lampenolie gaar branden
en hijgenquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:19 schreef glasshole het volgende:
Tip: koop een Sennheiser koptelefoon, ik heb een HD 407 maar die is niet meer te koop.
Het geluid is te goed, ik hoor Ron verdomd goed rommelen met z'n schroefjes, moertjes, nippeltjes en boutjes.
een lamlul is hetquote:
Gio kan morgen ook een brief naar het thuisfront gaan schrijven...quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Robijntje laat zich Gio's heimelijke strelingen maar wat graag aanleunen
[ afbeelding ]
de generatie die straks voor mijn pensioen moet gaan zorgenquote:
Tip: stop elke dag 10 euro in een ouwe sok, pensioen is gebakken lucht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
de generatie die straks voor mijn pensioen moet gaan zorgen
ik maak me zorgen
Ik eis dat jij dat gewoon doet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan iemand dit straks in de OP zetten aub:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Slaap lekker ouwe pik ouwe pijp.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:30 schreef bull1966 het volgende:
heren / dames
ik ga er vantussen
truste van zometeen of straks
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:40 schreef glasshole het volgende:
Ron is niet aan het klussen maar hij sorteert de schroefjes, moertjes, nippeltjes en boutjes.
Fascinerende beelden.
quote:
Ik heb alleen een antwoord voor je op die vraag over Lot en Billy: ja, dat geld is teruggegeven. (De telefoon is volgens mij nog niet terecht overigens)quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de laatste paar dagen niet veel streams gezien, maar vroeg me het volgende af ....
- Emil wilde die domein-kaper Silvano uitnodigen voor een gesprek, is dit al gebeurd ?
- Is de telefoon al terecht, en kan het zijn dat een bezoeker van de markt die meegenomen heeft ?
- Hebben Lot en Billy die 1100 Euro die ze verdienden op de Utopia markt, al teruggegeven aan de kas ?
Okay, bedankt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb alleen een antwoord voor je op die vraag over Lot en Billy: ja, dat geld is teruggegeven.
(De telefoon is volgens mij nog niet terecht overigens)
Ik wou 'Verdomme FOK.' reageren maar dacht toen, dat op een heilig Christenliedje commenten is nou niet al te vredelievendquote:
Ik las hier dat dat volgens Vanes al is gebeurd, vertelde ze vanmorgen aan Aike.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef glasshole het volgende:
Gio gaat Robijntje vroeg of laat bevredigen, of andersom.
Is dat vastgelegd door een camera?quote:Op dinsdag 8 april 2014 04:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik las hier dat dat volgens Vanes al is gebeurd, vertelde ze vanmorgen aan Aike.
-jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de laatste paar dagen niet veel streams gezien, maar vroeg me het volgende af ....
- Emil wilde die domein-kaper Silvano uitnodigen voor een gesprek, is dit al gebeurd ?
- Is de telefoon al terecht, en kan het zijn dat een bezoeker van de markt die meegenomen heeft ?
- Hebben Lot en Billy die 1100 Euro die ze verdienden op de Utopia markt, al teruggegeven aan de kas ?
Ja je bent een beetje dom!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 04:20 schreef glasshole het volgende:
Stel je voor dat Huub verklapt waar de telefoon is!
Ook niet een beetje? Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 04:24 schreef glasshole het volgende:
[..]
Je mag niemand, maar dan ook niemand als dom betitelen.
Nee, de bewoners zijn zorgvuldig geselecteerd uit duizenden aanmeldingen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 04:30 schreef formule het volgende:
[..]
Ook niet een beetje? Nou sorry hoor
Ook niet iemand van de bewoners uit de loods?
Bedankt, ik ga het nu bekijken.quote:
Scherpe beelden, was alles maar zo scherp.quote:
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij heeft hij COPD.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef glasshole het volgende:
[..]
'The Ron' hijgt er wel op los ja, soort van trance.
Boeiequote:Op dinsdag 8 april 2014 06:56 schreef Rica het volgende:
- zet streams aan
- ziet Ruud in de stal
- zet streams weer uit
Dat interesseert me eigenlijk bar weinig,quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:09 schreef doodmoe het volgende:
Goedemorgen.
Ik dacht dat Ruud de koeien niet meer zou doen?Ruud knuffelt er wel lekker mee maar verzorgen doet Isa nu eenmaal beter.
Daar is al een heel topic over. Ook enorme onzin natuurlijk. Bedreiging, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:24 schreef Hobby het volgende:
http://www.utopiatvshow.nl/de-echte-rede-van-de-streamlocks/
precies had ik ook al geschreven ,ze moet iemand de schuld geven toch !quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar is al een heel topic over. Ook enorme onzin natuurlijk. Bedreiging, geloof je het zelf?Als de bewoners ergens niet over mogen praten krijgen ze gewoon instructies, klaar. Hoef je niet een heel programma te gaan censureren.
Bedreigingen is echt de makkelijkste lulreden van tegenwoordig omdat het internet vol staat van "bedreigingen" Kun je altijd achter verschuilen. Een paar boze Jimmy fans die misschien wat hebben geroepen, nou en? Daar ga je aan toegeven? Right..
Bovendien bij echte bedreiging doe je aangifte en zet je de politie erop. Een bedrijf als Talpa kan heel wat druk uitoefenen ook nog. Ga je niet je eigen produkt om beschadigen.
Mag je Andrea naar buiten geleiden? (happy end?)quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:39 schreef Rica het volgende:
Speciaal voor vandaag:
[ afbeelding ]
Antwoorden mogen naar inwoners@talpa.tv en dan maak je kans op een gratis massage met happy end
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:39 schreef Rica het volgende:
Speciaal voor vandaag:
[ afbeelding ]
Antwoorden mogen naar inwoners@talpa.tv en dan maak je kans op een gratis massage met happy end
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
GoedemorgenHelemaal het feestje gemist om 12 uur, ik had geen oil genoeg om wakker te blijven
![]()
Gefeliciteerd renevanlaren met Dreetje en ook alle andere cossers natuurlijk![]()
Krijg ze een tipitent voor haar verjaardag![]()
Gefeliciteerd en veel plezierquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:55 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Vier mijn eigen feestje dochter is ook jarig!
Ze gaat in ieder geval niet met een muts op lopen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel plezier![]()
Gaat er nog geknald worden vandaag?
Mafkees!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:39 schreef Rica het volgende:
Speciaal voor vandaag:
[ afbeelding ]
Dank je wel hoor en post dit ook even in het betreffende topic.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:46 schreef dolcefarniente het volgende:
Mbt streamlocks, mijn 2 centen.
Ik heb regelmatig streamlocks gehoord/gezien zonder enige aanleiding.
En verder: er hangen honderdzoveel camera's. Waarom geen streamwissel? Tevens zijn er vaak geen 4 streams, maar 2 x 2 streams. Waarbij je dus regelmatig dubbel zit te kijken naar slapende, vozende of zagende bewoners op 1 en 2 en laptoppende, roddelende of koffiedrinkende bewoners op 3 en 4. In plaats van gezaag op 1, geslaap op 2, gelaptop op 3 en geroddel op 4.
Op een groot terrein met gemiddeld om de 5 meter een camera moet dat toch niet zo moeilijk te realiseren zijn.
En wordt het geroddel "gevaarlijk", dan zijn er nog zo'n honderd camera's met slapende, roddelende, koffiedrinkende, laptoppende en zelfs hard werkende bewoners voor de lens.
Maar nee, we moeten telkens naar de koeien of de buitenplaats kijken...
Schiet mij maar hartstikke lek.
+1quote:Op dinsdag 8 april 2014 06:56 schreef Rica het volgende:
- zet streams aan
- ziet Ruud in de stal
- zet streams weer uit
Gefeliciteerd en een heel fijne dag met je dochterquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:55 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Vier mijn eigen feestje dochter is ook jarig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |