Oja.quote:
Jasper en Claudiaquote:Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die student dude mis je nog die dat lelijke wijf die door zijn beste maat was afgepaald graag wou scoren voor ontmaagding.
Ja, die idd. Wou je haar ook hosselen?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Jasper en Claudia.
Ik heb een keer met Claudia gepraat en had dat achteraf pas door.
Ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Jasper was toch dat playmobielpoppetje?
Uh.. heb ik iets gemist? Is dit uit de vorige aflevering?quote:
Hij is gewoon erg autistisch en verdraaid de waarheid om zijn eigen ego niet tekort te doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hij ging het rijtje dames af met wie hij tot nu toe een date heeft gehad en tijdens het afgaan van dat rijtje vertelde hij de reden waarom het niet is gekomen tot meer. Toen die bij die dame was van vorige week met die paardenwedstrijd, zei Marc dat ze hem type niet was terwijl Marc duidelijk meer wilde maar zij er niets in zag.Die gast liegt en bedriegt heel de boel bij elkaar.
Daarom denk ik ook dat het gewoon een acteur is voor de kijkcijfers
Nou. Hoe hij wegliep bij die modeshow. Het lijkt mij niet echt serieus. Ik bedoel: dat kan je toch niet maken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad Marc is zeker geen acteur, die man is echt zo. Hij wordt alleen wel redelijk gestuurd door RTL natuurlijk, maar dat idiote gedrag is echt van hem zelf.
Zijn gezicht stond echt op onweer dus ik denk wel dat het echt was hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nou. Hoe hij wegliep bij die modeshow. Het lijkt mij niet echt serieus. Ik bedoel: dat kan je toch niet maken.Hij is er één waarvan ik het niet weet of het nou echt serieus is, hij heeft soms ook zo'n soort van lachje op z'n gezicht dat ik denk jaja.
Volgende aflevering, tweede date met karinquote:Op woensdag 9 april 2014 16:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Uh.. heb ik iets gemist? Is dit uit de vorige aflevering?
Aaah de preview voor de volgende aflevering dus. Deze look staat haar goed, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Volgende aflevering, tweede date met karin
Neequote:Op woensdag 9 april 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die idd. Wou je haar ook hosselen?
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:20 schreef yosander het volgende:
Ik lag echt in een deuk toen Marc doorkreeg waar die was en zo snel mogelijk de tent verliet
[ afbeelding ]
Die nu ook in dat voor stukje zit? of is dat een anderequote:Op woensdag 9 april 2014 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen had je toch een best wel lelijk meisje dat riep dat ze maagd was omdat ze dat van het geloof moet ? Mooi altijd als ze niet gelovig was geweest was ze net zo goed maagd.
Geen idee ken het voor stukje niet, Was er een die volgens mij ging trouwens met een vriend die er wel pap van lustte, Beetje onzeker meisje wat haar in de relatie juist te dominant maakt (zie je vaak bij dat soort vrouwen arme kerels)quote:Op woensdag 9 april 2014 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die nu ook in dat voor stukje zit? of is dat een andere
Hmm, ik zou het niet zo weten. Maandag maar even naar kijken danquote:Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee ken het voor stukje niet, Was er een die volgens mij ging trouwens met een vriend die er wel pap van lustte, Beetje onzeker meisje wat haar in de relatie juist te dominant maakt (zie je vaak bij dat soort vrouwen arme kerels)
Ja klopt, die zijn getrouwd. Die kerel was wel een mooie ventquote:Op woensdag 9 april 2014 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen had je toch een best wel lelijk meisje dat riep dat ze maagd was omdat ze dat van het geloof moet ? Mooi altijd als ze niet gelovig was geweest was ze net zo goed maagd.
Voor vrouwen is dat anders, een deel van hun aanzien gaat om het uiterlijk terwijl dat bij mannen misschien meer om het inkomen gaat, als je als vrouw dan zo'n vieze zeug bent heb je inderdaad geen zelfbeheersing en dan ben je gewoon viesquote:Op woensdag 9 april 2014 18:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Net seizoen 1 aan het terugkijken, wat een gast die Marc zegAlex vind ik ook erg kansloos... vooral dat commentaar over dikke vrouwen terwijl hij dik aan het snacken is en vorig seizoen zichzelf ook nog te dik vond. Please
Marcel, je bent een grote baas![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |