Post Icon, smiley boven de post.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:12 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Stel nou dat ik niet weet wat je met pi bedoelt. Wat dan?Ik neem aan dat je het niet hebt over 3.14159
Anyway, zelfs al zou hij buiten de camera om minder hopeloos zijn, doe dan in godsnaam je best om dit ook te zijn als de camera wel draait. Alsjeblieft.
Wie ie Ewout waar iedereen het aldoor over heeft?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Dat viel mij inderdaad ook op. Een foto met ringen etc. Nu wil dat natuurlijk niet perse zeggen dat het om een huwelijk ging.
Maar goed, we wisten al lang dat Ewout een vieze liegert is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ewout_Genemansquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie ie Ewout waar iedereen het aldoor over heeft?
Zo'n 21-jarig stewardessje wordt echt wel regelmatig door een piloot stukgetrokken, vriend of geen vriend. Ze vindt Alex gewoon geen neukmateriaal. Punt uit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een trut, Jalena... lekker ff tussen neus en lippen door melden dat je sinds s'nachts een nieuwe vriend hebt..
Dus de seks betekende het label 'vriend'?
Is zij ook nog stewardess?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zo'n 21-jarig stewardessje wordt echt wel regelmatig door een piloot stukgetrokken, vriend of geen vriend. Ze vindt Alex gewoon geen neukmateriaal. Punt uit.
Oh die sjapquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:18 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ewout_Genemans
Ach het is toch leuk om Alex even de mond te snoeren door Jalena op Facebook te vinden terwijl hij claimt dat het onmogelijk is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef Stiggie het volgende:
Wat de fuck moet je met een Facebook van een van die nerds of die jalena? Wanhopige online gasten?
Zoek een chick in het echte leven ofzo
"Mag ik 2 wafels met kersen waarvan 1 met een beetje slagroom en de andere met heel veeel slagroom? het is namelijk nogal een gezet persoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond Marc ook zo maf in die kledingzaak, toen hij het pak aan het passen was; "ja ik ben nog maagd"
Alsof je in ieder winkel of bij iedere gelegenheid moet melden dat je maagd bent.
Dat was echt geniaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Mag ik 2 wafels met kersen waarvan 1 met een beetje slagroom en de andere met heel veeel slagroom? het is namelijk nogal een gezet persoon"
![]()
Ik fitness 3 keer per week, maar ik zou haar ook niet omver kunnen duwenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal![]()
![]()
![]()
Lompe hark wel die Marc, maar als de foto's echt 20 kilo minder waren snap ik wel dat je je behoorlijk belazerd voelt.
Die vrouw was ook echt zo'n typisch kort pittig kapsel wat zichzelf overeind probeert te houden door maar te doen alsof ze heel zelfverzekerd is en anderen haar niet aankunnen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:37 schreef -Splash- het volgende:
Hehe, Mark: "Ja, Esmeralda is niet echt mijn type"
Dat was die vrouw die hij zat op te wachten en die hem niet wou toch?
Waarom zou ze niet daadwerkelijk zelfverzekerd kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef -0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lompe hark wel die Marc, maar als de foto's echt 20 kilo minder waren snap ik wel dat je je behoorlijk belazerd voelt.
Die vrouw was ook echt zo'n typisch kort pittig kapsel wat zichzelf overeind probeert te houden door maar te doen alsof ze heel zelfverzekerd is en anderen haar niet aankunnen.
Ja, ik moest echt even goed luisteren en nadenken of die dat nou echt zeiquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef -0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is niet waar. Linda wou kinderen enzo en dat wou hij niet. En daarom werkte het nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef Anne het volgende:
[..].
Maar zo verdraait ie toch elke keer alles?
Met Linda werd het zogenaamd niks vanwege de leeftijd, terwijl ze aangaf juist op oudere mannen te vallen.
Hij is gewoon zo onaantrekkelijk in zijn doen en laten, heeft een heel raar motoriek en rare trekjes in zijn gezicht. En dan de opmerkingen (iemand van zijn eigen leeftijd "het zou mijn moeder kunnen zijn" noemen...) en de arrogantie die ie onterecht heeft. Brrr...
Ze zei het maar straalde iets heel anders uit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet daadwerkelijk zelfverzekerd kunnen zijn? Droeftoeter.
Echt? In de uitzending, de korte voorstukjes, zegt ie steeds dat het de leeftijd zou zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Linda wou kinderen enzo en dat wou hij niet. En daarom werkte het niet
Nee, dat zijn gewoon verhalen van gefrustreerde mannetjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt? In de uitzending, de korte voorstukjes, zegt ie steeds dat het de leeftijd zou zijn.
Maar goed.. geloof jij het kinder-verhaal wel?
Ja.. het ligt nooit aan hemzelf hè? Wel apart dat je dat beeld nog steeds hebt, na zoveel jarenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn gewoon verhalen van gefrustreerde mannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |