Wij hebben gisteren gekeken jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
Dit is zeker een herhaling ofzo? Niemand post hier? Mooi met die Marc en modeshowIk kan haast niet geloven dat dit serieus is.
Ben je ontmaagd door haar ? u score bro !quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Als jullie zouden weten wat er tussen ons is gebeurd zou je het verbazen.
Hihi
[..]
Danspartner, haha het wordt steeds grappiger
Is toch gewoon heel netjes van 'm? Hij weet gewoon wat ze nodig heeftquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef nikky het volgende:
Extra slagroom. ... is voor een stevig persoon... pardon?Sukkel
Hij is een feederquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef IMVHI het volgende:
Marc die gewoon extra slagroom vraagt voor die dikke trol
Nou, nou. Het is maar lesboboksenquote:
Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:07 schreef Fargo het volgende:
Wat zou zo'n gast nou verdienen, die knakker die Alex van die debiele tips gaf?
Ik heb het over die enge vent Mark/Marcquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, nou. Het is maar lesboboksen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb het over die enge vent Mark/Marc
Vanwaar al die haat naar Marc?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb het over die enge vent Mark/Marc
of je lult gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Danspartner, haha het wordt steeds grappiger
Al mijn alarmbellen gaan af bij die man.quote:
Voor, tijdens of na de opnames?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hihi
Gaydar, womanizer, loverboy.... welke?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Al mijn alarmbellen gaan af bij die man.
Jajaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |