Hij lulde gewoon met d'r mee. Een paar minuten later liep hij haar weer af te kraken namelijk, met dat ze zijn jeugdigheid niet had. Welke jeugdigheid man, zij zag er jeugdiger/spontaner/vrolijker uit dan hij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:45 schreef watheet het volgende:
[..]
Hij gaf later zelf toe, dat het ook wel met zijn eigen onzekerheid te maken had, juist omdat ze zelfverzekerd overkomt.
Een keertje de tondeuse over z'n hoofd helpt misschien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:57 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook echt zo is, en dat hij wat geïntimideerd was.
Uiteindelijk is het ook wel zielig voor hem toch? De frustratie, onzekerheid en onhandigheid spat er vanaf. En z'n uiterlijk heeft hij ook niet mee...
Ze mag wel wat doen aan d'r kapselquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar ik vind haar er zo wel echt leuk(er) uitzien!
Melissa was toch niet degene die boerde? Dat was haar date. Dat manwijfquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:43 schreef SSJKliko het volgende:
Ik vind die Melissa best leuk trouwensmaar haar date zou mijn type ook niet zijn, haha. Althans, qua innerlijk is het vast een leuke meid, maar dat mannelijke en dat boeren hmm tja nee.
Dat zegt ze toch ook. Ze vindt Melissa leuk, niet háár date.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Melissa was toch niet degene die boerde? Dat was haar date. Dat manwijf
Ja, haar date, die is qua innerlijk vast een leuke vrouw, maar qua manieren/uiterlijk zou het mijn type ook niet zijn. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom Melissa dat niet gewoon eerlijk tegen haar zei.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Melissa was toch niet degene die boerde? Dat was haar date. Dat manwijf
Durft ze niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, haar date, die is qua innerlijk vast een leuke vrouw, maar qua manieren/uiterlijk zou het mijn type ook niet zijn. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom Melissa dat niet gewoon eerlijk tegen haar zei.
Die is 1 uitzending geweestquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Wie is die rechter eigenlijk?
[ afbeelding ]
Dat is de kerel uit Amserdam die met de stripsquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto zie je er in ieder geval al beter uit met je overhemd in je broek, nu alleen nog je baard en snor netjes getrimd (of gladgeschoren), lenzen i.p.v. een bril, een wat verzorgder kapsel en vervolgens kan je net als Alex Jalena's om blowjobs vragen i.p.v. genoegen nemen met een "die relatie is aan het doodgaan"-Karin.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat is de kerel uit Amserdam die met de strips
Trimmen van baard, ja moet weer eens gebeuren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Op die foto zie je er in ieder geval al beter uit met je overhemd in je broek, nu alleen nog je baard en snor netjes getrimd (of gladgeschoren), lenzen i.p.v. een bril, een wat verzorgder kapsel en vervolgens kan je net als Alex Jalena's om blowjobs vragen i.p.v. genoegen nemen met een "die relatie is aan het doodgaan"-Karin.
Waarom is/was die.chick met bril nog maagd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze helemaal niet. Zij is die danspartner van Alexquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom is/was die.chick met bril nog maagd?
Als jullie zouden weten wat er tussen ons is gebeurd zou je het verbazen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:23 schreef DjinN het volgende:
Jalena komt op mij echt over als een lieve meidWel jammer voor je Alex, dat het niks is geworden tussen jullie
![]()
Marc komt op mij echt over als een viezerik. Zo'n vieze psycho. Alleen al hoe ie over het paard praatte![]()
Danspartner, haha het wordt steeds grappigerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ze helemaal niet. Zij is die danspartner van Alex
Okay jullie hebben het gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Als jullie zouden weten wat er tussen ons is gebeurd zou je het verbazen.
Hihi
[..]
Danspartner, haha het wordt steeds grappiger
Heb je een trio gedaan met haar nieuwe vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Sowieso dit.quote:
Ik vermeed het woord vriendin even om misverstanden te voorkomen, maar dit dekt de lading ook niet neequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
Toch nog vriendje en vriendinnetje gewordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hihi
Is er iets gebeurd tussen jou en Marc? Ooooh vertel ons meerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |