agossiequote:
trusten dagoquote:
kusjes xoxoquote:
Onder andere. Wou eerst Pino welterusten wensen (maar die kwam gelukkig terug als een boemerang) en daarna op jou reageren.quote:Op maandag 7 april 2014 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was je mij aan t quoten poepje ?
Wat wilde je zeggen?
nou, dan is het maar goed dat die quote verloren gegaan is, want wolf een intelligente vent noemen.....dakantochhemaanieminthy!quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder andere. Wou eerst Pino welterusten wensen (maar die kwam gelukkig terug als een boemerang) en daarna op jou reageren.
Iets met de strekking dat je een intelligente vent bent en dan op rijm
Intelligent als in weten waar grenzen liggen maar dat een knuff0l niets ernstigs isquote:Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan is het maar goed dat die quote verloren gegaan is, want wolf een intelligente vent noemen.....dakantochhemaanieminthy!
wolfje knuvvolt met peop!quote:Op maandag 7 april 2014 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Intelligent als in weten waar grenzen liggen maar dat een knuff0l niets ernstigs is
trusten popjequote:
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
eeejquote:
Ja, die liggen allemaal al in bedquote:
Topicmama mintje toch niet?quote:
Volgens mij niet.quote:
Nee, die hangt onwijs aso languit op de bank tv te loeren na een intensieve dagquote:
Spaanse sloffen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die hangt onwijs aso languit op de bank tv te loeren na een intensieve dag
Ik dacht dat het de goede kant met je op gingquote:
Giel begon al met z'n programma terwijl de reclame nog bezig wasquote:
Voor als je een jammende fax hebtquote:
Of niet kan uploaden naar de cloudquote:
En elke wielerploeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef DeLuna het volgende:
Ohja dit nummer waar zo'n beetje ieder Olympisch team een lipdub op moest maken
Lipdub. Dat is toch gewoon veredeld playbacken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef DeLuna het volgende:
Ohja dit nummer waar zo'n beetje ieder Olympisch team een lipdub op moest maken
bdoel je die laatste singlequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Weer eens wat anders (en fatsoenlijks) van Coldplay!
Nee, Green Eyesquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bdoel je die laatste single
Die vind ik ook wel relaxed idd
Wat een wijfquote:
Dit een baard noemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat een wijf![]()
Zonder dat baardje was het een vrouw met een pittig kapsel
Nou, in de schaduw van de vulkaan is het warmer dan op de rug van een kameel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
Abel![]()
Gewoon een goed nummer dit
"Je hart is zo dichtbij me, maar het klopt niet"
Daar kan Blof nog een puntje aan zuigen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, in de schaduw van de vulkaan is het warmer dan op de rug van een kameel.
Schrijf jij stiekem teksten voor Blof?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
Schud de schulden uit mijn rug, maar spaar mijn varkens.
komop harder huilenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pharell, coldplay en bastille binnen een uur. De inteeltshow is compleet.
You gotta keep'm seperatedquote:
Niet best nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
"Je tranen zijn zouter dan de middellandse zee, maar warmer dan de haard van m'n schoonmoeder"
/Blof
The Offspring
Jij bent het prikkeldraad waar ik tegenaan pis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
"Houd de lijn vast met je armen
Je armen die zo mooi zijn dat ze glinsteren
Glinsteren als de ogen van een octopus in een diepe oceaan die voor het eerst het zonlicht aanschouwt"
/Blof
Is de glasbak weer gevuld?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pharell, coldplay en bastille binnen een uur. De inteeltshow is compleet.
Het harde levenquote:
Bied, jij je aan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakker moet gewoon een keertje keihard neuken
Dat sobersoquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakker moet gewoon een keertje keihard neuken
Wil je mij er buiten latenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soberso
Wij allemaal in dit topic
Jij hebt de pandapunten weggewerkt in portugal?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt de pandapunten weggewerkt in portugal?
Justin Bieber - Baby.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan alle muziek hebben vandaagkom maar.
Goeie plaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:55 schreef Pino112 het volgende:
Artiest: Imagine Dragons
Titel: It's Time
Aantal keer gedraaid: 490
Eerste keer: Wednesday 10-10-2012 20:13
Laatste keer: Tuesday 08-04-2014 11:52
![]()
Geen idee maar ik vind het tofquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef themauster het volgende:
Sinds wanneer doen ze de wisseling van de wacht?
sinds gisterenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef themauster het volgende:
Sinds wanneer doen ze de wisseling van de wacht?
Ik heb een hekel aan lenzen. Ik doe alleen lenzen in als ik ga trouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook een bril
Maar niet opaltijd lenzen in
Wat is dat nou weer voor redenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan lenzen. Ik doe alleen lenzen in als ik ga trouwen.
Was ik niet de enige die dat dachtquote:
Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik geen bril op wil op mijn trouwdag.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik geen bril op wil op mijn trouwdag.
Heb je een mental-note gemaakt Pinoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je een mental-note gemaakt Pino
Wat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je een mental-note gemaakt Pino
Je wilt niet trouwen met Luna in de toekomst?quote:
Ik heb die 'mental notes' niet nodig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt niet trouwen met Luna in de toekomst?
Heb je wel eens een carriere als politicus overwogen? Je geeft namelijk heel goed antwoord zonder antwoord te geven op de vraag. Je ontwijkt de vraag gewoon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb die 'mental notes' niet nodig.
Spijker --> Kopquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je wel eens een carriere als politicus overwogen? Je geeft namelijk heel goed antwoord zonder antwoord te geven op de vraag. Je ontwijkt de vraag gewoon.
Wat je allemaal niet kan het met 2 vingers en een duim!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
Wat er op de bowlingbaan gebeurd is lijkt me duidelijk
Of is Luna het type dat twee handen gebruiktquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet kan het met 2 vingers en een duim!
Dit is een belediging ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of is Luna het type dat twee handen gebruikt
Bijnaquote:
Oh met pino heb je aan een hand genoeg?quote:
Dan heeft ze een beste Thigh Gapquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of is Luna het type dat twee handen gebruikt
Je had het toch over bowlen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh met pino heb je aan een hand genoeg?
Dan is je eten on FIRE.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ekdom draait de laatste tijd veel "dance" platen. Waarom?Verteerd de lunch dan beter?
Eh ja? Jij niet dan?quote:
Verteerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ekdom draait de laatste tijd veel "dance" platen. Waarom?Verteerd de lunch dan beter?
Wat heeft Pino dan te maken met het gooien van bowlingballen met één of twee handen?quote:
Misschien dat wanneer Pino kijkt je ook wel bowlingballen kan gooien met 1 hand. Vrouwen gooien vaak met 2 handen op een bowlingbaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft Pino dan te maken met het gooien van bowlingballen met één of twee handen?
Denken dat ik een gewone vrouw ben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien dat wanneer Pino kijkt je ook wel bowlingballen kan gooien met 1 hand. Vrouwen gooien vaak met 2 handen op een bowlingbaan
En dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef minthy het volgende:
What happened on the bowlingbaan, STAYS on the bowlingbaan!!!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef minthy het volgende:
What happened on the bowlingbaan, STAYS on the bowlingbaan!!!
RTquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:26 schreef DeLuna het volgende:
Alle ins en outs zijn hier te vinden:
Tackleberry pakt FOK!sportcrew-bowlingtitel
Niet bovenhands gooienquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen die die bal altijd onderhands gooien zodat deze met een enorme knap op de baan landt
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb lang niet gebowld....
Toch maar weer eens doen, kan ik eindelijk m'n vingers weer eens in een gat stoppen
Thuis, m'n tuin aan het doen. Ik vond het meer een feestje voor de sportcrew en daar maak ik geen onderdeel van uitquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen die die bal altijd onderhands gooien zodat deze met een enorme knap op de baan landt
Godverquote:
Nou, dat Wilbert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, die filmpjes van Domien posten.
Die "baard" ook echtquote:
Haterquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die "baard" ook echt
Als je een beetje hard blaast waait het zo van z'n gezicht af.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die "baard" ook echt
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die "baard" ook echt
Wel beter dan die rode gezichtsbeharing die ik hebquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die "baard" ook echt
Ik heb ook geen recht van spreken na mijn baardtrim ongelukje van gisterenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel beter dan die rode gezichtsbeharing die ik heb
Kut altijd als het mislukt... Alles weer eraf, voel je je net een babyquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb ook geen recht van spreken na mijn baardtrim ongelukje van gisteren
Mwa ik heb de schade kunnen beperken. Alleen korter dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kut altijd als het mislukt... Alles weer eraf, voel je je net een baby
Oh dat valt nog meequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa ik heb de schade kunnen beperken. Alleen korter dan de bedoeling was
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee
Heb jij ook wel eens mensen die zeggen: je moet je weer eens scheren...
Terwijl je de dag ervoor net mooi getrimd hebt?
Bij mij m'n moederquote:
Dan ga je bijna zeggen "u ook."quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij m'n moeder
Het is dat het m'n moeder is, maar het liefst geef ik dat soort mensen een hoek
quote:
quote:
Ik laat in zijn geheel geen baard staanquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kut altijd als het mislukt... Alles weer eraf, voel je je net een baby
Alleen de jeukperiodequote:
Daarom trim ik dan gewoon weerquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens.
Daarom heb ik hem ondertussen al 3 jaar.
Ik trim nooit korter dan de jeukgrensquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik trim nooit korter dan de jeukgrens
Ik weet niet of de jeukgrens bij iedereen hetzelfde isquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik trim nooit korter dan de jeukgrens
Geen idee, je hebt m'n laatste YouTube video gezienquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik weet niet of de jeukgrens bij iedereen hetzelfde is
Heb het nu net zoietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt m'n laatste YouTube video gezien
Pics.quote:
Zou raar zijn als ik een baard zou hebben. Dan kan ik het circus in als de muis met de baard.quote:
Het is dan ook een echte bazenbaardquote:
Bazen. Dat zijn wijquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is dan ook een echte bazenbaard
quote:
Que?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh Linda (the dog) you are hot, yes you really are. You're a hot dog.
Heb je donshaartjes?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik een baard zou hebben. Dan kan ik het circus in als de muis met de baard.
My conversation with the dog, just a minute ago.quote:
Blijf eens van de wijn af.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
My conversation with the dog, just a minute ago.
Allemaal rare beelden flitsen door mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
My conversation with the dog, just a minute ago.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Allemaal rare beelden flitsen door mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |