agossiequote:
trusten dagoquote:
kusjes xoxoquote:
Onder andere. Wou eerst Pino welterusten wensen (maar die kwam gelukkig terug als een boemerang) en daarna op jou reageren.quote:Op maandag 7 april 2014 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was je mij aan t quoten poepje ?
Wat wilde je zeggen?
nou, dan is het maar goed dat die quote verloren gegaan is, want wolf een intelligente vent noemen.....dakantochhemaanieminthy!quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder andere. Wou eerst Pino welterusten wensen (maar die kwam gelukkig terug als een boemerang) en daarna op jou reageren.
Iets met de strekking dat je een intelligente vent bent en dan op rijm
Intelligent als in weten waar grenzen liggen maar dat een knuff0l niets ernstigs isquote:Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan is het maar goed dat die quote verloren gegaan is, want wolf een intelligente vent noemen.....dakantochhemaanieminthy!
wolfje knuvvolt met peop!quote:Op maandag 7 april 2014 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Intelligent als in weten waar grenzen liggen maar dat een knuff0l niets ernstigs is
trusten popjequote:
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
eeejquote:
Ja, die liggen allemaal al in bedquote:
Topicmama mintje toch niet?quote:
Volgens mij niet.quote:
Nee, die hangt onwijs aso languit op de bank tv te loeren na een intensieve dagquote:
Spaanse sloffen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die hangt onwijs aso languit op de bank tv te loeren na een intensieve dag
Ik dacht dat het de goede kant met je op gingquote:
Giel begon al met z'n programma terwijl de reclame nog bezig wasquote:
Voor als je een jammende fax hebtquote:
Of niet kan uploaden naar de cloudquote:
En elke wielerploeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef DeLuna het volgende:
Ohja dit nummer waar zo'n beetje ieder Olympisch team een lipdub op moest maken
Lipdub. Dat is toch gewoon veredeld playbacken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef DeLuna het volgende:
Ohja dit nummer waar zo'n beetje ieder Olympisch team een lipdub op moest maken
bdoel je die laatste singlequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Weer eens wat anders (en fatsoenlijks) van Coldplay!
Nee, Green Eyesquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bdoel je die laatste single
Die vind ik ook wel relaxed idd
Wat een wijfquote:
Dit een baard noemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat een wijf![]()
Zonder dat baardje was het een vrouw met een pittig kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |