Hahahah nee dat alles behalvequote:Op woensdag 9 april 2014 10:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Is goed, fatnessbabe fitnessbabe
Btw, dit is toch geen kloon van je hčR&P / Vriend vindt mij saai
Ik vind het maar pretentieus. Denken dat het ons wat interesseert allemaal. Houd dat lekker via DM of diequote:Op woensdag 9 april 2014 12:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tis altijd heibel onderling op FOK!
Wtf.. ik zit niet in die groepsappquote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het maar pretentieus. Denken dat het ons wat interesseert allemaal. Houd dat lekker via DM of diegroepsapp
Enige juiste conclusie... oninteressante gebrabbel over je kutleventje... verveel je dagboek er lekker mee ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het maar pretentieus. Denken dat het ons wat interesseert allemaal. Houd dat lekker via DM of diegroepsapp
Jullie wonen toch samen? Vecht het lekker uit danquote:Op woensdag 9 april 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wtf.. ik zit niet in die groepsappDit topic was ook niet bedoeld als incrowd topic! Is uiterst serieus
hehehehe goedequote:Op woensdag 9 april 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie... oninteressante gebrabbel over je kutleventje... verveel je dagboek er lekker mee ofzo.
Thanks man selfde game ja toch hahaha ;p kusje nachoboiquote:
Dit topic is toch helemaal niet bedoeld als relatie-vete. Lees de OP anders evenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jullie wonen toch samen? Vecht het lekker uit dan![]()
Sommige FOK!kers denken echt een bepaalde status te hebben hier. Gister al met die twee homo's die elkaar willen ontmoeten. Nou fijn, doe dat lekker, maar verveel ons er niet mee. Zo kan ik nog een heel rijtje users noemen die hetzelfde gedrag vertonen.
Oh nee dank je. Ik heb niet zo'n hoge pet op van het gymtopic, maar lief aangebodenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef Klokov het volgende:
ZarB, kom in de gym posten dan. We kunnen wel weer een nieuw powerkoppel gebruiken daar.
Mijn vriend dit, mijn vriend dat. Tsja.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit topic is toch helemaal niet bedoeld als relatie-vete. Lees de OP anders even
Dus eigenlijk mag je hier niet posten als het onderwerp ook andere mensen betreft, want dat moet je maar onderling uitvechten? Mwah, dat is een beetje azijnzeiken.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn vriend dit, mijn vriend dat. Tsja.
hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks man selfde game ja toch hahaha ;p kusje nachoboi
Ja ksst jullie, ga lekker in de groepsapp chattenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
jellyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |