The Green Mile toch wel?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Grifte het volgende:
George Orwell - 1984
Verder zou ik niets weten
Ik heb er drie van gelezen. Zou tot vijf kunnen komen denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Grifte het volgende:
George Orwell - 1984
Verder zou ik niets weten
Ik had hier ook 9/9quote:
Van schilders kan ik nog wel wat maken, en moderne dingen. Maar die eeuwenoude muziek en filmquote:
Mwah, kunst heb ik teveel hiaten. Sport zou ik wel kunnen as I said.quote:
Nee. Maar ik heb er wel kennis van.quote:
Makkelijk juist, want waar een naam wordt gevraagd hoef je maar uit een paar te kiezen.quote:
Klopt maar ik had hier drie jokers nodig gehad.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Makkelijk juist, want waar een naam wordt gevraagd hoef je maar uit een paar te kiezen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef remcoP het volgende:
Ik verwachtte een golfvraag, gelukkig werd dat het niet
Ja die wist ik ook niet, ik dacht meteen handbal maar hij zei hockey... toen dacht ik ohja dat kan ook nog...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onzeker over Hockey/Handbal, ik had m zelf andersom gedaan
Ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onzeker over Hockey/Handbal, ik had m zelf andersom gedaan
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd wat Alors van Mart Smeets vindt
Daar denken ze: hé, daar heb je weer zo'n witte.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
Ik wil nog altijd eens naar Machu Picchu
Al lijkt het mij wel kut met al die toeristen (wat ik dan ook ben uiteraard)
Van die ben ik alleen bij Stonehenge geweest, ook al stikt het daar van de toeristen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ben alleen naar de Taj Mahal en de Aya Sofia geweest. Akropolis ga ik volgende maand zien.
Heb dat boek van Luyendijk gelezen, was inderdaad wel een aardige inkijk in het journalistenleven in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
Niks van gelezen, maar met deze omschrijvingen was het nog altijd een eitje.
Kunst en wetenschap vind ik het minst.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit eigenlijk de minste categorieën.
Ik denk eigenlijk dat ik beter zou zijn in de categorie sport, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Johannes, wanneer ga jij meedoen in de categorie geschiedenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |