Dat was voor mijn moeder, dit is voor mezelfquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef PetervdK het volgende:
Als jij het opnieuw probeert, doe ik het ook....![]()
LG E720. Als nieuw, doos etc erbij. 50 euries.
Specs: http://www.gsmarena.com/lg_optimus_chic_e720-3494.php
Zie ook post in V&A / [GEZ] Goedkope smartphone
Is het ook niet, of het nou een Samsung is of nepSamsungquote:Op woensdag 9 april 2014 00:12 schreef PetervdK het volgende:
Hmm... Heb nog wel een chinese I9220 Dual sim liggen (Note kloon).
Voor specs: http://www.androidforchea(...)art-phone-p-310.html
Mag je hebben voor 60,-, Doosje, ongebruikte (Samsung logo) achterkant, achterkant (samsung logo) met flap er ook bij.
Telefoons op Marktplaats vind ik echt te link. Ik heb nu al een paar keer een Lumia of Xperia voor 5 tientjes verkocht zien worden, ik was alleen steeds te laatquote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef KidDel het volgende:
tip: op marktplaats heb je voor 75 euro een htc sensation
Dank je, maar ik wil echt geen Samsung.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef Dengaman het volgende:
Samsung Galaxy Ace iets voor je? 5 tientjes...
Maar kom je een beetje in de buurt van mijn prijs denk je? Het is wèl het soort telefoon wat in mijn lijstje past.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef Hamast het volgende:
V&A / [TK] Sony Xperia P
Schaamteloze reclame van mijn kant, prijs is onderhandelbaar!
Ligt er aan in hoeverre er verder animo is. Ik weet niet of het allemaal nu direct moet of dat over 2-3 dagen ook een deal gesloten kan worden?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar kom je een beetje in de buurt van mijn prijs denk je? Het is wèl het soort telefoon wat in mijn lijstje past.
Hoeft van mij niet nu direct, je mag ook altijd de PM/DM gebruiken voor een voorstel.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ligt er aan in hoeverre er verder animo is. Ik weet niet of het allemaal nu direct moet of dat over 2-3 dagen ook een deal gesloten kan worden?
Toestel gratis gekregen bij abonnement en 20 maanden gebruikt dus hoef er zeker niet de hoofdprijs voor iig.Allicht valt er een leuk dealtje te maken.
Dan ben ik met de P met dezelfde vraagprijs, en onderhandelbaar, beter uit.quote:Op zondag 13 april 2014 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
Sony Xperia Sola, jaar gebruikt, onbeschadigd en met hoesje. 90 euro.
Vertel maar.quote:Op zondag 13 april 2014 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ben ik met de P met dezelfde vraagprijs, en onderhandelbaar, beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |