Als ik dat zeg komt niemand meer zijn telefoon aanbiedenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Wat is het buget? Voor weinig geld zou je een Chinaphone kunnen overwegen..
Ik zou voor een 2e hands HTC 8S gaan kijken, leuke telefoons en voor een redelijke prijs te krijgenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik dat zeg komt niemand meer zijn telefoon aanbieden![]()
Dus ik probeer enerzijds het budget op te rekken en anderzijds een zo goed mogelijke prijs te halen, maar geloof me dat een Chinese telefoon geen reële optie is. Het is nu ook nog 2 weken Chinees nieuwjaar en zo veel tijd heeft ze niet. Huidige toestel is kapot.
Ik hoef met 120 euro niet aan te komen, die vilt me levendquote:
Ik hou hem in gedachten, maar android 2.2 is wel èrg gedateerd, of heeft hij een 2.3 update gehad?quote:
Dank je, maar buiten budget en niet wat ik zoek.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb een galaxy s2 plus te koop. 150 exclusief, 3 maanden oud ofzo
Allemaal simlocked, ze wil weer iets aparts er in hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
http://folder.kijkshop.nl/week-5-2014/page/1
Staan er best een paar in van rond de 60 euro.
Misschien 1 van die?
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
niet om het één of ander, maar je moeder wil dus een goed werkend toestel dat niet al te gedateerd is, ze heeft er bovendien ook nog wat eisen aan, maar ze wil niet meer dan 50, wellicht 60 euro betalen? lief dat je dit voor je moeder wil doen, maar je moeder heeft er duidelijk niet heel veel verstand van...
haha. Ik ken het helemaalquote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk inMaar hey, ga jij het haar wijs maken? Succes
![]()
"ja want die en die hadden het ook"
Had hetzelfde gedaan voor mijn moeder. Een galaxy y. En nu zeurt ze dat ze toch een betere wiltquote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk inMaar hey, ga jij het haar wijs maken? Succes
![]()
"ja want die en die hadden het ook"
Ik ga d'r geen Samsung geven, dan kan ik elke week langskomen om het te fixenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had hetzelfde gedaan voor mijn moeder. Een galaxy y. En nu zeurt ze dat ze toch een betere wilt
Nope. 2.2 staat erop. Kan ook niet vinden of er nu daadwerkelijk een 2.3 update is. Software is ook al van de laptop af en opnieuw installeren gaat me iets te ver...quote:Op maandag 27 januari 2014 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou hem in gedachten, maar android 2.2 is wel èrg gedateerd, of heeft hij een 2.3 update gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |