SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mazzelpik ben ik vandaag.
Compleet weggespeeld worden en 2-0 achter komen en in de laatste 3 minuten nog de 2-1 en 2-2 maken.
Feyenoord Rotterdam![]()
Sorry Reemster, zet hem net uit. 1 zuur verlies en een zuur gelijkspel net tegen Gerritquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet wie de toernooiuitslagen bijhoudt, maar:
Pots-Gerrit 0-2
Gerrit-Pots 2-2Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Llorente heeft er al 2 in liggen, nog eentje voor een IF..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inb4 Tobiquote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Llorente heeft er al 2 in liggen, nog eentje voor een IF..![]()
Geen zin om er over te zeiken. 2e pot liet ik het zelf liggen door kansen te missen. En de laatste 10 minuten kwam geen enkele pass nog aan. Shit happensquote:Op maandag 7 april 2014 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mazzelpik ben ik vandaag.
Compleet weggespeeld worden en 2-0 achter komen en in de laatste 3 minuten nog de 2-1 en 2-2 maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zhano lindgren of blanchito nog aanwezig ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen zin om er over te zeiken. 2e pot liet ik het zelf liggen door kansen te missen. En de laatste 10 minuten kwam geen enkele pass nog aan. Shit happens
En je bent een chille tegenstander Gerrit. Geen rare fratsen en hoge steekpass gedoeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zienquote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe speel jij dan? Vooral met korte passes en lage steekballen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
alleen maar crosses spammen dusquote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zienHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
yes, speel nu gegen Lind.quote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef FCsuarez het volgende:
zhano lindgren of blanchito nog aanwezig ?![]()
Dus bijna hetzelfde als ik?quote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zien![]()
eind seizoen 2 suits
rachel![]()
iemand potje voor de cup?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja maar netflix.quote:Op maandag 7 april 2014 20:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Komt vanaf vanavond toch op RTL4?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kan ik moeilijk beoordelen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik het zo las, kom jij eerder met je steekpass dan ik![]()
FUT mag vaker issues hebben, in hun gratis presentje zaten hummels, cavani en lewandowski! mooie toevoeging voor mijn team![]()
![]()
![]()
Lijkt net of ik een ziekte heb
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Volgens mij vertelde iemand vanmiddag hier dat jij continu de steekpass probeert. Als ik opbouw vanaf de keeper, gaan er bij mij minstens 15 passes aan vooraf voordat ik de steekpass geef. En die geef ik dus meestal binnen 30m van het doel van de tegenstander. En ik probeer te skillen waar mogelijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat doe ik ook ongeveer. Ik bouw eerst op en dan geef ik een steekpass. Bij een counter is het soms wel anders.quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde iemand vanmiddag hier dat jij continu de steekpass probeert. Als ik opbouw vanaf de keeper, gaan er bij mij minstens 15 passes aan vooraf voordat ik de steekpass geef. En die geef ik dus meestal binnen 30m van het doel van de tegenstander.![]()
hmm niemand aanwezig voor een potje ga ik zelf de belgjes nog maar even testen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Boh?! Wie dan?quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
Zit iemand uit dit topic in het publiek bij VIRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sarcasme is niet je sterkste punt ?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moest wel hardop lachen om die opmerking.quote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sarcasme is niet je sterkste punt ?![]()
hoe stat de score in de poule ?quote:
iemand nog tijd om 3 punten te halen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lekker danhebben nooit tijd die gasten
#FreeTrapz![]()
Aanmaken, catalogusboosts kopen, skype aanmaken en joinen dus.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
skype is een beetje nutteloos heb geen mic. rest kan ik doenquote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aanmaken, catalogusboosts kopen, skype aanmaken en joinen dus.
#FreeTrapz![]()
smartphone= micquote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
skype is een beetje nutteloos heb geen mic. rest kan ik doen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dm je skype maarquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is Pro Clubs minder frustrerend dan FUT? Wellicht kan ik dan nog enig plezier uit FIFA halen.![]()
PSN: DePresident_![]()
moet ik nog even aanmaken je kan gewoon overal 99 invullen
#FreeTrapz![]()
Nee.quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
moet ik nog even aanmaken je kan gewoon overal 99 invullen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
iemand yt link van die got episode?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bij het aanmaken van je spelert toch wel, kan overal 99 doen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je online prof?quote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij het aanmaken van je spelert toch wel, kan overal 99 doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kut dacht dat speler maken je online prof wasquote:
waar maak je die gozert aan dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja, dacht dat ik ergens las dat ie gratis te kijken was via yt?quote:zal wel niks van waar geweest zijn dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja klopt, moet je ff in het GoT topic zijn daar stond ie. Maar je had hem al gezien toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, dacht dat ik ergens las dat ie gratis te kijken was via yt?![]()
niet voor mezelfquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, moet je ff in het GoT topic zijn daar stond ie. Maar je had hem al gezien toch?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Na VI doen? Rond 10 uur dus... hopen dat mijn internet het trekt al mijn huisgenoten zijn thuisquote:![]()
![]()
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook primaquote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na VI doen? Rond 10 uur dus... hopen dat mijn internet het trekt al mijn huisgenoten zijn thuis![]()
![]()
thx gevondenquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, moet je ff in het GoT topic zijn daar stond ie. Maar je had hem al gezien toch?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan niet in CoD.quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
laat ook maarwil al niet meer met jullie spelen..
![]()
DS2 potje ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Slim om je avontuur zo kort te houden.quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
DS2 potje ?
En nu heb je opeens een xbox?quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
DS2 potje ?![]()
![]()
Ben jij wel helemaal lekker in die bovenkamer?quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
DS2 potje ?![]()
Zeg jijquote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in die bovenkamer?
Na een LB+Y tegengoal lig je te huilen op de bank.![]()
nee laat maar jongens, was gezellig
#FreeTrapz![]()
Ik speel elk potje online tegen mensen die LB+Y doen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Na een LB+Y tegengoal lig je te huilen op de bank.![]()
Je gaat naar play -> pro clubsquote:daar kun je een pro aanmaken
helemaal zo'n kut pro aangemaakt voor niks nu
#FreeTrapz![]()
Dan lig je dus na elk potje te huilen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel elk potje online tegen mensen die LB+Y doen.
Mijn beredeneringen zijn zo feilloos he.![]()
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
helemaal zo'n kut pro aangemaakt voor niks nu
johh ik dacht dat je spelert aanmaken moest doen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, je beredenering slaat eigenlijk nergens op.quote:Op maandag 7 april 2014 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan lig je dus na elk potje te huilen.
Mijn beredeneringen zijn zo feilloos he.![]()
Suarez kom nou lelijke stinkneus.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
jonge moet ziek veel invullen
welke club moet ik hebbe dan met jullie hondehokkenharssesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez schiet op ouwe kolfkamer.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
godverdomme welke club moet ik hebben dan poffertjesporumsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prednisonsquote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
godverdomme welke club moet ik hebben dan poffertjesporumsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prednisons.quote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
godverdomme welke club moet ik hebben dan poffertjesporums![]()
moet die kut boosts nog kopen man.
wel transferverzoek gedaan anuskijkersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez kom in ieder geval op skype dan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Suarez ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
wat nou man heb allang dat verzoek de deur uit. accepteer dan roodhuid boktorrenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Arend-Penis van der Tet?quote:Op maandag 7 april 2014 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er speelt een speler bij Eindhoven die dezelfde achternaam en 2e naam heeft als ik.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wat zijn jullie slecht man alles rooie vakjes
#FreeTrapz![]()
nou kom op met dat voetbal dan, negers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
FCsuarez is het niet tijd voor een nieuwe UI?
Heb er wel 1 voor je:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
Heb er wel 1 voor je:
[ afbeelding ]
Photoshop gedownload?
Tedquote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
Heb er wel 1 voor je:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Te hard genomen door Maher?quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef DutchSL het volgende:
Wtf ziek verhaal over dat dode schaap bij Braunschweig - Hannover
![]()
![]()
2 vrouwen op date, vraagt die ene opeens:
"Zullen we anders een potje armpje drukken, de verliezer moet 0.5l bier atten"
Wat een bazenprogrammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hadden een dood schaap aan een hek gehangen met een 1 er op en een verwijzing naar Enke (keeper die zelfmoord had gepleegd).quote:![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Freire het volgende:
![]()
2 vrouwen op date, vraagt die ene opeens:
"Zullen we anders een potje armpje drukken, de verliezer moet 0.5l bier atten"
Wat een bazenprogrammaIk start nu op, gamertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, nu haal je twee dingen door elkaar. Dat schaap was met de tekst dat ze ze ook zou zouden gaan slachten als dit schaap. Dat van die doelman was nog zieker, want toen hadden ze een foto geshopt waarbij een trein door de mond van die keeper heen kwam met de tekst: follow your keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden een dood schaap aan een hek gehangen met een 1 er op en een verwijzing naar Enke (keeper die zelfmoord had gepleegd).
Althans, dat geloof ik, nu weet ik t niet meer zeker nu je het over die 1 hebt bij dat schaap, maargoed.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
In ieder geval is dat echt superziek en totaal van de wereld. Het waren serieus te nemen doodsbedreigingen als je het mij vraagt en zeker reden om de verantwoordelijken op te pakken en lang en ver weg te stoppen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
O, dat wat ik zei is wat Hans Kraaij zei bij VI.quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nope, nu haal je twee dingen door elkaar. Dat schaap was met de tekst dat ze ze ook zou zouden gaan slachten als dit schaap. Dat van die doelman was nog zieker, want toen hadden ze een foto geshopt waarbij een trein door de mond van die keeper heen kwam met de tekst: follow your keeper.
Misselijk volk![]()
![]()
Suarez
Box to box midfielder die alle gaten inclusief die van TrapZ dicht plamuurt
quote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O, dat wat ik zei is wat Hans Kraaij zei bij VI.
Misselijk volk
en
Van den zotte, echt afschuwelijk.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wat is jouw gamertag? Dan add ik die alvast.quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet godverdomme xbox updaten. Flikker gewoon op met je hoeren updates ik wil fifa doen.![]()
Er zijn 4 nieuwe liedjes toegevoegd.quote:Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook nog 65mb aan fifa update.... heb dit spel echt te lang niet gespeeldWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb tegen jullie allebei gespeeld, ik denk dat t tricky gaat worden maar dat X1 toch als winnaar uit de bus gaat komen.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wij hebben niet dit jaar tegen elkaar gespeeldquote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb tegen jullie allebei gespeeld, ik denk dat t tricky gaat worden maar dat X1 toch als winnaar uit de bus gaat komen.
El-blanchito vaagt mij volledig weg en krijgt met 4-1 op de broek, ik heb er weinig vertrouwen in![]()
![]()
lol'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hmm dat is waar, tegen X1 was ook vorig jaar. Ik denk trouwens dat ik wel deze jaargang nog tegen je gespeeld heb tho', maar inderdaad misschien geen goed vergelijkingsmateriaal. Naja, op basis van jullie 13 speeltstijl danquote:Op maandag 7 april 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wij hebben niet dit jaar tegen elkaar gespeeld
El-blanchito vaagt mij volledig weg en krijgt met 4-1 op de broek, ik heb er weinig vertrouwen in
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zo iemand voor mij een leuk team kunnen maken ik heb Kompany en Lahm en ik heb 25k te besteden weet iemand wat?![]()
flikker op.quote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef Fokker101 het volgende:
Zo iemand voor mij een leuk team kunnen maken ik heb Kompany en Lahm en ik heb 25k te besteden weet iemand wat?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
krijg watquote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef Fokker101 het volgende:
Zo iemand voor mij een leuk team kunnen maken ik heb Kompany en Lahm en ik heb 25k te besteden weet iemand wat?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik breek je nek als een twijgje.quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Fokker101 het volgende:
ok sorrie love joe allemaal sorrie voordat ik rkc hooligans achter me aan krijg hieroWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik vind je wel lievquote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Fokker101 het volgende:
ok sorrie love joe allemaal sorrie voordat ik rkc hooligans achter me aan krijg hieroRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pownews
"Ja, die Marokkanen, daar hemme we gewoon last van. Die motten ze terugsturen maar Istanbul."![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik breek je nek als een frikandelletje![]()
![]()
Mensen zijn dat gejank een beetje zat.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom word ik nu op whatsapp ook uit de groep gegooid?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben het niet.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom word ik nu op whatsapp ook uit de groep gegooid?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zei niet eens wat manquote:Op maandag 7 april 2014 23:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mensen zijn dat gejank een beetje zat.![]()
![]()
Stille genieter.quote:
Goed gespeeld x1, kon er niks tegen inbrengen.
Alleen in de 1e minuut een kans en vlak daarna een pingel, maar daarna pff.
5-1 voor x1![]()
Dit is het dieptepunt uit mijn FOK! carrière tot nu toe.Er werden de laatste weken helemaal geen foto's meer gepost.quote:![]()
Nu weer wel.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Democratie jongemanquote:Op maandag 7 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei alleenen ineens word ik eruit gegooid. Power abusers.
![]()
Zullen we ze gaan stompen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei alleenen ineens word ik eruit gegooid. Power abusers.
![]()
Houdoequote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het hier zo moet dan ben ik hier binnenkort ook weg.
quote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
Snel snel snel voeg hem weer toe jongens
Doet hij het al?![]()
Dan doen we het zo.quote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij mag niet eens Brabants praten kutvent.
oant sjenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Farwol anus likker.quote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden kut vent.
Doei.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Beetje lagg boeit mij niet zo, zullen we het er op wagen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, al veel beter dan net nog niet optimaal.![]()
In 2/3 dagen tijd keert bijna iedereen zich ineens tegen mij. Voor iemand die geen vrienden heeft en het van mensen op internet moet hebben is dit echt niet leuk.quote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, trek je niet zoveel aan van alles en iedereen joh![]()
Is goed maak ik ff dit potje af, 5 min.quote:Op maandag 7 april 2014 23:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Beetje lagg boeit mij niet zo, zullen we het er op wagen?![]()
Van mij ben je het gewend. We hebben een haat liefde relatie G.quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 2/3 dagen tijd keert bijna iedereen zich ineens tegen mij. Voor iemand die geen vrienden heeft en het van mensen op internet moet hebben is dit echt niet leuk.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Fokker101 het volgende:
ok sorrie love joe allemaal sorrie voordat ik rkc hooligans achter me aan krijg hieroquote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef Fokker101 het volgende:
Zo iemand voor mij een leuk team kunnen maken ik heb Kompany en Lahm en ik heb 25k te besteden weet iemand wat?
ik dm m'n rekeningnummer wel, zet maar alvast speler eropHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekker laten gaan inderdaadquote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, trek je niet zoveel aan van alles en iedereen joh
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
O, vergeleken bij Trapz en Ozz ben jij nog aardig.quote:Op maandag 7 april 2014 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van mij ben je het gewend. We hebben een haat liefde relatie G.![]()
Dan zijn ze het ook niet waard om er mee om te gaanquote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 2/3 dagen tijd keert bijna iedereen zich ineens tegen mij. Voor iemand die geen vrienden heeft en het van mensen op internet moet hebben is dit echt niet leuk.![]()
![]()
Dit doet mijn reputatie geen goed, ik ga je vernederen in die twee potjes.quote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, vergeleken bij Trapz en Ozz ben jij nog aardig.![]()
T is maar een klein groepje he. Sta er boven. Dat moet op zich niet zo moeilijk zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kop op kerel. Ik zeg ook niet dat het daaraan ligt, maar denk miss een keer na voor je iets postquote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 2/3 dagen tijd keert bijna iedereen zich ineens tegen mij. Voor iemand die geen vrienden heeft en het van mensen op internet moet hebben is dit echt niet leuk.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit doet mijn reputatie geen goed, ik ga je vernederen in die twee potjes.
Ozz en Trapz zijn ook eigenlijk gewoon twee stakkertjes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inderdaad, gewoon niks van aantrekken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef DuTank het volgende:
Ozz en Trapz zijn ook eigenlijk gewoon twee stakkertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon niks van aantrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bahbah, Oberyn past totaal niet in het plaatje wat ik on mijn hoofd had. Verziekt zo echt een van mijn favo characterswat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht eerst af totdat je tegen Team USA hebt gespeeld. Op basis van die resultaten kan ik mijn kansen berekenen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit doet mijn reputatie geen goed, ik ga je vernederen in die twee potjes.Ik heb misschien domme dingen gezegd de afgelopen dagen maar dat was omdat ik dacht dat Trapz geen grap maakte.quote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kop op kerel. Ik zeg ook niet dat het daaraan ligt, maar denk miss een keer na voor je iets postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af totdat je tegen Team USA hebt gespeeld. Op basis van die resultaten kan ik mijn kansen berekenen.
[..]
Ik heb misschien domme dingen gezegd de afgelopen dagen maar dat was omdat ik dacht dat Trapz geen grap maakte.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af totdat je tegen Team USA hebt gespeeld. Op basis van die resultaten kan ik mijn kansen berekenen.
[..]
Ik heb misschien domme dingen gezegd de afgelopen dagen maar dat was omdat ik dacht dat Trapz geen grap maakte.Je moet leren anders te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke klas heeft iemand die zich makkelijk laat pesten en over al op reageert waardoor het alleen maar leuk blijft voor sommige om hem uit zijn tent te lokken.
Hier is dat ds2.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
x1N2ition 5-1 DutchSL
DutchSL 0-2 x1N2ition
Ik was totaal volledig kansloos, wist totaal niet meer wat te doen. Hij laat echt 0,0 ruimte en weet precies elke pass van mij te voorspellen ..![]()
Alleen zitten in de meeste klassen kinderen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
Elke klas heeft iemand die zich makkelijk laat pesten en over al op reageert waardoor het alleen maar leuk blijft voor sommige om hem uit zijn tent te lokken.
Hier is dat ds2.![]()
5-1 en 0-2 gewonnen van DSL. Allebei terecht denk ik. Zonde dat je eigenlijk weinig weet te creëren met al het balbezit dat je hebt. Goed gespeeld!![]()
![]()
nou ik lach me elke keer echt dood als mensen dezelfde grap voor de 100e keer herhalenquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
Hier is dat ds2.![]()
Moet ik je de lessen van de straat leren?quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nou ik lach me elke keer echt dood als mensen dezelfde grap voor de 100e keer herhalen![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik je de lessen van de straat leren?
zo lang je daar op reageert blijft dat alleen maar "leuk".quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nou ik lach me elke keer echt dood als mensen dezelfde grap voor de 100e keer herhalenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb alleen maar balbezit, omdat ik probeer een opening te vinden, maar ze gewoon niet zie tegen jou. Je verdedigt echt extreem goed imo, en elke counter voor jou was gelijk levensgevaarlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef x1N2ition het volgende:
5-1 en 0-2 gewonnen van DSL. Allebei terecht denk ik. Zonde dat je eigenlijk weinig weet te creëren met al het balbezit dat je hebt. Goed gespeeld!![]()
quote:
0-0 bij rust tegen Kamikazie, redelijk onmogelijk om een fatsoenlijke aanval op te zetten met deze verbinding![]()
![]()
Alaaf bitchesAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Haha, we doen de return wel rond 1 uur.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef Freire het volgende:
0-0 bij rust tegen Kamikazie, redelijk onmogelijk om een fatsoenlijke aanval op te zetten met deze verbinding![]()
Allus nog lief en aardig hier jongons?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Nee, kun je Trapz en Ozz een gebiedsverbod geven?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Poule C gaat dus worden
x1
DutchSL
Trapz
Dan moet ik tegen de nummer 1 van poule D, waar nog geen wedstrijd gespeeld is, maar ik denk Reemi.![]()
Ga weg.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet ik ingrijpen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alleen maar offtopic. Kon wel een slowchat zijn hier.
Maar voetballertjes, niet op de man spelen heh. Win en ik zal je ego strelen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Veel plezierquote:Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn eigen groep gemaakt op Skype. Voorlopig ben ik het enige lid. Het heet dan ook 'de echte bazen'
Mag ik er in?quote:Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn eigen groep gemaakt op Skype. Voorlopig ben ik het enige lid. Het heet dan ook 'de echte bazen'Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel plezier.quote:Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn eigen groep gemaakt op Skype. Voorlopig ben ik het enige lid. Het heet dan ook 'de echte bazen'
Onthoud dat je ook het skype testgesprek altijd kunt bellen.
quote:Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn eigen groep gemaakt op Skype. Voorlopig ben ik het enige lid. Het heet dan ook 'de echte bazen'![]()
![]()
Kan nog net door de beugel allemaal.quote:Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet ik ingrijpen?
Maar voetballertjes, niet op de man spelen heh. Win en ik zal je ego strelen.
Maar mag ik je wat vragen?![]()
Altijd.quote:Op maandag 7 april 2014 23:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan nog net door de beugel allemaal.
Maar mag ik je wat vragen?Women with dicks and weak men with vaginas.
Godverdomme manquote:Op maandag 7 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn eigen groep gemaakt op Skype. Voorlopig ben ik het enige lid. Het heet dan ook 'de echte bazen'ik heb nog nooit iemand zichzelf zo'n makkelijk doelwit zien maken
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat heet satire.quote:Op maandag 7 april 2014 23:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Godverdomme manik heb nog nooit iemand zichzelf zo'n makkelijk doelwit zien maken
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 2/3 dagen tijd keert bijna iedereen zich ineens tegen mij. Voor iemand die geen vrienden heeft en het van mensen op internet moet hebben is dit echt niet leuk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
SIF Eriksen?
groetjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een hetze zeg, gossiemijne. Stelletje linkmiegels hierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komen er ook witte belletjes uit?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stront met nootjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Huh?quote:Op maandag 7 april 2014 23:40 schreef Freire het volgende:
Freire 0 - 0 Kamikazie
Jammer dat ik pas in de extra tijd wist te scoren![]()
![]()
Jij ook, stand na 90min telt dus beide een puntjequote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld pik
Freire - Kamikazie 1-0 na verlenging![]()
![]()
Ontopic blijven boys.quote:Op maandag 7 april 2014 23:40 schreef Freire het volgende:
Freire 0 - 0 Kamikazie
Jammer dat ik pas in de extra tijd wist te scorenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Dat die mod hierheen komt, geef ik hem les in worstenbroodjes eten.quote:
Over eten gesproken, tijd voor een tosti![]()
![]()
Niet echt duidelijk dit hequote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog een kans als hij tegen hem gelijk speelt.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat die mod hierheen komt, geef ik hem les in worstenbroodjes eten.
Over eten gesproken, tijd voor een tostiquote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
DM mij de uitslagen maar. En de ontbrekende gamertags. Wedstrijden gaan over 90 minuten in de poulefase, maar mocht het een gelijkspel zijn dan zou ik gewoon lekker de wedstrijd uitspelen en alleen het resultaat na 90min laten tellen.![]()
griezmannquote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gemaakt. Speelt echt primaBenzema valt me erg mee, elk schot hard laag in de hoek. Di Maria ligt me ook wel, IF Griezmann minder
Verder nog even Dani Alves halen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: