SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mazzelpik ben ik vandaag.
Compleet weggespeeld worden en 2-0 achter komen en in de laatste 3 minuten nog de 2-1 en 2-2 maken.
Feyenoord Rotterdam![]()
Sorry Reemster, zet hem net uit. 1 zuur verlies en een zuur gelijkspel net tegen Gerritquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet wie de toernooiuitslagen bijhoudt, maar:
Pots-Gerrit 0-2
Gerrit-Pots 2-2Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Llorente heeft er al 2 in liggen, nog eentje voor een IF..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inb4 Tobiquote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Llorente heeft er al 2 in liggen, nog eentje voor een IF..![]()
Geen zin om er over te zeiken. 2e pot liet ik het zelf liggen door kansen te missen. En de laatste 10 minuten kwam geen enkele pass nog aan. Shit happensquote:Op maandag 7 april 2014 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mazzelpik ben ik vandaag.
Compleet weggespeeld worden en 2-0 achter komen en in de laatste 3 minuten nog de 2-1 en 2-2 maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zhano lindgren of blanchito nog aanwezig ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen zin om er over te zeiken. 2e pot liet ik het zelf liggen door kansen te missen. En de laatste 10 minuten kwam geen enkele pass nog aan. Shit happens
En je bent een chille tegenstander Gerrit. Geen rare fratsen en hoge steekpass gedoeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zienquote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe speel jij dan? Vooral met korte passes en lage steekballen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
alleen maar crosses spammen dusquote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zienHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
yes, speel nu gegen Lind.quote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef FCsuarez het volgende:
zhano lindgren of blanchito nog aanwezig ?![]()
Dus bijna hetzelfde als ik?quote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zien![]()
eind seizoen 2 suits
rachel![]()
iemand potje voor de cup?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja maar netflix.quote:Op maandag 7 april 2014 20:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Komt vanaf vanavond toch op RTL4?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kan ik moeilijk beoordelen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik het zo las, kom jij eerder met je steekpass dan ik![]()
FUT mag vaker issues hebben, in hun gratis presentje zaten hummels, cavani en lewandowski! mooie toevoeging voor mijn team![]()
![]()
![]()
Lijkt net of ik een ziekte heb
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Volgens mij vertelde iemand vanmiddag hier dat jij continu de steekpass probeert. Als ik opbouw vanaf de keeper, gaan er bij mij minstens 15 passes aan vooraf voordat ik de steekpass geef. En die geef ik dus meestal binnen 30m van het doel van de tegenstander. En ik probeer te skillen waar mogelijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat doe ik ook ongeveer. Ik bouw eerst op en dan geef ik een steekpass. Bij een counter is het soms wel anders.quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde iemand vanmiddag hier dat jij continu de steekpass probeert. Als ik opbouw vanaf de keeper, gaan er bij mij minstens 15 passes aan vooraf voordat ik de steekpass geef. En die geef ik dus meestal binnen 30m van het doel van de tegenstander.![]()
hmm niemand aanwezig voor een potje ga ik zelf de belgjes nog maar even testen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Boh?! Wie dan?quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
Zit iemand uit dit topic in het publiek bij VIRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sarcasme is niet je sterkste punt ?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moest wel hardop lachen om die opmerking.quote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sarcasme is niet je sterkste punt ?![]()
hoe stat de score in de poule ?quote:
iemand nog tijd om 3 punten te halen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lekker danhebben nooit tijd die gasten
#FreeTrapz![]()
Aanmaken, catalogusboosts kopen, skype aanmaken en joinen dus.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
skype is een beetje nutteloos heb geen mic. rest kan ik doenquote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aanmaken, catalogusboosts kopen, skype aanmaken en joinen dus.
#FreeTrapz![]()
smartphone= micquote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
skype is een beetje nutteloos heb geen mic. rest kan ik doen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dm je skype maarquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is Pro Clubs minder frustrerend dan FUT? Wellicht kan ik dan nog enig plezier uit FIFA halen.![]()
PSN: DePresident_![]()
moet ik nog even aanmaken je kan gewoon overal 99 invullen
#FreeTrapz![]()
Nee.quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
moet ik nog even aanmaken je kan gewoon overal 99 invullen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
iemand yt link van die got episode?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bij het aanmaken van je spelert toch wel, kan overal 99 doen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je online prof?quote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij het aanmaken van je spelert toch wel, kan overal 99 doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kut dacht dat speler maken je online prof wasquote:
waar maak je die gozert aan dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja, dacht dat ik ergens las dat ie gratis te kijken was via yt?quote:zal wel niks van waar geweest zijn dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja klopt, moet je ff in het GoT topic zijn daar stond ie. Maar je had hem al gezien toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, dacht dat ik ergens las dat ie gratis te kijken was via yt?![]()
niet voor mezelfquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, moet je ff in het GoT topic zijn daar stond ie. Maar je had hem al gezien toch?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Na VI doen? Rond 10 uur dus... hopen dat mijn internet het trekt al mijn huisgenoten zijn thuisquote:![]()
![]()
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook primaquote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na VI doen? Rond 10 uur dus... hopen dat mijn internet het trekt al mijn huisgenoten zijn thuis![]()
![]()
thx gevondenquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, moet je ff in het GoT topic zijn daar stond ie. Maar je had hem al gezien toch?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan niet in CoD.quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gekut om zo'n pro aan te maken zeg... waar doe je dat ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
laat ook maarwil al niet meer met jullie spelen..
![]()
DS2 potje ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Slim om je avontuur zo kort te houden.quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
DS2 potje ?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En nu heb je opeens een xbox?quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
DS2 potje ?![]()
![]()
Ben jij wel helemaal lekker in die bovenkamer?quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
DS2 potje ?![]()
Zeg jijquote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in die bovenkamer?
Na een LB+Y tegengoal lig je te huilen op de bank.![]()
nee laat maar jongens, was gezellig
#FreeTrapz![]()
Ik speel elk potje online tegen mensen die LB+Y doen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Na een LB+Y tegengoal lig je te huilen op de bank.![]()
Je gaat naar play -> pro clubsquote:daar kun je een pro aanmaken
helemaal zo'n kut pro aangemaakt voor niks nu
#FreeTrapz![]()
Dan lig je dus na elk potje te huilen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel elk potje online tegen mensen die LB+Y doen.
Mijn beredeneringen zijn zo feilloos he.![]()
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
helemaal zo'n kut pro aangemaakt voor niks nu
johh ik dacht dat je spelert aanmaken moest doen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, je beredenering slaat eigenlijk nergens op.quote:Op maandag 7 april 2014 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan lig je dus na elk potje te huilen.
Mijn beredeneringen zijn zo feilloos he.![]()
Suarez kom nou lelijke stinkneus.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
jonge moet ziek veel invullen
welke club moet ik hebbe dan met jullie hondehokkenharssesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez schiet op ouwe kolfkamer.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
godverdomme welke club moet ik hebben dan poffertjesporumsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prednisonsquote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
godverdomme welke club moet ik hebben dan poffertjesporumsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prednisons.quote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
godverdomme welke club moet ik hebben dan poffertjesporums![]()
moet die kut boosts nog kopen man.
wel transferverzoek gedaan anuskijkersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez kom in ieder geval op skype dan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Suarez ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
wat nou man heb allang dat verzoek de deur uit. accepteer dan roodhuid boktorrenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Arend-Penis van der Tet?quote:Op maandag 7 april 2014 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er speelt een speler bij Eindhoven die dezelfde achternaam en 2e naam heeft als ik.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wat zijn jullie slecht man alles rooie vakjes
#FreeTrapz![]()
nou kom op met dat voetbal dan, negers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
FCsuarez is het niet tijd voor een nieuwe UI?
Heb er wel 1 voor je:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
Heb er wel 1 voor je:
[ afbeelding ]
Photoshop gedownload?
Tedquote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
Heb er wel 1 voor je:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Te hard genomen door Maher?quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef DutchSL het volgende:
Wtf ziek verhaal over dat dode schaap bij Braunschweig - Hannover
![]()
![]()
2 vrouwen op date, vraagt die ene opeens:
"Zullen we anders een potje armpje drukken, de verliezer moet 0.5l bier atten"
Wat een bazenprogrammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hadden een dood schaap aan een hek gehangen met een 1 er op en een verwijzing naar Enke (keeper die zelfmoord had gepleegd).quote:![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Freire het volgende:
![]()
2 vrouwen op date, vraagt die ene opeens:
"Zullen we anders een potje armpje drukken, de verliezer moet 0.5l bier atten"
Wat een bazenprogrammaIk start nu op, gamertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, nu haal je twee dingen door elkaar. Dat schaap was met de tekst dat ze ze ook zou zouden gaan slachten als dit schaap. Dat van die doelman was nog zieker, want toen hadden ze een foto geshopt waarbij een trein door de mond van die keeper heen kwam met de tekst: follow your keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden een dood schaap aan een hek gehangen met een 1 er op en een verwijzing naar Enke (keeper die zelfmoord had gepleegd).
Althans, dat geloof ik, nu weet ik t niet meer zeker nu je het over die 1 hebt bij dat schaap, maargoed.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
In ieder geval is dat echt superziek en totaal van de wereld. Het waren serieus te nemen doodsbedreigingen als je het mij vraagt en zeker reden om de verantwoordelijken op te pakken en lang en ver weg te stoppen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
O, dat wat ik zei is wat Hans Kraaij zei bij VI.quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nope, nu haal je twee dingen door elkaar. Dat schaap was met de tekst dat ze ze ook zou zouden gaan slachten als dit schaap. Dat van die doelman was nog zieker, want toen hadden ze een foto geshopt waarbij een trein door de mond van die keeper heen kwam met de tekst: follow your keeper.
Misselijk volk![]()
![]()
Suarez
Box to box midfielder die alle gaten inclusief die van TrapZ dicht plamuurt
quote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O, dat wat ik zei is wat Hans Kraaij zei bij VI.
Misselijk volk
en
Van den zotte, echt afschuwelijk.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wat is jouw gamertag? Dan add ik die alvast.quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet godverdomme xbox updaten. Flikker gewoon op met je hoeren updates ik wil fifa doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: