SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha jawel he. Het was een samenvoeging tussen Blanchito's pannenkoeken-verhaal en het feit dat die sukkel geen PS3 speeltquote:Op zondag 6 april 2014 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
LoL @ overdreven TT
alhoewel er wel meer mensen mogen spelen![]()
![]()
Nou nou.quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha jawel he. Het was een samenvoeging tussen Blanchito's pannenkoeken-verhaal en het feit dat die sukkel geen PS3 speelt![]()
ja, eerder vandaag gepostquote:Op zondag 6 april 2014 14:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ondertussen ook al een xbox poule? #DTVAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik laat net deze classic aan m'n pa zien
Enige reactie: "Dit is waarom deze wereld kapot gaat"
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Poule 1:
DarkSonic2: x ZatoX x
Jorwol: ?
Freire: svvthomas
Kamikazie: ?
Poule 2:
DuTank: ?
Tim86: Tim Immers
Johnbon: tonymacerony
HugoohAFCA: ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kijk maar uit dat ie niet je brood-smeer-gifje ziet dan. Daar gaat je erfenis...quote:Op zondag 6 april 2014 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat net deze classic aan m'n pa zien
Enige reactie: "Dit is waarom deze wereld kapot gaat"
![]()
die heeft hij gefilmdquote:Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ie niet je brood-smeer-gifje ziet dan. Daar gaat je erfenis...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had nog Spanje ipv van Nederlandquote:Op zondag 6 april 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Poule 1:
Poule 2:
HugoohAFCA: ?![]()
![]()
En je GT?quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik had nog Spanje ipv van NederlandAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Poule 1:
Poule 2:
HugoohAFCA: HugooAFCA![]()
![]()
DM mij de uitslagen maar. En de ontbrekende gamertags. Wedstrijden gaan over 90 minuten in de poulefase, maar mocht het een gelijkspel zijn dan zou ik gewoon lekker de wedstrijd uitspelen en alleen het resultaat na 90min laten tellen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen die van Jorwol nog danquote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De GT's van DuTank en Kamikazie heb ik vanmorgen al gepost: Rode Eekhoorn en mathijs303.
http://puu.sh/7Y81w.pngAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Everton
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Top!quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
DM mij de uitslagen maar. En de ontbrekende gamertags. Wedstrijden gaan over 90 minuten in de poulefase, maar mocht het een gelijkspel zijn dan zou ik gewoon lekker de wedstrijd uitspelen en alleen het resultaat na 90min laten tellen.![]()
![]()
Jouw UI stond laatst bij vrijgezelle dames van Gelderlandquote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De GT's van DuTank en Kamikazie heb ik vanmorgen al gepost: Rode Eekhoorn en mathijs303.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Was het maar waar.quote:Op zondag 6 april 2014 14:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jouw UI stond laatst bij vrijgezelle dames van Gelderland![]()
Vitesse stuk beter tot nu toe.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De goal die je wist dat zou komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
" Haaaai lieve Vrijgezellen!quote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar het is vast een Amerikaanse chick ofzo. Niet iemand uit Nederland.
Dit is mijn vriendinnetje Sanne... Ze is 23 jaar en woont momenteel in Nijmegen. Ze houdt enorm van sporten en is niet vies van een feestje! Ik geef haar op, omdat ze het verdiend om even in de spotlight te staan
Denk jij een leuke date te zijn voor Sanne? Reageer dan nu onder de foto en tag de geschikte jongen voor haar
Groetjes anouck"![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nu met 5-0 ros krijgen en dan over een paar dagen thuis met een onterechte pingel 1-0 winnen en kampioen worden.
Het profiel kan natuurlijk ook fake zijnquote:Op zondag 6 april 2014 14:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
" Haaaai lieve Vrijgezellen!
Dit is mijn vriendinnetje Sanne... Ze is 23 jaar en woont momenteel in Nijmegen. Ze houdt enorm van sporten en is niet vies van een feestje! Ik geef haar op, omdat ze het verdiend om even in de spotlight te staan
Denk jij een leuke date te zijn voor Sanne? Reageer dan nu onder de foto en tag de geschikte jongen voor haar
Groetjes anouck"![]()
![]()
![]()
Ik heb het al gevonden. Ze heet Kate Sullivan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cillessen heeft al veel gepakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh als dat hier in Nijmegen rondliep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een paar spelers naar de tribune schoppenquote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beter blijft het 1-0 tot aan de rust. Kan Frankie even een donderspeech houden.![]()
Lukaku
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:mooi getimed
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mighty Mike de spits in !quote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Reemi het volgende:
Die Sigtuurson mag wel weer gewisseld worden![]()
Je speelt gewoon met 10 man zo, hij kan echt niks. Straks maakt hij toevallig een doelpunt en hoor je iedereen weer zeggen dat hij zo goed is in grote wedstrijdenquote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Reemi het volgende:
Die Sigtuurson mag wel weer gewisseld worden![]()
Pelle is backAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoekfunctie is net zo kut als hij was trouwens. Maintenance ftw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, heb op die manier niet eens zin om een team rond mijn gekregen Robben te bouwen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Zoekfunctie is net zo kut als hij was trouwens. Maintenance ftw![]()
Vitesse - Ajax had echt minimaal 3-0 moeten zijn al..bizar..
0 uit 4 tegen Vitesse in 2 seizoenen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef OmniRocket het volgende:
0-1 verloren van DePresident. nu 2e wedstrijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Had wel een pingel kunnen zijn denk ik. Zeker uit dat ene camerastandpunt kun je zien dat hij vol wordt geraakt. Hij kan wel meedoen aan sterren springen, dat wel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ach, dan was er de handsbal van Rico ook nog om dat te compenseren.quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Had wel een pingel kunnen zijn denk ik. Zeker uit dat ene camerastandpunt kun je zien dat hij vol wordt geraakt. Hij kan wel meedoen aan sterren springen, dat wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100% ja.quote:Op zondag 6 april 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, dan was er de handsbal van Rico ook nog om dat te compenseren.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat de neuk is ineens met al die Messi reclames?Die knul heeft zijn commerciële kant ontdekt ofzo?
Ajax is gewoon niets zonder Serero op het middenveld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kut, weer verkeerde account
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij wordt nu al gemist.quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Ajax is gewoon niets zonder Serero op het middenveld.![]()
hahahahaha
De SigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sig 90 paceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met 10 man zo, hij kan echt niks. Straks maakt hij toevallig een doelpunt en hoor je iedereen weer zeggen dat hij zo goed is in grote wedstrijden![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef OmniRocket het volgende:
2e wedstrijd
OmniRocket - MrPresident. 4-0
Costa Rica?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, juist opgebloeid. Gisteren tot 03:15 nog zitten clubben.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom maak je gewoon geen hoogtepuntenquote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
tijd om de wedstrijden up te loaden, 2 uur per wedstrijd
2Mbit/s
quote:Ok, duidelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee, juist opgebloeid. Gisteren tot 03:15 nog zitten clubben.![]()
Knip inderdaad gewoon alles behalve de kansen en opvallende dingen eruit.quote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
2Mbit/s
Die tweede wedstrijd hoeft niet hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
2Mbit/s![]()
PSN: DePresident_![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Die tweede wedstrijd hoeft niet hoor.![]()
![]()
Ik heb gisteren ook best harde bafakoe gehad van DSL.
Ik heb geen flauw idee want ik ben alweer een week niet meer online geweest.quote:
Barcelona-waardig passje van Bojan.
Jammer dat het er zo weinig uitkomt.
Wel jammer. Ik had het gerage van Trapz wel willen zien.quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee want ik ben alweer een week niet meer online geweest.![]()
Had je in de call moeten zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel jammer. Ik had het gerage van Trapz wel willen zien.o wacht..
triesteboiiquote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je in de call moeten zitten.o wacht..
![]()
Hou eens op, klein kind.quote:![]()
Zelfde voor TrapZ. Zeg gewoon niets tegen elkaar, koters.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
IF Arsenal
Mirallas goal. Beter harkt hij nog een IF binnen.
Kan ook een OG zijn van Arteta dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet normaal, wat een verschil. Bijna per week.quote:Op zondag 6 april 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
IF Arsenal
Mirallas goal. Beter harkt hij nog een IF binnen.
Kan ook een OG zijn van Arteta dit
Dit is Ten Napel hoorquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Pel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op, klein kind.![]()
Zelfde voor TrapZ. Zeg gewoon niets tegen elkaar, koters.
Kutvent.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Pleuris vak Y met hun "Komen wij uit rotterdam, ken je dat niet horen dan. "
Ik hou nooit op. Of word ik dan hier ook eruit gekickt?quote:Op zondag 6 april 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op, klein kind.![]()
Zelfde voor TrapZ. Zeg gewoon niets tegen elkaar, koters.
Ik wil gewoon een verklaring horen.![]()
Neem even een Snickersquote:Op zondag 6 april 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hou nooit op. Of word ik dan hier ook eruit gekickt?
Ik wil gewoon een verklaring horen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je wilde toch zelf niet meer in die groep omdat ze je alleen belachelijk maken?quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als iemand me terugzet ga ik me gedragen. Nu niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wilde toch zelf niet meer in die groep omdat ze je alleen belachelijk maken?![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als iemand me terugzet ga ik me gedragen. Nu niet.![]()
![]()
![]()
Ik vind 't wel relaxed zo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat was vorige week. Toen hebben ze me zelf terug gezet. Diezelfde persoon die me terugzette wilde me er nu uit hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wilde toch zelf niet meer in die groep omdat ze je alleen belachelijk maken?
Ik dacht dat TrapZ serieus was toen hij me slecht noemde maar het was een grap. Als ik dat wist had ik nooit zo gereageerd want ik dacht dat hij serieus was. Dus nu denk ik elke keer dat het een grap is en daarom word ik niet meer boos. gr gr![]()
Yooo mijn GT is Lolinn, morgenmiddag en -avond en dinsdag overdag kan ik wedstrijden spelen. En later ook nog wel maar denk dat de meesten dan wel kunnen?
#beterlaatdannooit![]()
Goed nummer.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Komt wel goed. Ik heb komende dagen ook relatief weinig tijd en zo zijn er vast meer.quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Jorwol het volgende:
Yooo mijn GT is Lolinn, morgenmiddag en -avond en dinsdag overdag kan ik wedstrijden spelen. En later ook nog wel maar denk dat de meesten dan wel kunnen?
#beterlaatdannooit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zullen we dadelijk onze pot spelen?quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik heb komende dagen ook relatief weinig tijd en zo zijn er vast meer.
[ afbeelding ]![]()
Ik ben echt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop nog steeds dat dee es deux een kloon van Tim is.![]()
Kishna lijkt eigenlijk best wel op Sander vd PavertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben niet thuis dit weekend..vanavond laat pas weer.quote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zullen we dadelijk onze pot spelen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV - Feyenoord is ook die dag, dus als Feyenoord dat niet wint dan is het alsnog feest. Maarrrrrrrr die pot is na Ajax pas..dus dat is heel naarquote:Op zondag 6 april 2014 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax wordt met deze stand toch tegen ADO alsnog geen kampioen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus.quote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord is ook die dag, dus als Feyenoord dat niet wint dan is het alsnog feest. Maarrrrrrrr die pot is na Ajax pas..dus dat is heel naar![]()
Tevens Ajax half 1quote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord is ook die dag, dus als Feyenoord dat niet wint dan is het alsnog feest. Maarrrrrrrr die pot is na Ajax pas..dus dat is heel naar
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
POTS, kan jouw kleine al een balletje hooghouden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan niet normaal naar deze post kijken zonder aan je posthistory te denkenquote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS, kan jouw kleine al een balletje hooghouden?![]()
Ajax bij een maat thuis kijken en PSV - Feyenoord in de kroeg is hier vooralsnog het plan. Het is niet anders.quote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord is ook die dag, dus als Feyenoord dat niet wint dan is het alsnog feest. Maarrrrrrrr die pot is na Ajax pas..dus dat is heel naarBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat?quote:Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal naar deze post kijken zonder aan je posthistory te denken
Beter schiet hij er een paar in zijn eigen goal, zijn we ook weer van die kutclub af.quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Berry FUCKING Powel in de spits bij Roda.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beter schiet hij er een paar in zijn eigen goal, zijn we ook weer van die kutclub af.![]()
#NMNL![]()
Doe eens normaal, zoiets zeg ik toch ook niet over Feyenoord?quote:Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beter schiet hij er een paar in zijn eigen goal, zijn we ook weer van die kutclub af.![]()
Moet jij weten.quote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe eens normaal, zoiets zeg ik toch ook niet over Feyenoord?Ik vind het gewoon een grafclub.
Die is wel goed ja, verder mag Roda degraderen. Vieze stinkduitsers. En Ard van Peppen mag zijn been breken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is wel goed ja, verder mag Roda degraderen. Vieze stinkduitsers. En Ard van Peppen mag zijn been breken.
Limburg.Suriname was eerder een deel van de Nederlandse kolonieen dan Limburg.
Ard van Peppen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is wel goed ja, verder mag Roda degraderen. Vieze stinkduitsers. En Ard van Peppen mag zijn been breken.Cultheld pur sang.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Berry FUCKING Powel in de spits bij Roda.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:SJOENKELEE!!quote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
BERRY MOTHERFUCKING POWEL WHOOP WHOOP
Knappe goal.![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
3:02quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat moment met m'n keeper, ik snap er nog steeds niks van.quote:![]()
PSN: DePresident_![]()
Wat een rotgoal als enige doelpunt.quote:En dat moment op 3:00
![]()
In die 4-0 zitten 2 rotgoals van mijquote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een rotgoal als enige doelpunt.En dat moment op 3:00
![]()
![]()
![]()
Dames en heren, dat was mijn tijd. Mijn naam is Lindgren en jullie waren geweldig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Dames en heren, dat was mijn tijd. Mijn naam is Lindgren en jullie waren geweldig.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
ter aanvulling
[ afbeelding ]
het spijt me niet eens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ter aanvulling
[ afbeelding ]
het spijt me niet eens![]()
ter aanvulling
[ afbeelding ]
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die speler van Roda krijgt een IF deze week met hele hoge handlingquote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
ter aanvulling
[ afbeelding ]
Heet jij Jesse?quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
ter aanvulling
[ afbeelding ]
het spijt me niet eensOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
ter aanvulling
[ afbeelding ]
het spijt me niet eens
![]()
President laat de bal wel erg graag snel vallen met zijn keeperquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit keer deed ie het echter wel zelfquote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
President laat de bal wel erg graag snel vallen met zijn keeper![]()
![]()
Vorige keer niet dan?quote:Op zondag 6 april 2014 17:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit keer deed ie het echter wel zelfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.sporza.be/cm/s(...)ans?playlist=7.39483
Vrouw is in levensgevaar, idioten ook om op die plek te staan (met kind..)![]()
Nee, volgens mij bug in FIFA doordat ie bijna over de doellijn stond. Dacht op dat moment dat FIFA een doelpunt ging geven.quote:![]()
Inderdaad... lekker lompquote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef DutchSL het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)ans?playlist=7.39483
Vrouw is in levensgevaar, idioten ook om op die plek te staan (met kind..)![]()
Schele scheids bij West Ham![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha zuur
KNVB in gesprek over aanpassen aanvangstijd Ajax
De KNVB laat aan Voetbal International weten in gesprek te zijn met de lokale autoriteiten, zendgemachtigde FOX Sports en de clubs om te kijken of het mogelijke kampioensduel van Ajax aanstaande zondag op een ander tijdstip afgewerkt kan worden.
Door het gelijkspel van Ajax tegen Vitesse (1-1) en de zege van Feyenoord op RKC Waalwijk (2-0) wacht de ploeg van trainer Frank de Boer mogelijk een eigenaardig kampioensfeest. De Amsterdammers worden mogelijk volgende week zondag kampioen, maar kunnen dat succes pas uren na hun eigen wedstrijd vieren.
Ajax speelt volgende week zondag om 12.30 uur thuis tegen ADO Den Haag. Een zege op de Hagenaars volstaat niet op de vierde titel op rij, want daarvoor is puntenverlies van Feyenoord op bezoek bij PSV nodig. Die wedstrijd begint pas om 16.30 uur, waardoor Ajax pas vier uur na zijn eigen duel weet of het feest kan vieren.
Later deze week hoop te KNVB meer duidelijkheid te geven wat betreft de komende speelronde.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Johansson is ook een drama.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik durf nu niet meer. Ik moet iets aan mijn team veranderen want het gaat niet goed met deze verdediging.quote:Op zondag 6 april 2014 18:53 schreef Freire het volgende:
Iemand uit mijn poule een potje tegen #teamUSA?![]()
Heb je Perez wel?quote:Op zondag 6 april 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer. Ik moet iets aan mijn team veranderen want het gaat niet goed met deze verdediging.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb alleen Friedel (quote:Op zondag 6 april 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer. Ik moet iets aan mijn team veranderen want het gaat niet goed met deze verdediging.) op doel gezet want die zilveren keeper was duidelijk mijn zwakke schakel
![]()
Nee, die is te klein. Mier eigenlijk ook.. maar met Moreno en Rodriguez gaat het dus niet goed.quote:![]()
Ik vond Munoz altijd wel goed in mijn silver team maar misschien moet ik toch maar een gold op goal zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb alleen Friedel () op doel gezet want die zilveren keeper was duidelijk mijn zwakke schakel
![]()
(IF) Ochoa heeft prima statsquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Munoz altijd wel goed in mijn silver team maar misschien moet ik toch maar een gold op goal zetten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zit in een potje tussen de beide verlengingen in vast, scheids heeft gefloten en spelers staan nu allemaal stil op het veld een beetje te rekken en strekken zonder dat de 2e verlenging ooit begint![]()
![]()
Ik heb hem toch maar gehaald voor 11k. Ik ben benieuwd.quote:
Ook maar even Vela gekocht met een andere chem style (sniper ipv deadeye)![]()
Na studio sport spelen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar gehaald voor 11k. Ik ben benieuwd.
Ook maar even Vela gekocht met een andere chem style (sniper ipv deadeye)![]()
Tegenstander is weg, ik krijg de win maar ligt wel uit de cup. Wat een konkospel is het toch ookquote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef DutchSL het volgende:
Zit in een potje tussen de beide verlengingen in vast, scheids heeft gefloten en spelers staan nu allemaal stil op het veld een beetje te rekken en strekken zonder dat de 2e verlenging ooit begint![]()
![]()
Ik had dit in de finale van de bundesliga cup, heb tot 2x toe dat formulier ingevuld op de website maar gewoon geen reactie gehadquote:Op zondag 6 april 2014 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegenstander is weg, ik krijg de win maar ligt wel uit de cup. Wat een konkospel is het toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Glitches.quote:Op zondag 6 april 2014 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegenstander is weg, ik krijg de win maar ligt wel uit de cup. Wat een konkospel is het toch ook
glitches be crazyquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind dit een nogal tendentieuze vraagquote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
POTS, kan jouw kleine al een balletje hooghouden?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon een klein voetballetjequote:Op zondag 6 april 2014 19:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal tendentieuze vraag![]()
Die heeft hij dan weer wel! Kleine Joy speelt zeker met Barbies? Geen balletje in huize van Ee?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft hij dan weer wel! Kleine Joy speelt zeker met Barbies? Geen balletje in huize van Ee?
Ze heeft 5* skillies want ze kan liggend een pass achter standbeen en 4x hooghouden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kleine Sen heeft 5* weak footquote:Op zondag 6 april 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ze heeft 5* skillies want ze kan liggend een pass achter standbeen en 4x hooghouden.Hij is met links en rechts even sterk. Of zwak, het is maar hoe je het bekijkt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 19:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kleine Sen heeft 5* weak footHij is met links en rechts even sterk. Of zwak, het is maar hoe je het bekijkt.
keer een baby toernooi houden?
Gaan we doenquote:
Wel jammer dat die kleine van Dion zo weinig vorderingen maakt. Die vertoont zich hier zelden meer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja , ik had wel een rapportage verwacht van zijn kleine.quote:Op zondag 6 april 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaan we doen
Wel jammer dat die kleine van Dion zo weinig vorderingen maakt. Die vertoont zich hier zelden meer
Anders hadden we mooi een 3 v 3 toernooi kunnen doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen Koevermans in je Mexico team hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste 2 heb ik ook in mijn team.![]()
![]()
Ik zie Maver zichzelf op korte termijn ook wel vermenigvuldigen. Misschien daar even op wachten?quote:Op zondag 6 april 2014 20:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja , ik had wel een rapportage verwacht van zijn kleine.
Anders hadden we mooi een 3 v 3 toernooi kunnen doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Qua gezinsindeling of gewicht?quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie Maver zichzelf op korte termijn ook wel vermenigvuldigen. Misschien daar even op wachten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Ik kan ook op zijn profiel kijken zie ik nu.
Goed gespeeld, Freire
IF Howard is geweldig. Na Hart de beste BPL keeper die ik heb gehad (en ik heb Cech/Lloris/IF Krul/De Gea etc gehad).quote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb alleen Friedel () op doel gezet want die zilveren keeper was duidelijk mijn zwakke schakel
edit. misplaatste etc, dat waren ze gewoon![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een echte Wajong-baas. Zijn pulls zijn ook ongeëvenaard
Dit blijft gewoon geweldig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor degene die op ons profiel kijken,we hadden lagg dus DS2 gaat weer thuis spelen
Die 0-3 klopt dus niet![]()
Geweldig is een understatement. Woorden schieten tekortquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op 7 blijven drukken als het filmpje speelt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geweldig is een understatement. Woorden schieten tekort![]()
Ik zie geen 7 op mijn telefoonquote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op 7 blijven drukken als het filmpje speelt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
146 om 168 passes is een redelijk snel spelletjequote:Op zondag 6 april 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook op zijn profiel kijken zie ik nu.
Goed gespeeld, Freire![]()
tevens avond
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jep.quote:Op zondag 6 april 2014 20:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
146 om 168 passes is een redelijk snel spelletje![]()
tevens avondmijn wedstrijd van gisteren tegen DSL zal wel 10 paasjes van mij zijn en 190 voor hem.
kijk ook al uit naar mijn potjes tegen lindgren straksquote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.mijn wedstrijd van gisteren tegen DSL zal wel 10 paasjes van mij zijn en 190 voor hem.
#FreeTrapz![]()
1 tip:quote:Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kijk ook al uit naar mijn potjes tegen lindgren straks
Stap niet snel in.
haha dat is meestal mijn grootste fout, gaat dus waarschijnlijk lachen wordenquote:
#FreeTrapz![]()
Agh gewoon niet snel happen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha dat is meestal mijn grootste fout, gaat dus waarschijnlijk lachen worden
speel het liefst met mijn cb's 10 meter achter de middenlijnquote:
#FreeTrapz![]()
Dan krijg je problemen..quote:Op zondag 6 april 2014 20:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel het liefst met mijn cb's 10 meter achter de middenlijn
uit gaan van eigen krachtquote:![]()
gewoon de botte bijl er in met dembele en fellaini
#FreeTrapz![]()
waar is die met die bevroren ruit danquote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog een pareltje gevonden van Maver.
Vanaf 1:50.
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar is die met die bevroren ruit danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bah wat is dat met die servers man..
zoveel lagg de laatste tijd.. vooral wanneer er dode spel momenten(doeltrappen enzo) zijn lijkt het helemaal niet meer vooruit te willen..
potjes zijn gewoon onspeelbaar zo![]()
![]()
![]()
Het is nu wel weer duidelijk dat EA me niks gunt. In het 2e potje heb ik echt heel veel kansen gehad op de 2-2. Om maar niet te spreken over de goals die ik tegenkreeg.![]()
Deze is echt schitterendquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had meer schoten op doel gr gr![]()
en meer balbezit.
Fucking goed
Ach laatste in de poule word je niet, ik win toch nietquote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nu wel weer duidelijk dat EA me niks gunt. In het 2e potje heb ik echt heel veel kansen gehad op de 2-2. Om maar niet te spreken over de goals die ik tegenkreeg.![]()
![]()
Die eerste goalquote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Uitgerekend jou gunnen ze niks. Schandalig is hetquote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nu wel weer duidelijk dat EA me niks gunt. In het 2e potje heb ik echt heel veel kansen gehad op de 2-2. Om maar niet te spreken over de goals die ik tegenkreeg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met Frankrijk maak je zowel tegen mij als tegen DS2 wel kans waarschijnlijkquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach laatste in de poule word je niet, ik win toch niet![]()
![]()
Jep, ze hebben hem in het vizier.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uitgerekend jou gunnen ze niks. Schandalig is hetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Imo kun je met Frankrijk het sterkste 1 natie team maken van het spel.quote:Op zondag 6 april 2014 20:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Met Frankrijk maak je zowel tegen mij als tegen DS2 wel kans waarschijnlijk![]()
Even een whatsappje naar Ozz sturen. gr grquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Gala - Fener ook een hoop gele kaartenZal dit genoeg zijn voor Sneijder?
Ik hoef alleen maar van jou en Kami te winnen en dan ben ik alsnog door.quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach laatste in de poule word je niet, ik win toch niet![]()
Je weet dat als je van Mathijs verliest het lang aan moet horen hé?quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar van jou en Kami te winnen en dan ben ik alsnog door.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: