SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha jawel he. Het was een samenvoeging tussen Blanchito's pannenkoeken-verhaal en het feit dat die sukkel geen PS3 speeltquote:Op zondag 6 april 2014 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
LoL @ overdreven TT
alhoewel er wel meer mensen mogen spelen![]()
![]()
Nou nou.quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha jawel he. Het was een samenvoeging tussen Blanchito's pannenkoeken-verhaal en het feit dat die sukkel geen PS3 speelt![]()
ja, eerder vandaag gepostquote:Op zondag 6 april 2014 14:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ondertussen ook al een xbox poule? #DTVAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik laat net deze classic aan m'n pa zien
Enige reactie: "Dit is waarom deze wereld kapot gaat"
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Poule 1:
DarkSonic2: x ZatoX x
Jorwol: ?
Freire: svvthomas
Kamikazie: ?
Poule 2:
DuTank: ?
Tim86: Tim Immers
Johnbon: tonymacerony
HugoohAFCA: ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kijk maar uit dat ie niet je brood-smeer-gifje ziet dan. Daar gaat je erfenis...quote:Op zondag 6 april 2014 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat net deze classic aan m'n pa zien
Enige reactie: "Dit is waarom deze wereld kapot gaat"
![]()
die heeft hij gefilmdquote:Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ie niet je brood-smeer-gifje ziet dan. Daar gaat je erfenis...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had nog Spanje ipv van Nederlandquote:Op zondag 6 april 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Poule 1:
Poule 2:
HugoohAFCA: ?![]()
![]()
En je GT?quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik had nog Spanje ipv van NederlandAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Poule 1:
Poule 2:
HugoohAFCA: HugooAFCA![]()
![]()
DM mij de uitslagen maar. En de ontbrekende gamertags. Wedstrijden gaan over 90 minuten in de poulefase, maar mocht het een gelijkspel zijn dan zou ik gewoon lekker de wedstrijd uitspelen en alleen het resultaat na 90min laten tellen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen die van Jorwol nog danquote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De GT's van DuTank en Kamikazie heb ik vanmorgen al gepost: Rode Eekhoorn en mathijs303.
http://puu.sh/7Y81w.pngAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Everton
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Top!quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
DM mij de uitslagen maar. En de ontbrekende gamertags. Wedstrijden gaan over 90 minuten in de poulefase, maar mocht het een gelijkspel zijn dan zou ik gewoon lekker de wedstrijd uitspelen en alleen het resultaat na 90min laten tellen.![]()
![]()
Jouw UI stond laatst bij vrijgezelle dames van Gelderlandquote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De GT's van DuTank en Kamikazie heb ik vanmorgen al gepost: Rode Eekhoorn en mathijs303.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Was het maar waar.quote:Op zondag 6 april 2014 14:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jouw UI stond laatst bij vrijgezelle dames van Gelderland![]()
Vitesse stuk beter tot nu toe.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De goal die je wist dat zou komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
" Haaaai lieve Vrijgezellen!quote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar het is vast een Amerikaanse chick ofzo. Niet iemand uit Nederland.
Dit is mijn vriendinnetje Sanne... Ze is 23 jaar en woont momenteel in Nijmegen. Ze houdt enorm van sporten en is niet vies van een feestje! Ik geef haar op, omdat ze het verdiend om even in de spotlight te staan
Denk jij een leuke date te zijn voor Sanne? Reageer dan nu onder de foto en tag de geschikte jongen voor haar
Groetjes anouck"![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nu met 5-0 ros krijgen en dan over een paar dagen thuis met een onterechte pingel 1-0 winnen en kampioen worden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het profiel kan natuurlijk ook fake zijnquote:Op zondag 6 april 2014 14:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
" Haaaai lieve Vrijgezellen!
Dit is mijn vriendinnetje Sanne... Ze is 23 jaar en woont momenteel in Nijmegen. Ze houdt enorm van sporten en is niet vies van een feestje! Ik geef haar op, omdat ze het verdiend om even in de spotlight te staan
Denk jij een leuke date te zijn voor Sanne? Reageer dan nu onder de foto en tag de geschikte jongen voor haar
Groetjes anouck"![]()
![]()
![]()
Ik heb het al gevonden. Ze heet Kate Sullivan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cillessen heeft al veel gepakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh als dat hier in Nijmegen rondliep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een paar spelers naar de tribune schoppenquote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beter blijft het 1-0 tot aan de rust. Kan Frankie even een donderspeech houden.![]()
Lukaku
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:mooi getimed
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mighty Mike de spits in !quote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Reemi het volgende:
Die Sigtuurson mag wel weer gewisseld worden![]()
Je speelt gewoon met 10 man zo, hij kan echt niks. Straks maakt hij toevallig een doelpunt en hoor je iedereen weer zeggen dat hij zo goed is in grote wedstrijdenquote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Reemi het volgende:
Die Sigtuurson mag wel weer gewisseld worden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: