Ja, jammer genoeg was dat 's nachts en lag ik te slapenquote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef OllieWilliams het volgende:
tijdje terug kon je van iedereen de notes zien
Er zijn zelfs users met meer dan 400 notes volgens mijquote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
45 is niks, het moment waar Ollie naar refereert was legendarisch, heb mensen gezien die wel 130 notes hadden.
Dat die mensen inmiddels niet gewoon een levenslange ban hebben. Ongelooflijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn zelfs users met meer dan 400 notes volgens mij
Neequote:
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezenquote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NeeDenk je nou echt dat mods je een complimentje gaan geven omdat je je goed gedragen hebt oid
Precies. Ik meen me te herinneren dat Karina helemaal geen note heeft. Als iemand zich wel voorbeeldig heeft gedragen is zij het wel (slijm slijmquote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NeeDenk je nou echt dat mods je een complimentje gaan geven omdat je je goed gedragen hebt oid
Ik weet wel wat voor jequote:Op maandag 7 april 2014 19:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen
Gatver, ik wou me eens van een leuke kant laten zien
Als je complimentjes en geslijm wilt, hier postenquote:
Dat durf ik niet hoorquote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je complimentjes en geslijm wilt, hier posten![]()
http://forum.fok.nl/topic/2076288
Daar is namelijk iedereen knap en geil
Nee, schijtirritant.quote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik keek net hoeveel notes ik had en ik heb er dus 45
Ben ik nu stoer?
Hey, jou ken ik nog nietquote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Danny wil er ¤4,50 voor hebben, maar ik doe het voor minder!
Wat een randdebielen bevinden zich daar.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je complimentjes en geslijm wilt, hier posten![]()
http://forum.fok.nl/topic/2076288
Daar is namelijk iedereen knap en geil
Nee, waarom niet, eigenlijk? Ik ben ook vrijgezel, namelijk....quote:
Grapjas xDquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, waarom niet, eigenlijk? Ik ben ook vrijgezel, namelijk....
Wink wink...
Gevolg is dat die vrouwen denken dat hun lichaam helemaal in orde is en dan takelt het alleen nog maar verder afquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat een randdebielen bevinden zich daar.Ze geven 3/10 vrouwen een compliment over hun uiterlijk. Dat ze daar niet eens een erectiestoornis van krijgen.
_________!
Als user jaquote:Op maandag 7 april 2014 19:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
ONZ / Welkom Blondje_93 op ONZ
Ik sta niet bekend om m'n grapjes... dusse...quote:
Kom anders een keer mee op mijn privéjacht. Hij ziet er ongeveer net zo uit als die van the wolf of wall street. (Ook met knappe chicks)quote:Op maandag 7 april 2014 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gevolg is dat die vrouwen denken dat hun lichaam helemaal in orde is en dan takelt het alleen nog maar verder af
Geloof me, ik weet wel beterquote:Op maandag 7 april 2014 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gevolg is dat die vrouwen denken dat hun lichaam helemaal in orde is en dan takelt het alleen nog maar verder af
Ik leg wel naast je aan in Monacoquote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kom anders een keer mee op mijn privéjacht. Hij ziet er ongeveer net zo uit als die van the wolf of wall street. (Ook met knappe chicks)
Nja, ik heb besloten om de mods een kans te geven, er zitten wel aardige tussenquote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Eerst janken om de mods en nu slijmen. Laat yvonne t niet lezen
Oké, gaan we daarna door naar St Tropez?quote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik leg wel naast je aan in Monaco
Moblo schijnt wel tof te zijnquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nja, ik heb besloten om de mods een kans te geven, er zitten wel aardige tussen
Onzin, niet vaak positief maar zeker niet nooit.quote:
ik denk dat yvonne nu tot tranen toe geroerd is, dat je haar collegas een nieuwe kans geeftquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nja, ik heb besloten om de mods een kans te geven, er zitten wel aardige tussen
Bahama'squote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oké, gaan we daarna door naar St Tropez?
Bewijs?quote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Onzin, niet vaak positief maar zeker niet nooit.
Mijn woord is het bewijs.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat yvonne nu tot tranen toe geroerd is, dat je haar collegas een nieuwe kans geeft
quote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik één positieve note.quote:Op maandag 7 april 2014 19:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen
Gatver, ik wou me eens van een leuke kant laten zien
xDDquote:Op maandag 7 april 2014 19:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik loop even door de notes van Blondje heen.... ik ben verliefd, geloof ik
Ik heb ongeveer dezelfde als deze: http://www.yachtcharterfl(...)55/serene-photos.htmquote:
Niet met jou.quote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik verveel me de tering. iemand zin om te whatsappen?
Nah, eerst maar eens DM'enquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef Blondje_93 het volgende:
Kom Galgje spelen danquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef Blondje_93 het volgende:
Uhuquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef bondage het volgende:
Je kunt jezelf ook een FOK!full abo cadeau doen, dan kost het maar 3 euro.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:56 schreef Moira. het volgende:
Hebben jullie de notes van WouterB toen ook gezien?
Waarom niet? Je hebt immers ook al een paar keer gezegd dat je zou stoppen met Fok. Gewoon net doen of je in een vlaag van verstandverbijstering verkeerde.quote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, kan ik moeilijk doen nadat ik heb gezegd te stoppen
Hahaha, note #32.quote:Op maandag 7 april 2014 19:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik loop even door de notes van Blondje heen.... ik ben verliefd, geloof ik
Das een mooie he!quote:
Dat vind ik nou weer een beetje lullig van jequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind note 11 zelf wel mooi, vanwege de onzekerheid die eruit spreekt, zeg maar
Wat weet jij wat ik niet weet xD?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer een beetje lullig van je![]()
Had ik niet van jou verwacht
Daar kan ik helaas geen mededelingen over doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:31 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet weet xD?
Jij bent geen mod
Ja nouja, soms weet je het gewoon niet meerquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer een beetje lullig van je![]()
Had ik niet van jou verwacht
Ze heeft het al zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja nouja, soms weet je het gewoon niet meer
Ahhh,please!!?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen mededelingen over doen.
Toen was ik dronken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef Hallojo het volgende:
Daarentegen vind ik de positieve note die je haar hebt gegeven wel weer tof
Hoe weet je dat allemaal joh?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ze heeft het al zo moeilijk
Daarentegen vind ik de positieve note die je haar hebt gegeven wel weer tof![]()
Ah, dat verklaart een hoop ja.quote:
Ooit van het fenomeen undercover mod gehoord?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal joh?
En ik heb gwn een luisterend oor nodig
Wist niet dat dat kon joh. Maar je hebt jezelf nu verradenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ooit van het fenomeen undercover mod gehoord?
Ik ben geen undercover mod. Ik hoopte alleen dat jij er meer over kon vertellen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wist niet dat dat kon joh. Maar je hebt jezelf nu verraden
Haha, okquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ben geen undercover mod. Ik hoopte alleen dat jij er meer over kon vertellen.
Nee geen geld geven, nooit doen, geen geld geven.quote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik keek net hoeveel notes ik had en ik heb er dus 45
Ben ik nu stoer?
Ergens zou ik mijn notes wel eens in willen zien, maar dat kost me ¤ 4.50! Zal ik het doen of niet?
Okquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee geen geld geven, nooit doen, geen geld geven.
Ja waarom zou je geld geven aan de admins en mods die jij niet mag? Dat lijkt me niet slim blondje.quote:
Bij abonnementen notes opvragen. Staat naast zoeken, links om precies te zijn.quote:
Doe je beter dan mij ik heb er al 9.quote:
Misschien via een van mijn ex'enquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe wist je dat hij 2 grote noten heeft?
Het is een gavequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Misschien via een van mijn ex'en
Een hele oude user (was er volgens mij al vanaf de eerste week van FOK! bij) die volgens mij ook al jįren niet meer op FOK! komt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |