Ja, jammer genoeg was dat 's nachts en lag ik te slapenquote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef OllieWilliams het volgende:
tijdje terug kon je van iedereen de notes zien
Er zijn zelfs users met meer dan 400 notes volgens mijquote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
45 is niks, het moment waar Ollie naar refereert was legendarisch, heb mensen gezien die wel 130 notes hadden.
Dat die mensen inmiddels niet gewoon een levenslange ban hebben. Ongelooflijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn zelfs users met meer dan 400 notes volgens mij
Neequote:
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezenquote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NeeDenk je nou echt dat mods je een complimentje gaan geven omdat je je goed gedragen hebt oid
Precies. Ik meen me te herinneren dat Karina helemaal geen note heeft. Als iemand zich wel voorbeeldig heeft gedragen is zij het wel (slijm slijmquote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NeeDenk je nou echt dat mods je een complimentje gaan geven omdat je je goed gedragen hebt oid
Ik weet wel wat voor jequote:Op maandag 7 april 2014 19:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen
Gatver, ik wou me eens van een leuke kant laten zien
Als je complimentjes en geslijm wilt, hier postenquote:
Dat durf ik niet hoorquote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je complimentjes en geslijm wilt, hier posten![]()
http://forum.fok.nl/topic/2076288
Daar is namelijk iedereen knap en geil
Nee, schijtirritant.quote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik keek net hoeveel notes ik had en ik heb er dus 45
Ben ik nu stoer?
Hey, jou ken ik nog nietquote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Danny wil er ¤4,50 voor hebben, maar ik doe het voor minder!
Wat een randdebielen bevinden zich daar.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je complimentjes en geslijm wilt, hier posten![]()
http://forum.fok.nl/topic/2076288
Daar is namelijk iedereen knap en geil
Nee, waarom niet, eigenlijk? Ik ben ook vrijgezel, namelijk....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |