quote:Op maandag 7 april 2014 19:31 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Is er een uur aflevering omdat er zoveel is gebeurt?
30 minutenquote:Op maandag 7 april 2014 19:31 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Is er een uur aflevering omdat er zoveel is gebeurt?
Zou kunnen ja of morgenquote:
Okquote:Op maandag 7 april 2014 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaag. Werd tenminste gemeld bij Shownieuws
Wie niet meer dan?quote:
Emil´s opmerkingen vind ik meestal wel top!quote:Op maandag 7 april 2014 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahaha, ze hebben het in de uitzending gedaan.
"Die crackkop zoent die man van Mud-Jeans en Emil: "Je weet waar die mond geweest is, hé?"
Ze is boos dat er gezegd werd dat ze met Ruud onder de douche stond terwijl de MUD-jeans-man er was, blabla.quote:
Net teruggespoeldquote:
Tnxquote:Op maandag 7 april 2014 19:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ze is boos dat er gezegd werd dat ze met Ruud onder de douche stond terwijl de MUD-jeans-man er was, blabla.
je mot ook niet met je reet in de douche staan lebberen als je een afspraak hebt
De Mud man dacht het en Emil zei het .. hahaquote:Op maandag 7 april 2014 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahaha, ze hebben het in de uitzending gedaan.
"Die crackkop zoent die man van Mud-Jeans en Emil: "Je weet waar die mond geweest is, hé?"
Dat ze wat zinspeelden over Billy en Ruud samen onder de douche.quote:
wat?quote:Op maandag 7 april 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Billy eigenlijk steeds wat viezig.
En ik heb het idee dat ze denkt Ruud aan zich te binden door maar zoveel mogelijk seks met hem te hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Billy eigenlijk steeds wat viezig.
Dus dat. Meer van dit.quote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Hiermee zouden ze makkelijk een hele uitzending kunnen vullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |