SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
Gaat ze de bloemkool bakken nu? Of heeft Juul echt geen kutnut gehad?quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Kip bloemkool gebakken aardappelen en een pannenkoek
Zeker de maîtresse van John de Mol. Die heeft ook van liegen een kunst gemaakt.quote:Op maandag 7 april 2014 19:25 schreef Baconbus het volgende:
Vanass liegt tegen haar gasten over de zenderkamer.
Vanass is een domme kut die het allemaal beter weet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaat ze de bloemkool bakken nu? Of heeft Juul echt geen kutnut gehad?
fixedquote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Kip bloemkool gebakken aardappelen en een aangebrande pannenkoek
dochterquote:
Doe even een mooie TT, van de regen in de drup, zoietsquote:Op maandag 7 april 2014 19:26 schreef Mylene het volgende:
Ik probeerde ander deel te reeksen, maar kon geen Utopia selecteren.
Ik vind haar ook totaal niet Haags. Gewoon een goedkope snol die zichzelf heel wat vind, die vind je overal.quote:Op maandag 7 april 2014 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Robin was gevraagd voor O O Cherso,
Ze vonden haar overigens niet Haags genoeg
Jong zeg. R.I.P. Dan maar! Ben Geldof eeuwig dankbaar voor de laatste Pink Floyd reünie op Live AIDquote:
En Gio kwam tijdens de rondleiding van de mee-eters en fles wijn in de ponykamer tegen, volgens Lot van *haar zakgeld*quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze wilde wijn inschenken... zat er water in
JdM geeft geen fuck om COS wissels....quote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef R0T29 het volgende:
die COS wissels zijn nog erger dan die streamwissels steeds
Publiek lijkt me daar ook niet echt op zitten te wachtenquote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef anjajaha het volgende:
En weer over dr kids...als ik daar zou zitten zou ik vragen of ze een andere riedel op kan zetten![]()
Some say they expect Illuminati take my body to sleepquote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Capaja het volgende:
wat is ron aan het doen
dat werkte toch allemaal al goed ?
OFFTPeaches Geldof, de 25-jarige dochter van Bob Geldof, is overleden. Dat meldt de Britse openbare omroep BBC. De doodsoorzaak is nog niet bekend. De moeder van Peaches, Paula Yates, overleed in 2000 aan een overdosis drugs.
Nee denk het ook niet...over naar een andere stram hierquote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Publiek lijkt me daar ook niet echt op zitten te wachten
Laatste Tweet, met een foto van haar moederquote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Capaja het volgende:
wat is ron aan het doen
dat werkte toch allemaal al goed ?
OFFTPeaches Geldof, de 25-jarige dochter van Bob Geldof, is overleden. Dat meldt de Britse openbare omroep BBC. De doodsoorzaak is nog niet bekend. De moeder van Peaches, Paula Yates, overleed in 2000 aan een overdosis drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |