Ik heb er nog niets van gemerkt 100% bovenop 0 is nog altijd 0 dusquote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
ik hoorde dat rifts nog verder geboots worden/zijn ? iets met 100% meer kans op een leg?
Gisteravond/nacht hebben ze inderdaad die patch gerushed omdat mensen met kistjes lopen rond de 6-8legs per uur eruit haaldequote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
ik hoorde dat rifts nog verder geboots worden/zijn ? iets met 100% meer kans op een leg?
klopt...liep eerst 1 op 5...maar na gister 21 kistjes niks gevonden te hebben is dat ook wel iets gezaktquote:Op donderdag 10 april 2014 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteravond hebben ze inderdaad die patch gerushed omdat mensen met kistjes lopen rond de 6-8legs per uur eruit haalde
-----
Die horadric cache's hebben ongeveer 1 leg elke 10 kistjes, maargoed het blijft random dus kan soms meer of minder zijn.
Dit zat ik me dus ook af te vragen,in dat forum staat dat het is geboost van 25% naar 100% maar dat zegt dan eigenlijk toch niets?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gemerkt 100% bovenop 0 is nog altijd 0 dus
Chestruns op Tor 6 bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteravond/nacht hebben ze inderdaad die patch gerushed omdat mensen met kistjes lopen rond de 6-8legs per uur eruit haalde
Mja, dat was ook dodelijk saai. Ik zie het liefst dat ze gewoon zorgen dat een beetje uitdagende zaken gaan lonen zoals op zo hoog mogelijke difficulty rifts, bounties, enzovoort. Nu is het elke keer chestruns, bounties op normal, enz.quote:
Het probleem is dat ze spelers op deze manier gewoon forceren om alleen rifts te doen. Handiger had geweest om chests te laten zoals het was en rifts een flinke buff zodat spelers de keuze hebben en daarmee meer afwisseling.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat was ook dodelijk saai. Ik zie het liefst dat ze gewoon zorgen dat een beetje uitdagende zaken gaan lonen zoals op zo hoog mogelijke difficulty rifts, bounties, enzovoort. Nu is het elke keer chestruns, bounties op normal, enz.
Stuk vermakelijker, AH is helemaal verdwenen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Hoe is het spel nu sinds de patch/RoS? Ik heb het spel alleen bij de release tot en met inferno gespeeld, waarna ik het niet meer heb aangeraakt.
Ik zeg niet dat ze enkel rifts moeten belonen. Dingen als chestruns zijn m.i. echter verkapte exploits en ook nog eens dodelijk saai. Daarom wil ik ook niet gedwongen worden om dat soort dingen te doen door verneukte droprates.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze spelers op deze manier gewoon forceren om alleen rifts te doen. Handiger had geweest om chests te laten zoals het was en rifts een flinke buff zodat spelers de keuze hebben en daarmee meer afwisseling.
Ik heb het op gegeven moment ook links laten liggen omdat ik er geen hol meer aan vond. Maar sinds 2.0 is het spel echt 10 keer zoveel beter geworden.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Hoe is het spel nu sinds de patch/RoS? Ik heb het spel alleen bij de release tot en met inferno gespeeld, waarna ik het niet meer heb aangeraakt.
Klopt dat gevoel ken. Helaas werkt het ook andersom. Ik vindt best veel legs en sets. Maar niets blijkt meer een upgrade te zijn. Dit geeft snel een verveeld gevoel. Ik ben nu overgestapt op goldfarmen. (gewoon rifts doen dus) Aangezien de enige upgrade die ik nog kan doen het upgraden van mijn gems is. En dat kost bakken met gold.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmm merk dat ik het vinden van upgrades altijd wel erg stimulerend vind. Echter nu al aantal dagen geen upgrade gevonden voor mijn crusader. Dan heb ik toch gauw de neiging om met een andere klas te gaan spelen. Bijvoorbeeld mijn Wizz van lvl 60. Meelopen met anderen met bounties en dan hopen op upgrades (moet niet moeilijk zijn. Heb geloof ik 50K dps hahaha)
Ja merk dat ik dat ook doe. Soort van als ik keer mee doe met een hoger lvl dan kan ik meer Though er op gooien en mijn Crusader als Tank gebruiken. Voor bounty op normal denk ik dat ik gewoon meer naar DPS moet gaan kijken en mijn though terug kan brengen naar 5M ofzo. Kijken op hoeveel DPS ik dan uit kom. Ik heb nu 650K dps dus dat kan wel hoger, alhoewel ik begreep dat Crusader niet voor hoge DPS is gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Klopt dat gevoel ken. Helaas werkt het ook andersom. Ik vindt best veel legs en sets. Maar niets blijkt meer een upgrade te zijn. Dit geeft snel een verveeld gevoel. Ik ben nu overgestapt op goldfarmen. (gewoon rifts doen dus) Aangezien de enige upgrade die ik nog kan doen het upgraden van mijn gems is. En dat kost bakken met gold.
Nog even terugkomend op die items. Het blijkt in mijn geval dat die rares vaak het best zijn. Vindt je een near-perfect ring met MAIN, CHC, CHD, NOGWAT dan kun je die laatste wel rerollen in IAS.
Ik heb ook meerdere sets liggen met ringen, bracers en gloves zodat ik altijd wat voorhanden heb in elke situatie.
* INT, CHD, CHC, IAS
* INT, CHD, CHC, VIT
* INT, CHD, CHC, Armor
Switch ik naar die eerste set dan doe ik meer dan 1,5m DMG maar heb ik weinig healing en thoughness. Ideaal voor bounties. Die andere sets gebruik ik meestal in een combi voor Riftruns op T1, 2 en 3.
Dat vind ik ook wel lekker aan de combinatie van Multishot en Cluster Arrow / Loaded for Bear. De eerste is AoE voor het kleine grut, de tweede is burst damage op groepjes die dicht op elkaar staan of elite packs.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef ems. het volgende:
Crusader is, in mijn ervaring, vooral situationele dps. Als ik als eerste in een groep ren en alle mobs attacken mij outdamage ik makkelijk elke andere class in dezelfde game. Zodra het single target wordt echter (en ik word niet aangevallen) ben ik direct degene met de minste dps.
Maargoed, Akkarat's champion met Rally icm taunt (naam kwijt) + increased block chance = elke 2 seconde aoe taunt en dus oneindig recources
Heeft monk ook wel. Weinig single target high dps skills. Degene die er zijn zoals SSS hebben weer een cool down van een dag.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef ems. het volgende:
Crusader is, in mijn ervaring, vooral situationele dps. Als ik als eerste in een groep ren en alle mobs attacken mij outdamage ik makkelijk elke andere class in dezelfde game. Zodra het single target wordt echter (en ik word niet aangevallen) ben ik direct degene met de minste dps.
Maargoed, Akkarat's champion met Rally icm taunt (naam kwijt) + increased block chance = elke 2 seconde aoe taunt en dus oneindig recources
Hmm misschien is jouwe nabouwen dan...kijken of dat wat is. Heb nu vaak te weinig resourcesquote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef ems. het volgende:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/crusader#aZidQO!aYhU!YbccbYquote:Op donderdag 10 april 2014 14:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm misschien is jouwe nabouwen dan...kijken of dat wat is. Heb nu vaak te weinig resources
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:35 schreef FloydSkywalker het volgende:
Mijn idee is om een Explosive Blast Wiz te bouwen. Hierbij heb ik gear nodig met reduced cooldown %. (zelfde idee als Perma Archon) Lijkt me heerlijk om als een lopende explosie door het level heen te banjeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |