quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef schrijfveer het volgende:
Proberen een foto te maken van de jongens en met de bejaarde vrouw naar de politie gaan. Er achteraan gaan zou ik niet durven, ik ga niet met mijn leven spelen voor een portemonnee.
Klinkt misschien stom, maar voor zo'n bejaarde mevrouw of meneer vind ik dat net een beetje erger, omdat ze zo'n makkelijke prooien voor dieven en oplichters zijn. Niet dat ik anderen niet zou helpen overigensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed dat je iig wel iets zou ondernemen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar voor zo'n bejaarde mevrouw of meneer vind ik dat net een beetje erger, omdat ze zo'n makkelijke prooien voor dieven en oplichters zijn. Niet dat ik anderen niet zou helpen overigens
Ze zijn klein van postuur en hebben zonder twijfel een bepaald soort hoodie aan en een petje op. Kan de politie met een foto, vooral als je geen gezichten goed in beeld krijgt omdat ze weglopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef schrijfveer het volgende:
Proberen een foto te maken van de jongens en met de bejaarde vrouw naar de politie gaan. Er achteraan gaan zou ik niet durven, ik ga niet met mijn leven spelen voor een portemonnee.
Niet geschoten is altijd mis. Wie weet zijn er mensen die de daders uit de vage beelden toch nog herkennen. Bij Opsporing Verzocht zijn de beelden soms ook onduidelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze zijn klein van postuur en hebben zonder twijfel een bepaald soort hoodie aan en een petje op. Kan de politie met een foto, vooral als je geen gezichten goed in beeld krijgt omdat ze weglopen?
Hij zei het echt : 'Toooooot.'quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
WAAR BLIJVEN DE DILEMMA'S TOOT?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |