Voor mensen die houden van een massasprint (zoals ik) juist een van de mooiere.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:42 schreef Chiappucci het volgende:
De Scheldeprijs moet toch wel de allersaaiste eendagskoers van het seizoen zijn. Ik denk dat ik de laatste 5 kilometer nog even meepak.
Bos heeft zich nog nooit ergens kunnen plaatsen, daarom was hij ook zo goed in 1 op 1 sprintjes op de baan.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:11 schreef IbanMayo het volgende:
Belkin kan Bos in grotere koersen niet in stelling brengen. Ligt dat aan Bos of aan de knechten?
Het was echt een chaos in de aanloop. Ze waren elkaar constant kwijt. En dat ligt ook aan Bos. Hij raakt veel te vaak het wiel kwijt, durft zich veel te weinig echt in een wiel vast te bijten en dan niet meer los te laten.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:11 schreef IbanMayo het volgende:
Belkin kan Bos in grotere koersen niet in stelling brengen. Ligt dat aan Bos of aan de knechten?
Als José Been het commentaar weer doet ga ik niet kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:15 schreef Mansjester het volgende:
Kunnen we meteen mooi door naar Baskenland, nog 13 km
http://cricfree.tv/euro-sports.phpquote:Op woensdag 9 april 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als José Been het commentaar weer doet ga ik niet kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |