Nee, t-shirt eronder en rits open is ideaal voor alles onder de 15 en met verwachtte regenquote:Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Heheh. Het is ondertussen toch wel te warm voor een winterjas?
Ohh. Ja het ligt er maar net aan wat je lekker vind inderdaad.. Ik loop al een hele tijd met mijn herfst/lentejasquote:Op maandag 7 april 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, t-shirt eronder en rits open is ideaal voor alles onder de 15 en met verwachtte regen
Bedankt.quote:
Nu je het zegt zie ik ook wel een boel grijze wolken overnemen. Verdorie.. Kan ik wéér niet naar de sportschoolquote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
Ontopic omgeving Rotterdam begint het te onweren + waaien nu en aardig donker.
De sportschool zit ook niet te wachten op mensen die smelten bij een beetje regen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu je het zegt zie ik ook wel een boel grijze wolken overnemen. Verdorie.. Kan ik wéér niet naar de sportschool
quote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef kree het volgende:
Ok storm van de eeuw straks
Verwacht hier weinig in ZH, niet warm genoeg.
Dat zou zeker vervelend zijn, dan smelten ze ook van een beetje zweten.quote:Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De sportschool zit ook niet te wachten op mensen die smelten bij een beetje regen.
Why u do disquote:Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De sportschool zit ook niet te wachten op mensen die smelten bij een beetje regen.
Ik krijg dat idee ook.quote:Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef kree het volgende:
Nou we zullen het zien, mijn gevoel zegt dat het allemaal inkakt enzo, beetje te vaak al zo gezien
Jij krijgt niks, hoogtepunt ligt voor de kust ten zuiden van Den Haagquote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik krijg dat idee ook.
Had plannen vanavond, afgezegd want 1e onweer van het jaar wellicht.
Maar misschien heb ik toch niet zon zin om thuis te blijven... wat te doen wat te doen....
quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat mijn hoofd geen lapohunter is
quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt niks, hoogtepunt ligt voor de kust ten zuiden van Den Haag
[..]
Het is nog geen zomer, maar ook lage waardes kunnen voor mooi vuurwerk zorgenquote:Op maandag 7 april 2014 16:38 schreef Buffell het volgende:
Beter blijft het even droog tot een uur of 20.00. Zal sowieso wel allemaal meevallen voor omgeving Nijmegen hier. Weinig cape, lage temperatuur en lifted index ook niet veel bijzonders.
Dit spontaan rechtsaf het land in lijkt mij ook niet helemaal realistisch:quote:Op maandag 7 april 2014 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Begint er steeds meer op te lijken dat het zooitje op zee blijft
Komende 1.5 / 2 uur zal zo'n beetje bepalend zijn denk. Er kan nog het een en anders ontstaan. Maar als het er zo uit blijft zien ga ik er toch niet voor thuisblijvenquote:Op maandag 7 april 2014 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Begint er steeds meer op te lijken dat het zooitje op zee blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |