quote:
geil? ja, OP waardig? neequote:
die quote klopt nietquote:
“You lived your life for the King. You gonna die for some chickens,” Polliver asks. “Someone is,” The Hound answers.quote:
Jaloers kut? Met je witblonde haarquote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iddquote:Op maandag 7 april 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
“You lived your life for the King. You gonna die for some chickens,” Polliver asks. “Someone is,” The Hound answers.
Ach ik heb niets met Khaleesi. Eigenlijk zijn alle Targaryen's stom. Behalve Maester Aemon. Die is baas.quote:Op maandag 7 april 2014 16:40 schreef Funzel het volgende:
Volgens mij men ik echt een van de weinige die helemaal niks met Arya heeft.
why?quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het meest bevredigende zou zijn als een van Dany's draken Sansa roostert, uitkauwt en uitspuugt.
Spoilersquote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het meest bevredigende zou zijn als een van Dany's draken Sansa roostert, uitkauwt en uitspuugt.
Ik vond de aflevering wel goed juist. Beter dan ik had verwacht. Kan niet wachten tot de volgend episode in ieder gevalquote:Op maandag 7 april 2014 17:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vond de aflevering niet heel sterk, maar ach, het is het begin van het seizoen. De laatste scène was wel vet en die Dorne prins vind ik ook wel coolOh, en die draken gaan problemen opleveren.
dan maar een slap aftreksel van een quote?quote:Op maandag 7 april 2014 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de complete quote in de TT had gepast.
Ja.quote:Op maandag 7 april 2014 17:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan maar een slap aftreksel van een quote?
zwakquote:
Jup. Echt precies dat ook.quote:Op maandag 7 april 2014 17:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht. Wat? Is het echt? Komt deze droom uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |