Hoeveel doe je er dan precies? Ik hoor hier heel veel over!quote:Op maandag 7 april 2014 15:26 schreef FuryOverkill het volgende:
squats, doe dat tot de zomer 3x per dag en dan wordt alles beter
Helpt het water drinken zo goed?quote:
oh ik doe die niet maar mijn vriendin is daar overfanatiek meequote:Op maandag 7 april 2014 15:27 schreef Emster_x het volgende:
[..]
Hoeveel doe je er dan precies? Ik hoor hier heel veel over!
Ah oké! Hier heb ik wel wat aan. Ik ga dit eens opzoeken en uitproberen. Eerste paar keer zullen vast wel zwaar zijnquote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
oh ik doe die niet maar mijn vriendin is daar overfanatiek mee, een nadeel is echter dat je eventuele vriend dan wel moeite moet doen om er van af te blijven
maar zij doet het meestal 3x per dag en in de sportschool met van die halters ofzo iets ik weet het niet precies hoe dat gaat, is wel wat over te vinden
Wij hebben tegenwoordig Holy Soda in de koelkast staan. Dat is blijkbaar heel erg natuurlijk. Ik ga eens overstappen op alleen water. Hopen dat dit ook kan werken.quote:Op maandag 7 april 2014 15:34 schreef JamFlava het volgende:
Ik dronk veel frisdrank, ben overgestapt op (waterige) ranja om toch iets een smaak te hebben. Ben erg veel afgevallen, maar gaat wel langzaam.
Ik ga er eens mee beginnen. Ik drink inderdaad te weinig op een dag. Dit kan best effect hebben lijkt mij.quote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Water zuivert je lichaam, althans, dat is mij verteld.
Ik ga nu tegenwoordig (sinds een week) met de fiets overal naar toe. Ik ga inderdaad beginnen met de squats. Ik hoor iedereen er over dus het zal wel goed zijn! Maar soms heb ik ook de neiging toch stiekem te snoepen..quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef Meulen het volgende:
Water voert de afvalstoffen af en zuivert je lichaam. Het is daarom belangrijk minimaal 1,5 į 2 liter water (vocht) per dag te drinken. In koffie, thee of ranja zit ook water natuurlijk. En het is belangrijk niet te veel snoepgoed en vette dingen te eten. Maar genoeg sporten is ook heel belangrijk. Ga je bijvoorbeeld op de fiets naar school of met de bus/ auto?
Elke dag 10 į 15 squats, buik en rugspieren en als het kan na een tijdje push ups kan al een begin zijn.
Ik snap niet wat daar erg aan is?quote:
Als je water drinkt lijkt het alsof je voller zit en eet je minder.quote:
u jelly boy?quote:
foks brosciencequote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef Seam het volgende:
[..]
u jelly boy?
Is nou eenmaal het meest effectief.
2 liter per dag minimaal word aanbevolen (1 fles dus)quote:Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef Emster_x het volgende:
[..]
Ik ga er eens mee beginnen. Ik drink inderdaad te weinig op een dag. Dit kan best effect hebben lijkt mij.
Sporten bouwt veel spierweefsel op waardoor je dus aankomt en onnodig je gewrichten belast.quote:Op maandag 7 april 2014 16:27 schreef fathank het volgende:
vooruit omdat ik in een goeie bui ben
www.slank-en-sterk.nl
Begin daar eens met lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |