Ja dat vond ik ook al. Simpel idee ook eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die oranje voetbalkousen eronder zijn wel.leuk
witte sportschoenen eronder, en je loopt niet te kutten met hakken onder je sexy jurkjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al. Simpel idee ook eigenlijk.
Misschien ben ik er wel een beetje te oud voor om er zo bij te lopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
witte sportschoenen eronder, en je loopt niet te kutten met hakken onder je sexy jurkje
je bent toch net zo oud als ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik er wel een beetje te oud voor om er zo bij te lopenMaar stiekem zou ik het wel willen.
Uh nee ietsjes ouder hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent toch net zo oud als ik
Lokquotjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent toch net zo oud als ik
quote:Dear Karin
Your order known under ORD00044 has been shipped today! Your order will be handled by our partner PostNL. The delivery time of this order is 3 tot 5 working days. Enjoy your purchase of FlagDress!
If you have any questions or remarks, please feel free to contact us.
Sincerely,
Team FlagDress
Ik had natuurlijk een account met mijn FB aangemaaktquote:
1 2 | Order # Datum Verzenden aan Bestelling totalen Status ORD00043 28-04-2014 charmed_angel ¤29,89 Verzonden |
Het stomme is dat hij volgens mij vanaf nu zo ongeveer ook gewoon bij Zeeman ligtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een account met mijn FB aangemaakt
[ code verwijderd ]
Ja iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stomme is dat hij volgens mij vanaf nu zo ongeveer ook gewoon bij Zeeman ligthttp://www.zeemanshop.com(...)n/products/flagdress
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |