Hadden wij ook in 1998.quote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat hebben we al, de bierblikken, en heb al cola blikken gezien met de rode duivels.
[ afbeelding ]
Heb je al door dat Nederland niet mee deed op het WK 1970?quote:
Owquote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden wij ook in 1998.
[ afbeelding ]
[..]
Heb je al door dat Nederland niet mee deed op het WK 1970?
Die actie van Jupiler is het enige tot nu toe.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:44 schreef Lothiriel het volgende:
Zou Albert Heijn ook iets met de Rode Duivels doen in België? Ben wel eens benieuwd
Goed ideetje jaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die actie van Jupiler is het enige tot nu toe.
Dat ze dat ook met bv. sap, fris od water doen. 24 bakken bier tik ik niet weg.
Ik ook niet en verjaardagen zijn er ook niet meer tot aan het WK.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goed ideetje jaIk heb wel eens graag een pintje maar zoveel zou ik ook niet opkrijgen
Als je nog eentje van Robben hebt laat me dan even wetenquote:Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef Karina het volgende:
En natuurlijk zijn er de Panini plaatjes.
[ afbeelding ]
Uhhhhhhquote:Op woensdag 23 april 2014 12:55 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]
Van vrienden van me. Best leuk initiatief, al vrees ik dat ze uiteindelijk wel ondergesneeuwd worden door de grote biermerken
Walgelijkquote:Op woensdag 23 april 2014 12:55 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]
Van vrienden van me. Best leuk initiatief, al vrees ik dat ze uiteindelijk wel ondergesneeuwd worden door de grote biermerken
Geweldigquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik ook nog wel. Niet van de AH dacht ik, weet het niet zeker.
Hadden ze bij Shell niet vroeger ook munten met afbeeldingen van de spelers? Staat me zoiets bij.
Ja dus:
[ afbeelding ]
Nou ja EK.
En WK 1970
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 30 april 2014 03:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je nog eentje van Robben hebt laat me dan even weten
ze worden niet vergetenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:44 schreef Lothiriel het volgende:
Zou Albert Heijn ook iets met de Rode Duivels doen in België? Ben wel eens benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |