En mocht dat ooit veranderen? Dan word je fan van de club die dat stokje overneemt?quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef Tyron het volgende:
ajax, omdat het de meeste succes heeft natuurlijk!!!!!!!!
natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mocht dat ooit veranderen? Dan word je fan van de club die dat stokje overneemt?
ja vind ik wel. spelen nog steeds met dezelfde visie, en niet dat agressieve voetbal zoals bijvoorbeeld Ado en Feyenoord.quote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is nog hetzelfde sinds je fan bent geworden van die club?
En dat ondanks dat het mij lijkt dat na 20 jaar (om maar iets te noemen) zowel alle spelers, als de trainers en vaak het bestuur, vaak meerdere malen zijn vervangen? Of speelt dat niet bij jouw club?quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja vind ik wel. spelen nog steeds met dezelfde visie, en niet dat agressieve voetbal zoals bijvoorbeeld Ado en Feyenoord.
verandering hoeft niet altijd slecht te zijn, als die veranderingen mij nog steeds aanspreken kan ik nog steeds voor die club kiezenquote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ondanks dat het mij lijkt dat na 20 jaar (om maar iets te noemen) zowel alle spelers, als de trainers en vaak het bestuur, vaak meerdere malen zijn vervangen? Of speelt dat niet bij jouw club?
voor de kuip zou ik voor fey zijn, echter vind ik het voetbal te agressief en dat staat mij niet aanquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
Geboren in de regio, opgegroeid ermee. Familie was al fan, kleins af aan mee naar de Kuip.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef Tyron het volgende:
ajax, omdat het de meeste succes heeft natuurlijk!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat m'n vader voor Feyenoord is, de lul.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verandering hoeft niet altijd slecht te zijn, als die veranderingen mij nog steeds aanspreken kan ik nog steeds voor die club kiezen
Waarom is het de mooiste club? En wat als dat verandert?quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Ajax he, gewoon, omdat het de mooiste club is.
Daddy issues.quote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat m'n vader voor Feyenoord is, de lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |