40 gram boven zijn geboortegewicht
 40 gram boven zijn geboortegewicht   Goed bewijs dat het drinken prima is
 Goed bewijs dat het drinken prima is  en we merken al dat zacht sussen hetzelfde effect heeft dus dat doen we gewoon idd. En hij heeft nu netjes 2.5-3 uur tussen alle voedingen gehad, dus heel fijn
 en we merken al dat zacht sussen hetzelfde effect heeft dus dat doen we gewoon idd. En hij heeft nu netjes 2.5-3 uur tussen alle voedingen gehad, dus heel fijn  Hij sliep niet elke ruk masr je kunt niet alles hebben hè
 Hij sliep niet elke ruk masr je kunt niet alles hebben hè

) Toen hoorde ik: 'Ja, ik zou ook dolblij zijn als ik eindelijk wat lekkers kreeg na maanden die smerige moedermelk'
 ) Toen hoorde ik: 'Ja, ik zou ook dolblij zijn als ik eindelijk wat lekkers kreeg na maanden die smerige moedermelk' 

mijn zoon laat met een mmmmm incl handje merken wat hij allemaal lekker vindt. Hij doet het ook als hij melk bij mij drinkt, dus ik gok dat het zo smerig niet is.
 mijn zoon laat met een mmmmm incl handje merken wat hij allemaal lekker vindt. Hij doet het ook als hij melk bij mij drinkt, dus ik gok dat het zo smerig niet is.

Iemand die het al jaren dwarszit dat babies vieze moedermelk drinken?quote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef Franny_G het volgende:
Nouja, wat raar! Waar komt zoiets vandaan, vraag ik me dan af.. waarom maakt iemand zo'n opmerking.

quote:Op maandag 7 april 2014 12:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand die het al jaren dwarszit dat babies vieze moedermelk drinken?
 Luid de noodklok!
 Luid de noodklok!

boobies
 boobies   

Ik zou dan ook met mijn mond vol tanden staan inderdaad.
 Ik zou dan ook met mijn mond vol tanden staan inderdaad. 

Mooi zeg kim!quote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef Kyara het volgende:
Mooie curve Kim!
Wat een rare opmerking L-EIk zou dan ook met mijn mond vol tanden staan inderdaad.
Ik las van de week in de Ouders van Nu een verhaal over een vrouw die haar peuter borstvoeding geeft maar dit verzwijgt voor haar omgeving. Ik vond dat nogal wat. Wordt er echt zo vreemd gereageerd wanneer kinderen na hun 1e jaar nog bv krijgen? Ik heb zelf nog geen vreemde/rare/stomme reacties gehad maar merk wel dat ik minder vaak in het openbaar voed. Als ik een groot deel van de dag op pad ben dan natuurlijk wel maar als ik even weg ben en ze hebben honger of dorst dan probeer ik het toch wel eerst met een maisboogie en beker water om het te overbruggen tot thuis. Hoe ervaren jullie dat?

Over m'n lijk
 Over m'n lijk 

Lekker zo doorgaan
 Lekker zo doorgaan 

Ik voed niet meer zomaar overal. Deels omdat ik denk dat 'men' daar wat van vindt, maar ook omdat E best kan liggen muiten aan de borst.quote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef Kyara het volgende:
Ik las van de week in de Ouders van Nu een verhaal over een vrouw die haar peuter borstvoeding geeft maar dit verzwijgt voor haar omgeving. Ik vond dat nogal wat. Wordt er echt zo vreemd gereageerd wanneer kinderen na hun 1e jaar nog bv krijgen? Ik heb zelf nog geen vreemde/rare/stomme reacties gehad maar merk wel dat ik minder vaak in het openbaar voed. Als ik een groot deel van de dag op pad ben dan natuurlijk wel maar als ik even weg ben en ze hebben honger of dorst dan probeer ik het toch wel eerst met een maisboogie en beker water om het te overbruggen tot thuis. Hoe ervaren jullie dat?
 en is totaal niet onder de indruk als ik au of nee roep. Hoe streng ik ook kan zijn, mijn kind vindt t wel lollig, dus gaat ondeugend met dr hoofdje ook nee schudden (met de tepel nog vast ja
 en is totaal niet onder de indruk als ik au of nee roep. Hoe streng ik ook kan zijn, mijn kind vindt t wel lollig, dus gaat ondeugend met dr hoofdje ook nee schudden (met de tepel nog vast ja  ). Ik probeer het nu even te negeren, als ze echt hard doorbijt zit ze op de grond en ga ik wat anders doen.
 ). Ik probeer het nu even te negeren, als ze echt hard doorbijt zit ze op de grond en ga ik wat anders doen.

Ik ben dus eigenlijk niet een geitenwollenfokkerquote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef Kimpossible het volgende:
God, mijn kind is 5,5 weken en die wordt al door de halve wereld naar de eigen kamer verbannen omdat ik zo toch niet kan slapenOver m'n lijk
En ik ben ook raar dat ze zoveel bij me ligt. Dragen vinden ze wel tof, maar dat is wel moeilijk en eng enzo.
Kan me dis alleen maar voorstellen wat er bij oudere kindjes wel niet allemaal gevonden wordt van het mama-beleid dat wij geitenwollenfokkers voeren
 en toch ben ik "gek"
 en toch ben ik "gek"  

Ik vind mezelf ook geen geitenwollenfokker, maar ik merk in mijn omgeving wel dat ik hier meer aansluiting vindt qua dragen, voeden, troosten en straks ook bijvoeren. En voor de standaarden die hier in de omgeving gelden, word ik dan dus al aangemerkt als geitenwollensokkenmama met dr draagdoek en dr borstvoeding en god ze legt dat kind ook nooit weg.quote:Op maandag 7 april 2014 13:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben dus eigenlijk niet een geitenwollenfokkeren toch ben ik "gek"

Lb, krijgt ze tandjes of heeft ze die net? Lauren deed dat ook met nieuw verworven tanden

Tegen die tijd zou ik proberen te benoemen wat wel de bedoeling is. Al kan ik nu zo niet bedenken hoe ik dat zou formuleren.
 Tegen die tijd zou ik proberen te benoemen wat wel de bedoeling is. Al kan ik nu zo niet bedenken hoe ik dat zou formuleren.

) en dat ze wel mag drinken. Maarja... het is moeilijk om dat 3x rustig uit te leggen als half je tepel af wordt gebeten
 ) en dat ze wel mag drinken. Maarja... het is moeilijk om dat 3x rustig uit te leggen als half je tepel af wordt gebeten 

Bram is bijna 15 maanden
 Bram is bijna 15 maanden  Die drinkt gewoon (half)volle melk
 Die drinkt gewoon (half)volle melk  .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |