Soms heb ik het idee dat 3FM beter een eigen platenlabel zou kunnen startenquote:Op maandag 7 april 2014 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe Jett Rebel. Drie dagen voor die fucking awards. Je. Verwacht. Het. Niet.
Stiekem hebben ze dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 09:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat 3FM beter een eigen platenlabel zou kunnen starten
Hier normaal via 3FM app.quote:Op maandag 7 april 2014 10:11 schreef alors het volgende:
Staat het geluid van de stream nou zo zacht? Ik heb alles hier op gemiddeld staan en de stream voluit en het staat heel zacht... Terwijl muziek uit andere bronnen wel gewoon normaal volume heeft...
Klassiekers op de maandagochtend.quote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef Sersjee het volgende:
Michiel gaat Heat of the moment draaien. Nu al een top dag.
Daar mag een bel voor klinken!quote:Op maandag 7 april 2014 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe Jett Rebel. Drie dagen voor die fucking awards. Je. Verwacht. Het. Niet.
quote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar mag een bel voor klinken!
[/Rámon met Gielimitatie]
Forget about postingquote:
quote:
Ik stond metquote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Sersjee het volgende:
Ja, het is kleuterpunk, maar fuck it, ik vind het leuk.
Eenschquote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Sersjee het volgende:
Ja, het is kleuterpunk, maar fuck it, ik vind het leuk.
Live is het echt een regelrechte ramp, vanaf dag 1 alquote:Op maandag 7 april 2014 11:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik stond metop RW12 naar hun te kijken.
Gras is paarsquote:Op maandag 7 april 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Wait for me
Een fatsoenlijke plaat van KoL
Vorige week naar een optreden geweestquote:
Baas.quote:Op maandag 7 april 2014 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vorige week naar een optreden geweest
"belooft 3FM-zendermanager Wilbert Mutsaers."quote:Op maandag 7 april 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-in-rug-artiest.html
Rebel snapt er ook niks vanquote:Op maandag 7 april 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-in-rug-artiest.html
Oh jammer.quote:Op maandag 7 april 2014 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys-alarm
(concert in Tivoli is uitverkocht, trouwens)
Ik wilde nog kaartjes kopen maar het is in de vakantie dus dat wist ik nog niet en help uitverkocht.quote:
Ik heb er ook over na zitten denken, zag het in Spotify. Maarja, maakt nu niet meer uit.quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde nog kaartjes kopen maar het is in de vakantie dus dat wist ik nog niet en help uitverkocht.
Ik wil mss ook nog naar Stromae omdat Stromaegod maar dat is ook nog zo ver weg en als ik dat besloten heb is het toch weer uitverkocht.quote:Op maandag 7 april 2014 12:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er ook over na zitten denken, zag het in Spotify. Maarja, maakt nu niet meer uit.
Wanneer is dat dan?quote:Op maandag 7 april 2014 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil mss ook nog naar Stromae omdat Stromaegod maar dat is ook nog zo ver weg en als ik dat besloten heb is het toch weer uitverkocht.
Dittwitter:Virusjuh1 twitterde op maandag 07-04-2014 om 12:06:15geen luisterwijzer bij #3fm ?
anaklachten,wingman condooms. vroege zaadlozing waar gaat het heen. het is 12 uur! eet smakelijk
reageer retweet
Dat is ook echt te ver weg. Helemaal als je aangesloten zit bij een bond zoals de KNZB, dan kun je helemaal nooit meer zo ver weg iets plannen.quote:
Idd, godverdommequote:Op maandag 7 april 2014 12:06 schreef Holenmens het volgende:
Dittwitter:Virusjuh1 twitterde op maandag 07-04-2014 om 12:06:15geen luisterwijzer bij #3fm ?
anaklachten,wingman condooms. vroege zaadlozing waar gaat het heen. het is 12 uur! eet smakelijk
reageer retweet
Bij mij met de muziek dus ook. Maar aan de andere kant, dit staat eerder vast.quote:Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is ook echt te ver weg. Helemaal als je aangesloten zit bij een bond zoals de KNZB, dan kun je helemaal nooit meer zo ver weg iets plannen.
Om zes uur ook al. Net voor de 'DINOOOOOOO SHOOOOOOOOOOOOOOOW'-reclame.quote:Op maandag 7 april 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, godverdommegek word je er van!
Oh het is op een donderdag. Nou dat scheelt weer in ieder geval.quote:Op maandag 7 april 2014 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij met de muziek dus ook. Maar aan de andere kant, dit staat eerder vast.
Ohja dat is ook zo. Dan heb ik dus sowieso al muziek.quote:Op maandag 7 april 2014 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh het is op een donderdag. Nou dat scheelt weer in ieder geval.
echt wel vakerquote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat de Pet Shop Boys nu alleen nog 1 keer in de maand tegen 12:00 uur op 3FM worden gedraaid. Verder niet of nauwelijks meer.
Paulquote:Op maandag 7 april 2014 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo. Dan heb ik dus sowieso al muziek.
Dan maar een keertje niet.
Stromae
Lastig he.quote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Nog iemand die meewil, alleen is ook zo stom.
Dit is wel een kraspostquote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Nee hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga een tof concert niet laten schieten omdat er niemand mee wil/kan. Dat is m.i. vrij dom.quote:
Dat is waar, ligt natuurlijk ook aan de artiest.quote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga een tof concert niet laten schieten omdat er niemand mee wil/kan. Dat is m.i. vrij dom.
Mwah. Als ik op Ticketmaster kijk, zijn er zo te zien nog verdomd weinig kaarten beschikbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is waar, ligt natuurlijk ook aan de artiest.
Het is nog een half jaar dus dat komt vast wel goed
Iemand vinden bedoelde ik.quote:Op maandag 7 april 2014 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Als ik op Ticketmaster kijk, zijn er zo te zien nog verdomd weinig kaarten beschikbaar.
Ja duh, maar dan moet je nog kaarten regelen ook.quote:
quote:
Koop alvast 2 tickets. Tijd zat om nog iemand te vindenquote:
Naast elkaar zitten lukt al niet meer. Als je naar een bekende naam wilt, heb je geen tijd meer om te wachten. Tenminste, als je alleen een normale prijs wilt betalen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Koop alvast 2 tickets. Tijd zat om nog iemand te vinden
Wtfquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Origineler dan mijn F1 Managernaam kan haast niet.
PinoF112.
Gewoon doen, is leuk. Waar zijn ze dan eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef DeLuna het volgende:
Als ik dit weekend geen belangrijk toernooi had gehad dan was ik morgen naar Kensington gegaan. #struggles #keuzes
Is allang uitverkocht. Zwolle.quote:Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon doen, is leuk. Waar zijn ze dan eigenlijk?
Lekker.quote:
Ook vrijdag naar Oosterpoort geweest?quote:
Monday 07-04-2014 13:28quote:
Atb, pampam9pmquote:
Dit was geen drRequest maar een oprechte drPop.quote:
Als ik at hoor haak ik al afquote:
Je houdt niet van honden?quote:
Oh de topic Lassie is er weerquote:
Exactly!quote:
Heb je nog geneukt dit weekend dan?quote:
Bij de bruiloft misschien wel voor het zingen de kerk uit gegaanquote:Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je nog geneukt dit weekend dan?
Ja dat is het risico van bovenstaand voorstel van Pandaplintquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Kaarten voor Kensington in Hengelo zijn besteld. Ik ga ze voor het eerst zien dus.
Dan is het donderdagquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Kaarten voor Kensington in Hengelo zijn besteld. Ik ga ze voor het eerst zien dus.
Ik voor het afscheidsconcert van Acda en de Munnik.quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Dat begrijp ik, ze liggen verder allemaal op een rijtje hier...quote:
Gelukkigquote:Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ze liggen verder allemaal op een rijtje hier...
Dat is echt fantastisch.twitter:INGnl_Nieuws twitterde op maandag 07-04-2014 om 16:48:01Voor 450 miljoen euro aan guldenbiljetten in omloop. ^Marc http://t.co/s1nZTGh47K reageer retweet
quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Dat is echt fantastisch.twitter:INGnl_Nieuws twitterde op maandag 07-04-2014 om 16:48:01Voor 450 miljoen euro aan guldenbiljetten in omloop. ^Marc http://t.co/s1nZTGh47K reageer retweet
Wat is er veranderd aan? Zo te zien een C&S-edit.quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje toch, koortje erbij, alles.
Niets wat mijn doorgaans scherpe oor kon ontdekkenquote:Op maandag 7 april 2014 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan? Zo te zien een C&S-edit.
quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
Maatje meer dating, met volslanke singles
Goeie banner echt een topshow
Ik zie hem niet?quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
Die zijn nog van mij, sorry! Aan het topic blijven kleven na een slechte (single) periodequote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
Godver.quote:Op maandag 7 april 2014 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens wel een geniale woordspeling voor een dating service...
Je bent op zoek naar een maatje, maar je krijgt een maatje meer![]()
![]()
of voor een triodatingservicequote:Op maandag 7 april 2014 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens wel een geniale woordspeling voor een dating service...
Je bent op zoek naar een maatje, maar je krijgt een maatje meer![]()
![]()
Ik denk echt dat dat bewust is gedaan eerlijkgezegdquote:
Wat is er nou dan?quote:Op maandag 7 april 2014 17:00 schreef minthy het volgende:
Dankzij Twitter weet ik nu wat er over drie nachtjes slapen is.
Twitter hoezee!
Dit topic boe!
Boa constrictor.quote:Op maandag 7 april 2014 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Boa tarde
Mijn laptop had het weer begeven dus die moest ik even fixen.
Gras is groenquote:
een miljard gulden dusquote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Bij jou wel want het regent daar continuquote:
Zomerjurkjes dag vandaagquote:Op maandag 7 april 2014 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij jou wel want het regent daar continu
inb4 Bronson "picsquote:
Ik hoef ze ook niet hoorquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef alors het volgende:
Coen weer met een kanjerplaat.
Gras is groen.
dat autootje!quote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Holenmens het volgende:
https://www.facebook.com/(...)99363&type=2&theater
Kan niet stoppen met kijken. Van begin tot eind
Beetje puntige welquote:
Klopt. Gebruik ze tegenwoordig als Lee Towersquote:
Hejquote:
quote:
Vast weer te veel gedronkenquote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik voel me ziek. Maar afgelopen nacht kut geslapen, zal dat wel zijn.
Ik heb geen druppel alcohol gehad. Ja zaterdag. Een echte De Koninck. In de fucking Stairwayquote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vast weer te veel gedronken
/Pino112
Ja, dan kan je je lekker belabberd voelen... Is op tijd slapen vanavond een optie?quote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trustequote:
Aww. Beterschapquote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zal dat het wel zijn!quote:Op maandag 7 april 2014 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol gehad. Ja zaterdag. Een echte De Koninck. In de fucking Stairway
Dé Stairway.
Met je zuipvakantiequote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met jou wil ik knuffelen in een stairway naar keuzequote:
Ja.quote:Op maandag 7 april 2014 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan kan je je lekker belabberd voelen... Is op tijd slapen vanavond een optie?
Thnx!quote:
Uh, oké.quote:
Uh, oké.quote:
Dat levert mij Eend blauw oog op vrees ikquote:Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Met jou wil ik knuffelen in een stairway naar keuze![]()
No sexy things
Zolang je hand maar uit mijn broekje blijft is er niks aan de hand.quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat levert mij Eend blauw oog op vrees ik
Utrecht? Zo ja, dan ja.quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
DE Stairway? Is dit niet waar Team Pandapunt ooit een prachtige ereplaats in een poppubquiz boekte?
Correct.quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
DE Stairway? Is dit niet waar Team Pandapunt ooit een prachtige ereplaats in een poppubquiz boekte?
Alleen het broekje?quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je hand maar uit mijn broekje blijft is er niks aan de hand.
zijn er meer dan? geen idee eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |