Goed dat je het zegt.... welke planten hebben muggen een hekel aan? Dan zet ik die op het balkon en in de tuinquote:
Ik ga een nestje bouwen van munt, rozemarijn en lavendel. Daar bivakkeer ik de hele zomer in.quote:Op maandag 7 april 2014 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.... welke planten hebben muggen een hekel aan? Dan zet ik die op het balkon en in de tuin
Edit: met de aankoop van gisteren gaan we dus al de goeie kant op:
http://dier-en-natuur.inf(...)muggen-wegjagen.html
Lekker toch? Kun je ook even een terrasje pakken.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
Het is hier ook warm, ik hoop op onweer. En nog 0 muggenbulten. Wel te weinig kinderen dus onverwachts vrij.
Op zich lekker maar ik had liever helemaal vrij gehad in plaats van dat ik weer naar huis kon. En ik ga niet naar een terrasje maar gewoon een beetje in huis prutsen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker toch? Kun je ook even een terrasje pakken.
Kwart voor... thnx... Heb het doorstaan.quote:
kapot? wat is je nieuwe baan eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 17:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kwart voor... thnx... Heb het doorstaan.
Beetje wel... 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.quote:Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
kapot? wat is je nieuwe baan eigenlijk?
Quiz duel ruins lifes!quote:Op maandag 7 april 2014 18:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Beetje wel... 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.
Het rommelt of het is de tramquote:
Neh, één flinke knal en dat was het weer, nu komt de regen met bakken naar beneden.quote:
Komt straks wel dan...quote:Op maandag 7 april 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, één flinke knal en dat was het weer, nu komt de regen met bakken naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |