Goed dat je het zegt.... welke planten hebben muggen een hekel aan? Dan zet ik die op het balkon en in de tuinquote:
Ik ga een nestje bouwen van munt, rozemarijn en lavendel. Daar bivakkeer ik de hele zomer in.quote:Op maandag 7 april 2014 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.... welke planten hebben muggen een hekel aan? Dan zet ik die op het balkon en in de tuin
Edit: met de aankoop van gisteren gaan we dus al de goeie kant op:
http://dier-en-natuur.inf(...)muggen-wegjagen.html
Lekker toch? Kun je ook even een terrasje pakken.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
Het is hier ook warm, ik hoop op onweer. En nog 0 muggenbulten. Wel te weinig kinderen dus onverwachts vrij.
Op zich lekker maar ik had liever helemaal vrij gehad in plaats van dat ik weer naar huis kon. En ik ga niet naar een terrasje maar gewoon een beetje in huis prutsen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker toch? Kun je ook even een terrasje pakken.
Kwart voor... thnx... Heb het doorstaan.quote:
kapot? wat is je nieuwe baan eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 17:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kwart voor... thnx... Heb het doorstaan.
Beetje wel... 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.quote:Op maandag 7 april 2014 18:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
kapot? wat is je nieuwe baan eigenlijk?
Quiz duel ruins lifes!quote:Op maandag 7 april 2014 18:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Beetje wel... 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.
Het rommelt of het is de tramquote:
Neh, één flinke knal en dat was het weer, nu komt de regen met bakken naar beneden.quote:
Komt straks wel dan...quote:Op maandag 7 april 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, één flinke knal en dat was het weer, nu komt de regen met bakken naar beneden.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef mootie het volgende:
Droog en gebakken ganzeneitjes. Van 'eigen' gans.
Ik las ganzenlevertjesquote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef mootie het volgende:
Droog en gebakken ganzeneitjes. Van 'eigen' gans.
Zit jij vlak bij mij?quote:Op maandag 7 april 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
Shit zojuist begonnen met regenen hier, straks bij Inodder
Begint een klein beetje te waaien hier dus wie weet...quote:Op maandag 7 april 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
Shit zojuist begonnen met regenen hier, straks bij Inodder
Jammer dat we je moeten missen als nachtbraker! Mafze!quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef Inodder het volgende:
Beetje geregend nu weer droog...
Ik ga zo maar weer eens een poging tot slapen doen![]()
fijne avond/nacht!
Succes, je wordt vanzelf een ochtendmens. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:14 schreef Inodder het volgende:
Beetje geregend nu weer droog...
Ik ga zo maar weer eens een poging tot slapen doen![]()
fijne avond/nacht!
Hmmm series en films enzulks. En boeken en woorden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Moots, wat is je lievelings categorie? Iets met glamour enzo?
Mijne geloof en bijgeloof.
Alles, zoals films, muziek, glamour, series, wetenschap, techniek, geschiedenis denk ik oh help. Maar soms lukt het opeens een rondje wel aardig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm series en films enzulks. En boeken en woorden.
En ik ben drama in dat wildgebeuren.
Macht en geld is ook stom.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles, zoals films, muziek, glamour, series, wetenschap, techniek, geschiedenis denk ik oh help. Maar soms lukt het opeens een rondje wel aardig.
Maar dan blijft er ook niet zoveel te kiezen over natuurlijk.
Ja gelukkig komt die niet zo vaak voorbij want niemand kiest hem.quote:
Net weer 3. Ik vind het wel maf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
En je theorie klopt wel een beetje hoor, we geven inderdaad vaak hetzelfde antwoord. Niet altijd maar wel opvallend vaak.
hmmm weet ik niet, ben wel breed onderbouwtquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou he? Wat zou jij de leukste categorie vinden denk je?
Dat is inderdaad geleden, net zo lang geleden als Liesjes geboortejaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:00 schreef Soury het volgende:
Genoeg streams gezien, was wel even leuk. Ik ga Kort Amerikaas kijken. Lang geleden
En doe maar niet kijken wat een ellendequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geleden, net zo lang geleden als Liesjes geboortejaar
Nederlands en dan ook nog nagesynchroniseerd trek ik erg slechtquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En doe maar niet kijken wat een ellende
Oh ik ben niet zo spiritueel hoor, vind het verhaal gewoon leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]spiritueel geneuzel, trap er niet in Liesje
Het is gewoon Nederlands maar slecht erg slecht, Het lijkt wel nagesynchroniseerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nederlands en dan ook nog nagesynchroniseerd trek ik erg slecht
Okay, bij oudere Nederlandse films, worden de stemmen ook vaak achteraf nogmaals ingesproken. Net als in Turks Fruit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon Nederlands maar slecht erg slecht, Het lijkt wel nagesynchroniseerd
Zou het ik denk het niet. Maar slecht blijft hetquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, bij oudere Nederlandse films, worden de stemmen ook vaak achteraf nogmaals ingesproken. Net als in Turks Fruit bijvoorbeeld.
Het geluid van die films zijn niet op de set opgenomen, maar later in de studio nagesynchroniseerd, dat is goedkoper. Meestal deden ze dat niet erg professioneel, en dan krijg je dus van die bagger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het ik denk het niet. Maar slecht blijft het
Het was vreselijk jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het geluid van die films zijn niet op de set opgenomen, maar later in de studio nagesynchroniseerd, dat is goedkoper. Meestal deden ze dat niet erg professioneel, en dan krijg je dus van die bagger.
quote:
Nah nee post maar onzin, ik trek dat niet meerquote:Op woensdag 9 april 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Let's get readyyyyyyy toooooo ruuumble!
Wilde alleen even mijn aankomst in de SC aankondigen, zodat we op hoog niveau kunnen converseren.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah nee post maar onzin, ik trek dat niet meer
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
thnx! daar kunnen we er leuke vandaan halen! Plaats jij ook eens een giffertje
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuk, totale shock.
Grappig om te zien hoe mensen in groepjes allemaal voor zichzelf beginnen te rennen zodra ze denken dat 't fout is.quote:
Ik zou ook rennenquote:Op woensdag 9 april 2014 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe mensen in groepjes allemaal voor zichzelf beginnen te rennen zodra ze denken dat 't fout is.
Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die mensen zijn nog dommer dan die kat
Haha jaquote:Op woensdag 9 april 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou die jongen proberen te helpen en er dan achter komen dat het nep was
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou die jongen proberen te helpen en er dan achter komen dat het nep was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |