Ik ben ben dol op Catan, Go, Bagh Chal, Backgammon of Risk, of kaartspelletjes als Burraco. En verder vind ik vrijwel alle bordspelletjes erg leuk!quote:
Oeh! Is dat "daar"?quote:Op maandag 7 april 2014 00:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben ben dol op Catan, Go, Bagh Chal, Backgammon of Risk, of kaartspelletjes als Burraco. En verder vind ik vrijwel alle bordspelletjes erg leuk!
En ik weet dat ik de enige niet ben, daarom heb ik vanaf deze maand 1 zondag in de maand opgeofferd aan spelletjes + maaltijd. 20 April is onze eerste bordspelletjesmiddag/avond.
Ik heb er nu al zin in!
Aah een echte fanaat, kan wel gezellig zijn ja! Ik vind wel veel spellen te lang duren, daar heb ik het geduld niet voor.quote:
Je hebt ook spelletjes die korter duren, een potje backgammon is zo gespeeld.quote:Op maandag 7 april 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah een echte fanaat, kan wel gezellig zijn ja! Ik vind wel veel spellen te lang duren, daar heb ik het geduld niet voor.
Leuk, geef me even een seintje als je komt. Vanaf nu doen we deze dag iedere maand. Msar als ik weet dat je komt, dan heb ik wat extra aandacht voor jouquote:Op maandag 7 april 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel. En anders een volgende keer. Bordspelletjes zijn tof en het is vlakbij.
Laatst bij iemand een kaart spel. Take 5, ken je da? Simpel, snel en wel leukquote:Op maandag 7 april 2014 01:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je hebt ook spelletjes die korter duren, een potje backgammon is zo gespeeld.
Ja, is ook leuk!quote:Op maandag 7 april 2014 01:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laatst bij iemand een kaart spel. Take 5, ken je da? Simpel, snel en wel leuk
Het is al heel wat dat ik weet dat er maar 1 buiten is. Meestal moet ik 3 keer het huis rond om koppen te tellen.quote:
Wel van gehoord, maar nog nooit gespeeld. Wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie keezen? Dat speelden we een tijdje terug veel met FOK!kers online, Tof spel.
Ik heb een echte huispoes, die durft niet eens de drempel van de voordeur naar de gallerij over te steken...quote:Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik weet dat er maar 1 buiten is. Meestal moet ik 3 keer het huis rond om koppen te tellen.
3 buitenspelers hier. 2 worden ook echt gek als ze binnen moeten blijven. Gelukkig wonen we heel rustig.quote:Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb een echte huispoes, die durft niet eens de drempel van de voordeur naar de gallerij over te steken...
Dat is toch ook een normaal leven voor een kat? Die van mij spoort gewoon niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
3 buitenspelers hier. 2 worden ook echt gek als ze binnen moeten blijven. Gelukkig wonen we heel rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |